Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie van het forum..

+19
Geluk
Caro
Susan
Toet
Rush
Lejow
Melis_je
Zininzon
Merai
Lady4
Snoes
Zwoesj
Paper Crown
TNMN
Guus
mzcharlotte
Kabouter
Burn
Qiara
23 plaatsers

Pagina 6 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 10:02

Powerbabe schreef:Ik heb ook nog niet eens 700 posts. Dus ik denk dat het gewoon is omdat ik rare dingen uitkraam dat mensen mij onthouden Wink.

Joh je bent niet de enige haha Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Zininzon do 23 jun 2011 - 10:02

Haha goed om te weten ABE! Wink
Persoonlijk vind ik het ook niet zo eg hoor, werd laatst al heel lief door Leaf een keer genoemd.
Het forum zou voor mij nooit een 2e leven of verslaving worden. Ik kom hier voor mezelf, dingen halen en soms dingen brengen. Niet om alle soaps te volgen, vriendjes te maken etc. Dus ik denk dat ik zelf al wat afstand houd.

Ik ga nu iig lekker slapen.. Very Happy
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Merai do 23 jun 2011 - 11:01

Zininzon schreef:En ik vind het juist een dooddoener dat je je er niet veel van aan moet trekken.
Mensen die wel worden genoemd, worden daar toch ook blij van? Dan is het toch ook logisch dat het wat doet met mensen die nooit worden genoemd? Zeker als je in het geval van Anousch wel zelf meedoet aan lijstjes, maar nooit wordt teruggenoemd.

Ik wil niet weer de hele discussie aanzwengelen (want dat is me de vorige keer al gelukt in zo'n topic), maar het zijn altijd de zelfde mensen die worden genoemd en dat geeft me wel een beetje een wij/zij gevoel. Zeker een reactie hier ergens (weet niet wie het was en is ook niet persoonlijk) op de vraag wie je nog wilt zien dat er dan enkele namen worden genoemd en daar achter staat 'bijna iedereen dus'. Dus er zit maar een man of 10 op het forum?

(Men mag reageren, maar ik ga er geen discussie van maken. Ik voel me fijn op het forum, maar wil alleen vanaf de zijlijn wat duidelijk maken)

Ik wil ook even reageren omdat ik nu ook een paar keer genoemd ben. Maar ik ben gewoon behoorlijk actief hier en ik denk dat dat veel scheelt. Daarnaast heb ik er ook vaak genoeg niet bij gestaan maar ik heb er geen oog minder om dichtgedaan. Natuurlijk vervelend als je je dat persoonlijk aantrekt maar zo is het toch helemaal niet bedoeld? Lijkt me lastig als je dat wel zo voelt maar geen reden om dan maar niet meer van dit soort topics te openen, meer een reden om iets aan je gevoel van eigenwaarde te doen lijkt me.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 11:24

Dan wil ik ook nog even reageren,
de meeste mensen die mij in het dagcafé volgen (aangezien ik erg actief ben) weten dat ik gepest ben en daardoor nog steeds ontzettend onzeker ben.
En op het forum heb ik het idee dat ik wel geaccepteerd word zoals ik ben, maar als mensen mij dan nog 'over het hoofd' zien, dan mag ik dat best wel jammer vinden lijkt mij.

En nu vind ik het wel goed smile ik heb kunnen zeggen hoe ik me voelde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 11:50

Anousch schreef:Dan wil ik ook nog even reageren,
de meeste mensen die mij in het dagcafé volgen (aangezien ik erg actief ben) weten dat ik gepest ben en daardoor nog steeds ontzettend onzeker ben.
En op het forum heb ik het idee dat ik wel geaccepteerd word zoals ik ben, maar als mensen mij dan nog 'over het hoofd' zien, dan mag ik dat best wel jammer vinden lijkt mij.

En nu vind ik het wel goed smile ik heb kunnen zeggen hoe ik me voelde.

Anousch, ik vind het heel naar om te lezen dat je een verleden hebt waarin je werd gepest. Dat draag je altijd met je mee en ik snap dus ook heel goed dat het je onzeker heeft gemaakt. Echter leggen de forummers die zo specifiek hier benoemen het jammer te vinden niet te worden genoemd in dergelijke lijstjes, de druk bij mij nu te hoog om nog spontaan zo'n lijstje in te vullen. Ik zou me min of meer verplicht voelen o.a. jou te noemen. Dat lijkt me dan ook weer niet de bedoeling, toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 11:55

Guattari schreef:
Anousch schreef:Dan wil ik ook nog even reageren,
de meeste mensen die mij in het dagcafé volgen (aangezien ik erg actief ben) weten dat ik gepest ben en daardoor nog steeds ontzettend onzeker ben.
En op het forum heb ik het idee dat ik wel geaccepteerd word zoals ik ben, maar als mensen mij dan nog 'over het hoofd' zien, dan mag ik dat best wel jammer vinden lijkt mij.

En nu vind ik het wel goed smile ik heb kunnen zeggen hoe ik me voelde.

Anousch, ik vind het heel naar om te lezen dat je een verleden hebt waarin je werd gepest. Dat draag je altijd met je mee en ik snap dus ook heel goed dat het je onzeker heeft gemaakt. Echter leggen de forummers die zo specifiek hier benoemen het jammer te vinden niet te worden genoemd in dergelijke lijstjes, de druk bij mij nu te hoog om nog spontaan zo'n lijstje in te vullen. Ik zou me min of meer verplicht voelen o.a. jou te noemen. Dat lijkt me dan ook weer niet de bedoeling, toch?

Hoezo? Anousch geeft alleen aan dat ze het jammer vindt, dat lijkt me haar goed recht. Ik merk nergens op dat ze druk uitoefent en voel zelf die druk ook zeker niet confused

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  mzcharlotte do 23 jun 2011 - 17:38

Ik begrijp Guattari's punt daarentegen heel goed. Ik heb het lijstje al ingevuld, maar als ik het nu nog zou willen doen, dan zou ik wel tien keer nadenken of ik niet ook een paar wellicht minder bekende forummers zou moeten invullen. Zo'n lijst is dan niet meer oprecht. Ik heb het lijstje ingevuld, ben ook nergens genoemd (ja per ongeluk haha en toen bleek dat ik met iemand anders was verward smile ). Ik wéét dat ik nergens tot weinig genoemd zal worden, omdat ik nergens echt persoonlijke info plaats, ook niet in één bepaalde topic - met een reden. Ik begrijp dat het leuk is om genoemd te worden, misschien is het zelfs wel een opsteker, maar om er nu écht waarde aan te hechten vind ik ver gaan.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Lejow do 23 jun 2011 - 17:56

Eens met ZininZon en Anousch!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 19:19

Twellie: Natuurlijk is het prima als Anousch haar gevoelens uitspreekt over dergelijke topics. Waarom zou ik dat ook niet gewoon kunnen doen? Dit is namelijk het gevoel dat ik ervan krijg. Of dat al dan niet terecht is, is toch puur subjectief evenals dat ik dit zo voel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 19:22

Ik wil mezelf ook uitnodigen voor scheveningen als dat mag angel.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Guus do 23 jun 2011 - 19:47

Sproet, tuuuurlijk mag dat! smile

Vervelend dat je het zo ervaart Anoush, maar ik denk dat je ook wel snapt dat het niet zo bedoeld is toch?

@Weetjewel, ik vond jou dus dapper :P en ik ben wel in voor een keertje zaandam smile
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Merai do 23 jun 2011 - 19:50

Sproet schreef:Ik wil mezelf ook uitnodigen voor scheveningen als dat mag angel.


Jaa! Dat lijkt me gezellig! smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 19:54

Ik denk dat je het zo moet zien: als je wel wordt genoemd dan is dat persoonlijk bedoeld (het gaat dan om jou specifiek). Als je niet wordt genoemd, dan is dat niks persoonlijks (het gaat dan om een hele grote groep).

Echt erg wordt het pas als je genoemd wordt bij vragen als: 'Wie wil je niet ontmoeten?' 'Wie vind je een valse heks' etc. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Guus do 23 jun 2011 - 20:00

Minneke schreef:Ik denk dat je het zo moet zien: als je wel wordt genoemd dan is dat persoonlijk bedoeld (het gaat dan om jou specifiek). Als je niet wordt genoemd, dan is dat niks persoonlijks (het gaat dan om een hele grote groep).

Echt erg wordt het pas als je genoemd wordt bij vragen als: 'Wie wil je niet ontmoeten?' 'Wie vind je een valse heks' etc. Wink

+1

die vragen vul ik ook nooit in, deze vraag vond ik nog prima want dat je heel anders bent dan ik wil niet zeggen dat ik je een stom wijf vind Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 20:15

Minneke schreef:

Echt erg wordt het pas als je genoemd wordt bij vragen als: 'Wie wil je niet ontmoeten?' 'Wie vind je een valse heks' etc. Wink
Dat zou me echt niks kunnen schelen, eerlijk gezegd. Wel ben ik altijd benieuwd naar de reden waarom, maar ik zou me er niet klote om voelen.

Al kan ik me voorstellen dat het anderen wel onzeker maakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 20:16

*oops verkeerde topic*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 20:24

Storm schreef:
Minneke schreef:

Echt erg wordt het pas als je genoemd wordt bij vragen als: 'Wie wil je niet ontmoeten?' 'Wie vind je een valse heks' etc. Wink
Dat zou me echt niks kunnen schelen, eerlijk gezegd. Wel ben ik altijd benieuwd naar de reden waarom, maar ik zou me er niet klote om voelen.

Al kan ik me voorstellen dat het anderen wel onzeker maakt.

Misschien maakt het je inderdaad niks uit, maar het is dan wel persoonlijk bedoeld. Dat bedoelde ik meer te zeggen. Zolang je naam niet genoemd wordt is het niks persoonlijks, maar als die wel genoemd wordt is het wél persoonlijk.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Melis_je do 23 jun 2011 - 20:28

Minneke schreef:Ik denk dat je het zo moet zien: als je wel wordt genoemd dan is dat persoonlijk bedoeld (het gaat dan om jou specifiek). Als je niet wordt genoemd, dan is dat niks persoonlijks (het gaat dan om een hele grote groep).
Ja, daar heb je een goed punt.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 20:32

Mensen hebben gewoon het talent om zelfs hier een zeiktopic van te maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Melis_je do 23 jun 2011 - 20:34

Anousch schreef:Dan wil ik ook nog even reageren,
de meeste mensen die mij in het dagcafé volgen (aangezien ik erg actief ben) weten dat ik gepest ben en daardoor nog steeds ontzettend onzeker ben.
En op het forum heb ik het idee dat ik wel geaccepteerd word zoals ik ben, maar als mensen mij dan nog 'over het hoofd' zien, dan mag ik dat best wel jammer vinden lijkt mij.

En nu vind ik het wel goed smile ik heb kunnen zeggen hoe ik me voelde.
Nu heb ik dit lijstje niet ingevuld, maar volgens mij wordt het dagcafé maar door een klein groepje gevolgd. Je mag je rot voelen, maar ik denk dat het totaal onterecht is. Je hebt er niets aan als je bij bijv "20%" van de forummers blijft hangen. Als je iemand leuk vindt, kan je mss gewoon eens een pm sturen of in dat topic een complimentje geven. Volgens mij blijft dat veel beter hangen dan als je wacht tot dit soort algemene complimentjestopics. Dan is het ook nog leuk persoonlijk contact.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Rush do 23 jun 2011 - 20:35

Francaise_ schreef:Mensen hebben gewoon het talent om zelfs hier een zeiktopic van te maken.
Dat is wel een compliment waard.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 23:33

Ik vind t altijd een beetje zeuren als je aangeeft et jammer te vinden niet genoemd te worden. Een jaar geleden werd ik ook nooit meer genoemd, en nu weer wel. t Heeft ook een beetje te maken met je eigen manier van reageren, hoe vaak je reageert en welke interesse je in anderen toont. Als je zelf investeert, krijg je dat ook terug. Althans, dat merk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Toet do 23 jun 2011 - 23:40

Maple schreef:Ik vind t altijd een beetje zeuren als je aangeeft et jammer te vinden niet genoemd te worden. Een jaar geleden werd ik ook nooit meer genoemd, en nu weer wel. t Heeft ook een beetje te maken met je eigen manier van reageren, hoe vaak je reageert en welke interesse je in anderen toont. Als je zelf investeert, krijg je dat ook terug. Althans, dat merk ik.

Eens. Toen ik hier in het begin heel actief was en een paar leuke discussies had gehad, werd ik ineens heel vaak genoemd in dit soort lijstjes. Nu ben ik niet meer zo actief en word ik niet genoemd.

Ik zie hier sowieso heel vaak reacties voorbij komen waarvan ik denk, is dit echt relevant? Trek je het forum niet een beetje teveel aan? Net even subtiel laten merken dat je ook genoemd wil worden in een lijstje, je afvragen hoe je overkomt op het forum en of mensen jou leuk vinden. Bepaalde reacties niet durven geven omdag je bang bent voor tegenreacties. Dat soort dingen. Ik bedoel dat niet per se negatief, maar ik snap niet dat je daar zo mee bezig kan zijn.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Burn do 23 jun 2011 - 23:43

Ik word ook niet genoemd, nja! Jammer dan..
Ook al reageer ik veel, en ook op anderen etc.

Maar ik snap wel dat mensen hier onzeker van kunnen worden!
Maar zoals Minneke ook al zei, Je valt dan onder een groep!

En ach, er kunnen altijd mensen liever, dapperder of stoerder zijn dan mij!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 23:47

Nouja, ik snap wel dat je ermee bezig kán zijn, ik vind t ook nooit leuk niet genoemd te worden. Maar nu ik uiteindelijk anders ben gaan reageren word ik dat weer wél. Ik wilde ook nooit uiten dat ik het jammer vond dat ik niet genoemd werd, omdat dat vaak juist nog het averechtse opwekt, mensen gaaan zich (nog meer) ergeren aan je, heb ik het idee altijd. Ik ben daarom maar gewoon m'n manier van reageren gaan veranderen, wilde toch graag aardig gevonden worden, en dat werkte. En juist die interesse over en weer vind ik eigenlijk nog veel fijner ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum