Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wie is er nog wakker??

2 plaatsers

Ga naar beneden

wie is er nog wakker?? Empty wie is er nog wakker??

Bericht  SleepingBeauty wo 15 dec 2010 - 12:11

Ik zit nog ff lekker achter de laptop, ben morgen vrij...
NOuja niet omdat ik dat zo fijn vind.
Had graag wel werk gehad, maar moet morgen ook naar chiropractie en daar voel ik me nooit zo fijn van na die tijd..
Dus eigenlij kwerk ik nooit op zo'n dag!

Voel me niet zo happy moomenteel...
Werk gaat niet zo als ik zou willen, werk op inval basis in het ziekenhuis.
maar omdat ik nog geen ervaring heb, wordt ik maar zo weinig opgeroepen mss 1x in de week gemiddeld.
En het is zo op het laatste moment dat ik vaak al ander werk heb aangenomen, bij thuiszorg of uitzendbureau.
Probeer wel wat vrij te houden, maar dan zul je zien dat je niet opgeroepen wordt en dus thuis zit :P
Het ziekenhuis heeft mijn voorkeur en wil me daar graag laten zien, maar op deze manier schiet dat niet op...
Vorige week heb ik 7 dagen gewerkt (niet in het ziekenhuis) en dan ben ik er ook echt aan toe om even weer bij te komen.

Nu zit mijn man in de nachtdienst en ga er nu gewoon veel over nadenken en twijfelen en blegh..
Voel me altijd al zo vervelend als hij 's nachts weg is en nu helemaal... Neutral

Probeer nog ff wat afleiding te zoeken voor ik ga slapen.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie is er nog wakker?? Empty Re: wie is er nog wakker??

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 12:17

Meid, wat rot dat jij je zo voelt! Je hebt de afgelopen zeven dagen gewerkt als ik het goed heb gelezen? Geniet dan morgen even van je vrije dag! Dat heb je verdiend Very Happy

Ik ben nog even wakker..... Even, want ik moet nodig naar bedje....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wie is er nog wakker?? Empty Re: wie is er nog wakker??

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 12:19

Wat vervelend SleepingBeauty...waarom wil je per sé in dat ziekenhuis werken dan?

Ik ben ook nog wakker, maar ik ga zo naar bed toe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wie is er nog wakker?? Empty Re: wie is er nog wakker??

Bericht  SleepingBeauty wo 15 dec 2010 - 12:24

Storm schreef:Wat vervelend SleepingBeauty...waarom wil je per sé in dat ziekenhuis werken dan?

Ik ben ook nog wakker, maar ik ga zo naar bed toe.

Voor de uitdaging, ervaring op te doen.
Heb veel thuiszorg gedaan, maar dat is niet wat ik wil. Helaas Cry

Loop nu en bij het uizendbureau en bij het ziekenhuis en bij de thuiszorg.
Bij de thuiszorg heb ik gelukkig wat vaste diensten!
Wel fijn dat ik in ieder geval nog wat vastigheid heb. Alleen is dat ook niet veel qua uren.

Mja ik wil het nog even aankijken, volgende week heb ik me weer volop ingeschreven...
Hopelijk heb ik dan meer geluk!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie is er nog wakker?? Empty Re: wie is er nog wakker??

Bericht  SleepingBeauty wo 15 dec 2010 - 12:27

Isa schreef:Meid, wat rot dat jij je zo voelt! Je hebt de afgelopen zeven dagen gewerkt als ik het goed heb gelezen? Geniet dan morgen even van je vrije dag! Dat heb je verdiend Very Happy

Ik ben nog even wakker..... Even, want ik moet nodig naar bedje....

Ja ga ik ook doen Very Happy
Maar die onzekerheid, voor het zelfde geld zit ik nu weer 5 dagen thuis.
Mja moet ik me thusi maar zinnig maken, nog genoeg te doen ins ons huis Wink
Maar ik heb graag een beetje vastigheid. Dat je niet telkens gebeld wordt en over al achter aan moet, mail in de gaten houden, telefoon op zak, voicemails afluisteren e.d.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie is er nog wakker?? Empty Re: wie is er nog wakker??

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 12:31

Ik snap het inderdaad. Ik heb het slechts een maand gedaan en toen was ik al zat. En ik zat niet eens in de zorg. Gewoon morgen eens die telefoon uit en even genieten van de vrijheid. Dat gaat je goed doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wie is er nog wakker?? Empty Re: wie is er nog wakker??

Bericht  SleepingBeauty wo 15 dec 2010 - 12:34

Isa schreef:Ik snap het inderdaad. Ik heb het slechts een maand gedaan en toen was ik al zat. En ik zat niet eens in de zorg. Gewoon morgen eens die telefoon uit en even genieten van de vrijheid. Dat gaat je goed doen!

Ja, misschien neit zo'n verkeerd idee.
Mja ik ben pas een paar weken zo bezig.... :P
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie is er nog wakker?? Empty Re: wie is er nog wakker??

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 12:36

SleepingBeauty schreef:
Isa schreef:Ik snap het inderdaad. Ik heb het slechts een maand gedaan en toen was ik al zat. En ik zat niet eens in de zorg. Gewoon morgen eens die telefoon uit en even genieten van de vrijheid. Dat gaat je goed doen!

Ja, misschien neit zo'n verkeerd idee.
Mja ik ben pas een paar weken zo bezig.... :P

Elke verandering kan opbreken. Ik ben ook klaar met het feit dat mijn wekker morgen om 06.15u weer afgaat. Soms neem ik gewoon ergens halverwege de middag een halve middag vrij, omdat ik het nodig heb. Nu heb ik het geluk dat ik tot 80u kan kopen tot aan oud en nieuw en als het werk het toelaat, dan ben ik er even niet.

Oproepkracht lijkt mij verschrikkelijk. Want dan moet ik beschikbaar zijn op dagen dat ik eigenlijk niet wil werken, terwijl het geld wel weer welkom is en ik daarentegen thuis niets doe. Lekker dubbel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wie is er nog wakker?? Empty Re: wie is er nog wakker??

Bericht  SleepingBeauty wo 15 dec 2010 - 12:50

Isa schreef:
SleepingBeauty schreef:
Isa schreef:Ik snap het inderdaad. Ik heb het slechts een maand gedaan en toen was ik al zat. En ik zat niet eens in de zorg. Gewoon morgen eens die telefoon uit en even genieten van de vrijheid. Dat gaat je goed doen!

Ja, misschien neit zo'n verkeerd idee.
Mja ik ben pas een paar weken zo bezig.... :P

Elke verandering kan opbreken. Ik ben ook klaar met het feit dat mijn wekker morgen om 06.15u weer afgaat. Soms neem ik gewoon ergens halverwege de middag een halve middag vrij, omdat ik het nodig heb. Nu heb ik het geluk dat ik tot 80u kan kopen tot aan oud en nieuw en als het werk het toelaat, dan ben ik er even niet.

Oproepkracht lijkt mij verschrikkelijk. Want dan moet ik beschikbaar zijn op dagen dat ik eigenlijk niet wil werken, terwijl het geld wel weer welkom is en ik daarentegen thuis niets doe. Lekker dubbel.

Pff 6.15 is vroeg! Zo vroeg moet ik er ook uti bij een vroege dienst!
Wel fijn dat je nog wat vrije uren hebt staan.
vooral in deze donkere dagen vind ik het zo erg zo vroeg opstaan!

Je komt ook niet lekker in een ritme als oproep, overal nieuw, alles anders.
Ene dag werk je wel andere dag weer niet...
't Is ook wel verleidelijk soms om te zeggen dat je niet beschikbaar bent omdat het je ff niet uit komt, maar dat levert natuurlijk geen geld op Mad
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie is er nog wakker?? Empty Re: wie is er nog wakker??

Bericht  Lady4 wo 15 dec 2010 - 23:07

Vervelend dat het nog niet zo opschiet met het werken in het ziekenhuis SB. Kun je niet eens een gesprek aangaan met de mensen van het poolbureau. Je werkt ook in de thuiszorg, dus ervaring heb je wel. Voor de rest moet dat toch komen door te werken en ik vind dat je die kans ook moet krijgen. Hopelijk willen ze je wat meer tegemoet komen. Ik zou er in ieder geval zelf wat meer achteraan zitten en niet maar blijven wachten tot ze jou bellen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie is er nog wakker?? Empty Re: wie is er nog wakker??

Bericht  SleepingBeauty wo 15 dec 2010 - 23:14

Lady4 (do dec 16 2010, 11:07) schreef:Vervelend dat het nog niet zo opschiet met het werken in het ziekenhuis SB. Kun je niet eens een gesprek aangaan met de mensen van het poolbureau. Je werkt ook in de thuiszorg, dus ervaring heb je wel. Voor de rest moet dat toch komen door te werken en ik vind dat je die kans ook moet krijgen. Hopelijk willen ze je wat meer tegemoet komen. Ik zou er in ieder geval zelf wat meer achteraan zitten en niet maar blijven wachten tot ze jou bellen.

Ja de mensen in het ziekenhuis vinden dat ik geen ervaring heb en waarschijnlijk krijg ik januari wat uren op contract basis, daar wil ik in ieder geval wel voor gaan! Ik heb ook wel regelmatig contact met ze hoor, per mail/ telefoon.
Ik heb de kwalificatie starter- gekregen, en veel afdelingen willen je dan liever niet hebben volgens mij. No
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie is er nog wakker?? Empty Re: wie is er nog wakker??

Bericht  Lady4 do 16 dec 2010 - 0:18

SleepingBeauty (do dec 16 2010, 11:14) schreef:
Lady4 (do dec 16 2010, 11:07) schreef:Vervelend dat het nog niet zo opschiet met het werken in het ziekenhuis SB. Kun je niet eens een gesprek aangaan met de mensen van het poolbureau. Je werkt ook in de thuiszorg, dus ervaring heb je wel. Voor de rest moet dat toch komen door te werken en ik vind dat je die kans ook moet krijgen. Hopelijk willen ze je wat meer tegemoet komen. Ik zou er in ieder geval zelf wat meer achteraan zitten en niet maar blijven wachten tot ze jou bellen.

Ja de mensen in het ziekenhuis vinden dat ik geen ervaring heb en waarschijnlijk krijg ik januari wat uren op contract basis, daar wil ik in ieder geval wel voor gaan! Ik heb ook wel regelmatig contact met ze hoor, per mail/ telefoon.
Ik heb de kwalificatie starter- gekregen, en veel afdelingen willen je dan liever niet hebben volgens mij. No

Dat is op zich begrijpelijk natuurlijk, de afdeling wil het liefst een pooler met ervaring. Iemand die weet wat ze doet en waar ze het over heeft. De andere kant is echter dat er steeds meer tekorten komen en dan nieuwe verpleegkundigen ook de kans moeten krijgen zich te ontwikkelen. Eigenlijk zouden ze je een langere inwerkperiode moeten geven, een soort van stage om er helemaal in te komen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie is er nog wakker?? Empty Re: wie is er nog wakker??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum