Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is je haarkleur?

+26
Jeanette
Chocolate Cookie
Flippin' Bitch
Summerlovin
SuperGrover
Verde
Arwyn
Mizz_S
Zonnetje
Sweety
Raindrop
Sugarfall
Suus
Error
Mamsie
Caramba
Pussycat
Zwerver
Oasis
Serena
Juul
Rovine
Toet
Jude
VeryCherry
Blond
30 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat is je haarkleur? - Pagina 3 Empty Re: Wat is je haarkleur?

Bericht  VeryCherry di 17 mei 2011 - 23:04

Oasis schreef:
VeryCherry schreef:Ja, ga het helemaal zelf doen, zal alleen wel een paar keer opnieuw moeten ontkleuren, anders krijg ik raar haar. Als in; alle variaties tussen wit, blond, oranje en bruin Wink. Vraag bij een kapperswinkel wel hoe ik het het beste kan doen met de minste schade.

Ja, een paar jaar geleden toen ik bleekte van zwart naar blond werd het oranje en kon ik gewoon rood oververven.
Laatste twee keer gebeurde dat jij wat zegt (kleuren combo) of zelfs helemaal niets...
Welk blondeerspul gebruik jij dan? Want bij de kapperswinkel geven ze het niet altijd mee, althans, niet aan mij haha (hmm :P:)

De 12% van de kapperswinkel, maar het hoeft in principe niet blond te worden, oranje/bruin is ook al goed.
En ik krijg het altijd mee, wel met de nodige blikken, maar toch Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je haarkleur? - Pagina 3 Empty Re: Wat is je haarkleur?

Bericht  Ugly Betty di 17 mei 2011 - 23:04

Ik heb donker blond haar in mijn eigen kleur.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je haarkleur? - Pagina 3 Empty Re: Wat is je haarkleur?

Bericht  Oasis di 17 mei 2011 - 23:07

VeryCherry schreef:
Oasis schreef:
VeryCherry schreef:Ja, ga het helemaal zelf doen, zal alleen wel een paar keer opnieuw moeten ontkleuren, anders krijg ik raar haar. Als in; alle variaties tussen wit, blond, oranje en bruin Wink. Vraag bij een kapperswinkel wel hoe ik het het beste kan doen met de minste schade.

Ja, een paar jaar geleden toen ik bleekte van zwart naar blond werd het oranje en kon ik gewoon rood oververven.
Laatste twee keer gebeurde dat jij wat zegt (kleuren combo) of zelfs helemaal niets...
Welk blondeerspul gebruik jij dan? Want bij de kapperswinkel geven ze het niet altijd mee, althans, niet aan mij haha (hmm :P:)

De 12% van de kapperswinkel, maar het hoeft in principe niet blond te worden, oranje/bruin is ook al goed.
En ik krijg het altijd mee, wel met de nodige blikken, maar toch Wink

Hmm dan ga ik dat toch nog eens proberen, want ik heb het idee dat die beter werkt dan zo'n pakje uit de winkel.
Wanneer ga je het bleken/verven? Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je haarkleur? - Pagina 3 Empty Re: Wat is je haarkleur?

Bericht  VeryCherry di 17 mei 2011 - 23:09

Oasis schreef:
VeryCherry schreef:
Oasis schreef:
VeryCherry schreef:Ja, ga het helemaal zelf doen, zal alleen wel een paar keer opnieuw moeten ontkleuren, anders krijg ik raar haar. Als in; alle variaties tussen wit, blond, oranje en bruin Wink. Vraag bij een kapperswinkel wel hoe ik het het beste kan doen met de minste schade.

Ja, een paar jaar geleden toen ik bleekte van zwart naar blond werd het oranje en kon ik gewoon rood oververven.
Laatste twee keer gebeurde dat jij wat zegt (kleuren combo) of zelfs helemaal niets...
Welk blondeerspul gebruik jij dan? Want bij de kapperswinkel geven ze het niet altijd mee, althans, niet aan mij haha (hmm :P:)

De 12% van de kapperswinkel, maar het hoeft in principe niet blond te worden, oranje/bruin is ook al goed.
En ik krijg het altijd mee, wel met de nodige blikken, maar toch Wink

Hmm dan ga ik dat toch nog eens proberen, want ik heb het idee dat die beter werkt dan zo'n pakje uit de winkel.
Wanneer ga je het bleken/verven? Very Happy

Ik laat me zo is informeren bij de kapperswinkel en misschien doe ik het dan morgen, mits ik niet met een compleet oranje pruik mijn zoontje uit school hoef te halen Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je haarkleur? - Pagina 3 Empty Re: Wat is je haarkleur?

Bericht  Oasis di 17 mei 2011 - 23:13

Haha ben benieuwd VC! Hoop dat het je lukt, en dat je dan een foto plaatst Wink. Succes! Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je haarkleur? - Pagina 3 Empty Re: Wat is je haarkleur?

Bericht  VeryCherry di 17 mei 2011 - 23:30

Tuurlijk plaatst ik een foto!! Maar nu ga ik eerst met zoonlief naar de kapper smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je haarkleur? - Pagina 3 Empty Re: Wat is je haarkleur?

Bericht  Sterre di 17 mei 2011 - 23:32

Midden bruin, kastanjebruin haar. De kleur is van mezelf. Ik ben er best blij mee!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is je haarkleur? - Pagina 3 Empty Re: Wat is je haarkleur?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum