Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jou hobby/sport

+14
nina
Serena
Mida4you
sanne-84
Chocolate Cookie
Toet
Caramba
Flippin' Bitch
Caroow
Blond
Jerry
Kaboutertje
Minx
Pussycat
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat is jou hobby/sport - Pagina 2 Empty Re: Wat is jou hobby/sport

Bericht  Zonnetje di 17 mei 2011 - 5:33

Ik sport 2x in de week in de sportschool: 1x spinning en 1x steps. Verder loop ik regelmatig hard. Ik hou ook van zwemmen, schaatsen of een stuk fietsen of wandelen als het lekker weer is.
Andere hobby's van mij zijn: lezen, foto's inplakken, muziek luisteren, afspreken met vriendinnen, winkelen, uitgebreid koken en ik bak ook wel eens wat.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou hobby/sport - Pagina 2 Empty Re: Wat is jou hobby/sport

Bericht  Mizz_S di 17 mei 2011 - 6:06

Sport: klassiek ballet. Helaas kan ik ivm mijn werktijden niet vaker dansen, hiervoor deed ik namelijk ook nog jazzballet. Ook heb ik een tijd een les met spitzen gedaan, maar ivm een blessure ging dat niet meer. Verder vind ik het leuk om te gaan zwemmen, maar ook dat komt er bijna nooit van. Als ik straks zomervakantie heb (en dus geen dansen) wil ik wel 1 a 2 keer per week gaan zwemmen. Tennis lijkt me ook heel leuk, en mijn vriend en ik denken erover dat te gaan doen.
Verder: ik vind lezen erg leuk, puzzels maken in puzzelboekjes, gewoon lekker op de bank hangen en tv kijken, lekker een stukje wandelen. leuke uitstapjes maken met mn vriend. Ook ga ik elke week met een groepje vrienden pubquizzen, en we maken via internet ook grappige quizzen voor elkaar. Verder ben ik de laatste tijd mn creatieve kant een beetje aan het ontdekken, ik vind mandala's kleuren erg leuk, en ik ben nu bezig met het maken van vogels van vilt uit een knutselpakketje.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou hobby/sport - Pagina 2 Empty Re: Wat is jou hobby/sport

Bericht  Luthien di 17 mei 2011 - 9:16

zelf fysiek sporten zit er even niet in, omdat ik er de puf niet voor heb.

Maar een aantal avonden in de week train ik met m'n hond. We lopen nu G&G-B en ik wil heel graag verder komen. Hij heeft een enorme will-to-please en doet het super. Hij is nu 14 maanden, dus kan er de komende jaren nog wel mee verder.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou hobby/sport - Pagina 2 Empty Re: Wat is jou hobby/sport

Bericht  Labeendje vr 10 jun 2011 - 2:34

Dit topic wil ik weer even nieuw leven inblazen, want daar was ik ook benieuwd naar Wink
Ik heb 14 badminton gedaan, trainen en competitie, maar het afgelopen jaar is mijn knie zeer gaan doen, ben naar de fysio geweest en de boodschap is dat mijn knie te vaak overstrekt naar achteren en daardoor is er het een en ander al aan het slijten en ik kan dus geen springdingen meer doen, dus badminton gaat ook niet, met de korte shuttletjes voorin en de explosieve bewegingen waar je weinig controle over hebt, omdat je die shuttle nu eenmaal terug wilt slaan. Na maanden ellende heb ik dan eindelijk besloten om maar te stoppen...
Nu sport ik 2 of 3 keer per week in de sportschool, groepslessen, vooral Body Balance en XCO en soms BBBB, maar die laatste blijkt mijn knie niet leuk te vinden, dus dat doe ik maar af en toe. Verder ben ik afgelopen dinsdag met een hardloopklasje mee geweest. Mn knie lijkt het te houden, maar ik moet het nog een keer proberen voordat ik met zekerheid kan zeggen dat dat goed gaat!
Naast het sporten teken ik mandala's. Ik ben niet heel goed, maarja ik doe een poging en ben lekker bezig Wink Ook lees ik veel boeken en tijdschriften, sinds kort weer een bibliotheek abonnement genomen. En verder vind ik het heerlijk om door de stad te lopen, of gewoon ergens in de natuur te gaan wandelen smile
Ik ben benieuwd of er nu weer nieuwe mensen gaan reageren die eerder nog niet in dit topic hadden gereageerd smile
Labeendje
Labeendje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 105
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou hobby/sport - Pagina 2 Empty Re: Wat is jou hobby/sport

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 3:46

Fotografie, koken en films zijn mijn grote hobby, haha;)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou hobby/sport - Pagina 2 Empty Re: Wat is jou hobby/sport

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum