Waarom ben jij nog wakker?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Waarom ben jij nog wakker?
Ik ben 'Ik hou van Holland' terug aan het kijken.. Jij?
Hoela_Hoep- Zwijger
- Aantal berichten : 9
Punten : 11
Registratiedatum : 04-12-10
Ik ben ziek en kom dan altijd zo moeilijk in slaap. Ik heb vanmiddag ook best wel lang geslapen dus mijn ritme is een beetje in de war.
Ik weet wie gaat winnen die aflevering Kijk het elke zaterdag! Gezellig vind ik dat altijd.
Ik weet wie gaat winnen die aflevering Kijk het elke zaterdag! Gezellig vind ik dat altijd.
Gast- Gast
Oh dat is niet leuk dat je ziek bent Lekker onder de wol met een kruik, misschien dat je dan wel in slaap kunt komen?
Ik kijk op zaterdagavond eigenlijk zelden tv, of het moet een film zijn. Dus ik ben benieuwd of Peter dit keer weer wint of dat Jeroen eens mag winnen
Ik kijk op zaterdagavond eigenlijk zelden tv, of het moet een film zijn. Dus ik ben benieuwd of Peter dit keer weer wint of dat Jeroen eens mag winnen
Hoela_Hoep- Zwijger
Ik zit nu nog even aan een bakje thee Straks nog twee paracetamol en dan hopen dat het morgen weer wat beter gaat! Laatste week voor de vakantie, met kerstvieringen en dergelijke dus ik moet eigenlijk morgen wel opgeknapt zijn.
Gast- Gast
Ik ben altijd nog wakker op dit tijdstip. Ik lig wel al in bed maar ik slaap al maanden heel erg slecht
Beterschap trouwens Brennuss!
Beterschap trouwens Brennuss!
Catootje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10
Dankje Catootje! Vervelend dat je slecht slaapt! Veel aan je hoofd of zo?
Gast- Gast
Oef Catootje, niet leuk dat je zo slecht slaapt Helpt een kopje thee zoals bij Brennuss niet? Vervelend dat het ook al een paar maanden zo is.. Heb je straks kerstvakantie? Misschien dat je het dan wat rustiger hebt en je je ritme weer goed kunt krijgen?
Hoela_Hoep- Zwijger
Ja, ik ben sowieso al een piekeraar en als er dan echt dingen spelen al helemaal Een kopje thee helpt dan helaas niet. Ik heb er ooit slaapmedicatie voor gehad, maar die werd op een gegeven moment niet meer vergoed en toen ben ik ermee gestopt. Het is echt heel vervelend want ik ben eigenlijk gewoon continu moe
Ik heb vanaf de 23e Kerstvakantie, maar daarna tentamens dus uitrusten zit er niet echt in -_-
Ik heb vanaf de 23e Kerstvakantie, maar daarna tentamens dus uitrusten zit er niet echt in -_-
Catootje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Waarom nog wakker?
» Waarom ben jij nog wakker?
» Ria Bloms Rust en Regelmaat, waarom wel of waarom niet?
» Wie is er nog wakker?
» wie is er nog wakker??
» Waarom ben jij nog wakker?
» Ria Bloms Rust en Regelmaat, waarom wel of waarom niet?
» Wie is er nog wakker?
» wie is er nog wakker??
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: