Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bijzondere hobby's

+14
Tsjip
SarahKey
Lejow
Tazz
Mysterious
ekiaam87
Serena
Beachgirl
VeryCherry
Kabouter
Schaapke
_DoI
silly-one
tayce
18 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Bijzondere hobby's

Bericht  tayce ma 22 nov 2010 - 22:36

Hebben jullie ook een bijzondere hobby net als ik?

Mijn bijzondere hobby (vind ik dan) is dat ik heel graag met glas mooie dingen maak. Zoals glas in lood maar ook beschilderen en smelten.
tayce
tayce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 68
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Re: Bijzondere hobby's

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 22:39

Als je piercen een bijzondere hobby kan noemen, heb ik een bijzondere hobby. Ik wil nog meer leren zodat ik in de toekomst van m`n hobby deels m`n beroep kan maken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Re: Bijzondere hobby's

Bericht  tayce ma 22 nov 2010 - 22:46

_Donnaa schreef:Als je piercen een bijzondere hobby kan noemen, heb ik een bijzondere hobby. Ik wil nog meer leren zodat ik in de toekomst van m`n hobby deels m`n beroep kan maken..

Piercen!! Leuke hobby!
En idd altijd leuk om bij te leren om eventueel je beroep van te maken. Dat is ook waar ik bezig mee ben. Ben nu een 3 jarige avondopleiding aan het volgen in glas. Wil ook van mijn hobby mijn werk maken.
tayce
tayce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 68
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Re: Bijzondere hobby's

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 22:49

Ja wij doen aan geocachen, http://www.geocaching.com
Erg leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Re: Bijzondere hobby's

Bericht  tayce ma 22 nov 2010 - 22:55

Ik heb net op de site gekeken. Daar had ik nog nooit over gehoord. Klinkt wel gaaf!
tayce
tayce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 68
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Re: Bijzondere hobby's

Bericht  silly-one ma 22 nov 2010 - 23:13

Ik borduur heel graag, op zich geen rare hobby. Het is wel een hobby die vaak door de wat oudere mensen worden uitgevoerd en niet door de jong volwassenen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Re: Bijzondere hobby's

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 23:19

tayce schreef:
_Donnaa schreef:Als je piercen een bijzondere hobby kan noemen, heb ik een bijzondere hobby. Ik wil nog meer leren zodat ik in de toekomst van m`n hobby deels m`n beroep kan maken..

Piercen!! Leuke hobby!
En idd altijd leuk om bij te leren om eventueel je beroep van te maken. Dat is ook waar ik bezig mee ben. Ben nu een 3 jarige avondopleiding aan het volgen in glas. Wil ook van mijn hobby mijn werk maken.
Jaa, absoluut.. Ik ben nu ook van plan om zelf meer spullen te kopen, maar alleen naalden zijn al gigantisch duur.. No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Re: Bijzondere hobby's

Bericht  _DoI ma 22 nov 2010 - 23:34

_Donnaa schreef:Als je piercen een bijzondere hobby kan noemen, heb ik een bijzondere hobby. Ik wil nog meer leren zodat ik in de toekomst van m`n hobby deels m`n beroep kan maken..
Leuk Donna! Mijn buurvrouw doet dat ook, en een nieuwe piercing kost mij maar 15 euro als ik het door haar laat doen smile Ze is nu ook begonnen met tattoeren.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Re: Bijzondere hobby's

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 23:37

Ohhh, dat is cool.. Een piercing kost mij ook bijna niks haha. Een vriendin is m`n piercing en tattoo artist! :face:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Re: Bijzondere hobby's

Bericht  Schaapke ma 22 nov 2010 - 23:37

Ik race!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Re: Bijzondere hobby's

Bericht  _DoI ma 22 nov 2010 - 23:40

_Donnaa schreef:Ohhh, dat is cool.. Een piercing kost mij ook bijna niks haha. Een vriendin is m`n piercing en tattoo artist! :face:
Haha, dat scheelt dan inderdaad aardig wat euro's! Is de tattoo op je rug al klaar?
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Re: Bijzondere hobby's

Bericht  tayce ma 22 nov 2010 - 23:44

_DoI schreef:
_Donnaa schreef:Ohhh, dat is cool.. Een piercing kost mij ook bijna niks haha. Een vriendin is m`n piercing en tattoo artist! :face:
Haha, dat scheelt dan inderdaad aardig wat euro's! Is de tattoo op je rug al klaar?

Ahh tattoo op je rug? ik heb afgelopen zomer ook een tattoo laten zetten die aan de linkerkant van mijn rug van boven naar beneden loopt. Alleen hij is helaas mislukt. De lijnen zijn heel grauw en de kleuren flets. Sad
tayce
tayce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 68
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Re: Bijzondere hobby's

Bericht  Kabouter ma 22 nov 2010 - 23:44

_Donnaa schreef:Ohhh, dat is cool.. Een piercing kost mij ook bijna niks haha. Een vriendin is m`n piercing en tattoo artist! :face:

Zo'n vriendin wil ik ook!! Ik wil nog zo graag een piercing, maar vindt het toch wel veel geld (wat ik niet heb). Ik heb geen rare hobby..wel een nieuwe: wil beginnen met zelf sieraden maken.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Re: Bijzondere hobby's

Bericht  tayce ma 22 nov 2010 - 23:45

silly-one schreef:Ik borduur heel graag, op zich geen rare hobby. Het is wel een hobby die vaak door de wat oudere mensen worden uitgevoerd en niet door de jong volwassenen.

Ik dacht dat dat weer helemaal terug kwam? Je ziet nu ook steeds meer jongeren breien en haken?!
tayce
tayce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 68
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Re: Bijzondere hobby's

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 23:47

tayce schreef:
_DoI schreef:
_Donnaa schreef:Ohhh, dat is cool.. Een piercing kost mij ook bijna niks haha. Een vriendin is m`n piercing en tattoo artist! :face:
Haha, dat scheelt dan inderdaad aardig wat euro's! Is de tattoo op je rug al klaar?

Ahh tattoo op je rug? ik heb afgelopen zomer ook een tattoo laten zetten die aan de linkerkant van mijn rug van boven naar beneden loopt. Alleen hij is helaas mislukt. De lijnen zijn heel grauw en de kleuren flets. Sad
Jaa, ik ben bezig met een elf aan de linkerkant van m`n rug haha (zelfde plaats dus, gok ik) ook van boven naar beneden.. De hele tattoo staat er al op en twee weken geleden heb ik 1 kant over laten kleuren. 19 januari zal de andere kant overgekleurd worden en krijg ik ook direct m`n nieuwe tattoo op m`n voet.

@Kabouter, wat voor piercing wil je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Re: Bijzondere hobby's

Bericht  _DoI ma 22 nov 2010 - 23:52

_Donnaa schreef:Jaa, ik ben bezig met een elf aan de linkerkant van m`n rug haha (zelfde plaats dus, gok ik) ook van boven naar beneden.. De hele tattoo staat er al op en twee weken geleden heb ik 1 kant over laten kleuren. 19 januari zal de andere kant overgekleurd worden en krijg ik ook direct m`n nieuwe tattoo op m`n voet.
Plaats je een foto als de tattoo klaar is? Ben benieuwd naar het resultaat smile
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Re: Bijzondere hobby's

Bericht  tayce ma 22 nov 2010 - 23:54

@ donna, wat is de meest rare piercing wat je hebt mogen zetten?

Ik loop momenteel met een smiley ( weet niet of dat je wat zegt?) en daar krijg ik altijd maffe reacties op hahaha
tayce
tayce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 68
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Re: Bijzondere hobby's

Bericht  Kabouter ma 22 nov 2010 - 23:56

Ik wil nog heeeel graag een inner conch en een navelpiercing. Ook wil ik graag één van mijn oorbellen stretchen, klein beetje maar hoor. Vindt die hele gaten in je oren dan weer niet mooi. Tips over hoe dit het beste te doen zijn trouwens welkom Donnaa.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Re: Bijzondere hobby's

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 23:57

Ohh, ik zet nog niet zoveel funky dingen, haha.. Heb het mezelf aangeleerd, maar moet nog officieel in de leer. Ben al wel bij het zetten van een Prins Albert geweest, brr..

Smiley zegt me zeker wat, heb zelf ook een smiley gehad.. Heb eigenlijk alles wel gehad, maar dat is weer een ander verhaal, haha..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Re: Bijzondere hobby's

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 23:59

Kabouter schreef:Ik wil nog heeeel graag een inner conch en een navelpiercing. Ook wil ik graag één van mijn oorbellen stretchen, klein beetje maar hoor. Vindt die hele gaten in je oren dan weer niet mooi. Tips over hoe dit het beste te doen zijn trouwens welkom Donnaa.
Op www.piercingforum.nl kan je een hele hoop info en tips vinden over het stretchen van je oren. Ik had m`n oren ook op 3mm gestretched, het tweede gaatje maar die heb ik weer toe laten groeien..

Inner Conch heb ik ook pas laten zetten, leukleukleuk!
Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Re: Bijzondere hobby's

Bericht  tayce ma 22 nov 2010 - 23:59

_Donnaa schreef:Ohh, ik zet nog niet zoveel funky dingen, haha.. Heb het mezelf aangeleerd, maar moet nog officieel in de leer. Ben al wel bij het zetten van een Prins Albert geweest, brr..

Smiley zegt me zeker wat, heb zelf ook een smiley gehad.. Heb eigenlijk alles wel gehad, maar dat is weer een ander verhaal, haha..

Een prins albert?!?! Auwtsj... Dat is een van de weinige dingen wat ik me echt niet kan voorstellen dat mannen dat willen....
tayce
tayce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 68
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Re: Bijzondere hobby's

Bericht  tayce di 23 nov 2010 - 0:01

[quote="_Donnaa"]
Kabouter schreef:Ik wil nog heeeel graag een inner conch en een navelpiercing. Ook wil ik graag één van mijn oorbellen stretchen, klein beetje maar hoor. Vindt die hele gaten in je oren dan weer niet mooi. Tips over hoe dit het beste te doen zijn trouwens welkom Donnaa.
Op www.piercingforum.nl kan je een hele hoop info en tips vinden over het stretchen van je oren. Ik had m`n oren ook op 3mm gestretched, het tweede gaatje maar die heb ik weer toe laten groeien..

Inner Conch heb ik ook pas laten zetten, leukleukleuk!
Very Happy [/quote

Ik heb momenteel nog maar twee piercings. Een smiley dus maar ook een inner conch. Echt heel mooi!!!
tayce
tayce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 68
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Re: Bijzondere hobby's

Bericht  Kabouter di 23 nov 2010 - 0:03

_Donnaa schreef:
Kabouter schreef:Ik wil nog heeeel graag een inner conch en een navelpiercing. Ook wil ik graag één van mijn oorbellen stretchen, klein beetje maar hoor. Vindt die hele gaten in je oren dan weer niet mooi. Tips over hoe dit het beste te doen zijn trouwens welkom Donnaa.
Op www.piercingforum.nl kan je een hele hoop info en tips vinden over het stretchen van je oren. Ik had m`n oren ook op 3mm gestretched, het tweede gaatje maar die heb ik weer toe laten groeien..

Inner Conch heb ik ook pas laten zetten, leukleukleuk!
Very Happy

Daar heb ik inderdaad al eens op gekeken en op het punt gestaan om spullen te bestellen..ben alleen zo bang dat ik wat verkeerd doe.
Was die Inner Conch pijnlijk of viel het mee?

Een Prins Albert? Daar heb ik nog nooit van gehoord....
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Re: Bijzondere hobby's

Bericht  tayce di 23 nov 2010 - 0:06



Daar heb ik inderdaad al eens op gekeken en op het punt gestaan om spullen te bestellen..ben alleen zo bang dat ik wat verkeerd doe.
Was die Inner Conch pijnlijk of viel het mee?

Een Prins Albert? Daar heb ik nog nooit van gehoord....
[/quote]

Ik heb het wel als de pijnlijkste piercing ervaren en ik heb er ook al heel wat gehad. Maar als de piercing eenmaal zit merk je er verder ook vrij weinig van. De andere piercings waren wel een tijdje pijnlijk.
tayce
tayce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 68
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Re: Bijzondere hobby's

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 0:07

Kabouter schreef:
_Donnaa schreef:
Kabouter schreef:Ik wil nog heeeel graag een inner conch en een navelpiercing. Ook wil ik graag één van mijn oorbellen stretchen, klein beetje maar hoor. Vindt die hele gaten in je oren dan weer niet mooi. Tips over hoe dit het beste te doen zijn trouwens welkom Donnaa.
Op www.piercingforum.nl kan je een hele hoop info en tips vinden over het stretchen van je oren. Ik had m`n oren ook op 3mm gestretched, het tweede gaatje maar die heb ik weer toe laten groeien..

Inner Conch heb ik ook pas laten zetten, leukleukleuk!
Very Happy

Daar heb ik inderdaad al eens op gekeken en op het punt gestaan om spullen te bestellen..ben alleen zo bang dat ik wat verkeerd doe.
Was die Inner Conch pijnlijk of viel het mee?

Een Prins Albert? Daar heb ik nog nooit van gehoord....
Met stretchen kan je bijna niets verkeerd doen, behalve te snel gaan. Het vergt een hoop geduld en je moet niet te snel willen, dan komt het allemaal goed;)

Inner Conch was niet pijnlijk, maar ik vind niets meer pijnlijk nadat ik met m`n tepelpiercings door een regelrechte hell ging..

Een Prins Albert is een piercing in het mannelijk geslachtsdeel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere hobby's Empty Re: Bijzondere hobby's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum