Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag
+10
Printje
Pien
LMCurious
Mida4you
Susan
Bruintje Beer
sheila123
M@niek
loesje
Bloem86
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag
Susan schreef:Ik vind dat meptaartje dan nog best een flink geval als die andere taart voor meerdere volwassen personen is.
Ik vind taarten in die stijl trouwens wel superleuk. Wij hadden dat zelf niet, maar misschien ga ik er wel een keer zelf eentje maken, zo'n prinses met een taart als jurk of zo.
Het is ook een flink stuk, wij snijden hem zelf in 4en om op te eten. Dan zijn het wel kleine stukjes, maar door midden is het weer teveel. Meestal worden ze gemaakt uit een 12cm blanda schaaltje (zo`n bolletje)
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Mijn zoontje had een meptaartje bijpassend bij de grote taart.
Hij mocht er lekker zelf met zn handen van eten. Hij brak meteen de één af en at die op en daarna smulde hij van de taart zelf. De cake was gevuld met slagroom en aardbeispul.
Hij vond het heerlijk en was ook boos toen we na een tijdje de rest weghaalden. (het was idd een te groot stuk om helemaal op te mogen eten)
Dit was de "ravage"
Hij mocht er lekker zelf met zn handen van eten. Hij brak meteen de één af en at die op en daarna smulde hij van de taart zelf. De cake was gevuld met slagroom en aardbeispul.
Hij vond het heerlijk en was ook boos toen we na een tijdje de rest weghaalden. (het was idd een te groot stuk om helemaal op te mogen eten)
Dit was de "ravage"
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Gaaf hoor. Misschien ga ik voor mijn eigen verjaardag wel iets proberen. Ik ga een soort spel maken waarbij een misdaad moet worden opgelost, misschien kan ik iets in die stijl maken, een politietaart of zo.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn zoontje word zondag 1 en we bestellen een fototaart met zijn foto bij de Hema en we doen misschien nog een klein slagroomtaartje waar hij mee mag knoeien, maar eigenlijk hoeft dat voor mij niet zo , maar mijn vriend vind dat leuk.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Taartje eerste verjaardag/ meptaart
» Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite?
» Hoe beleefde jij de eerste verjaardag van je kind!?
» eerste verjaardag
» Wat kreeg jullie kindje voor zijn/haar 1e verjaardag?
» Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite?
» Hoe beleefde jij de eerste verjaardag van je kind!?
» eerste verjaardag
» Wat kreeg jullie kindje voor zijn/haar 1e verjaardag?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: