Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vervolg haarkleur

4 plaatsers

Ga naar beneden

Vervolg haarkleur Empty Vervolg haarkleur

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 6:06

Omdat het is gebleken dat jullie mij beter kunnen adviseren, dan de mensen uit de drogisterij, een vervolgvraag over mijn haarkleur.

Inmiddels is het alweer twee maanden geleden dat ik het heb gekleurd en het wordt wel weer tijd.

Doorgaan met nummer 7.3 of lichter gaan?

Vervolg haarkleur 20120809_183950

Als bovenstaande plaatje niet voldoende is, dan hoor ik het graag. Heb de foto's van twee maanden geleden nog op de pc staan. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervolg haarkleur Empty Re: Vervolg haarkleur

Bericht  Arwyn vr 26 okt 2012 - 6:17

Ik zou denk ik niet lichter gaan.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervolg haarkleur Empty Re: Vervolg haarkleur

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 6:28

Hoe zie je er nu uit? Ik wil een detailfoto met de juiste kleuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervolg haarkleur Empty Re: Vervolg haarkleur

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 6:47

Dat kan ik dan pas morgen doen. Want het moet bij natuurlijk licht. Heb ik de vorige keer geleerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervolg haarkleur Empty Re: Vervolg haarkleur

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 8:13

Nee ik zou zeker niet lichter gaan Maura! Kan je niet gewoon je uitgroei bijwerken met dezelfde kleur en merk die je de vorige keer gebruikt hebt? En dan alleen je uitgroei he, je punten hoef je dan niet bij te kleuren, is toch alleen maar slecht voor je haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervolg haarkleur Empty Re: Vervolg haarkleur

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 8:21

Deze kleur is goed of toch weer iets donkerder?

Zwart wordt het sowieso niet meer. Het moet nu wel bij mijn gezicht passen. Maar blijf bij elke verfbeurt twijfelen of het niet te licht is en of het toch donkerder moet. Vervolg haarkleur 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervolg haarkleur Empty Re: Vervolg haarkleur

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 8:42

Maura schreef:Deze kleur is goed of toch weer iets donkerder?

Zwart wordt het sowieso niet meer. Het moet nu wel bij mijn gezicht passen. Maar blijf bij elke verfbeurt twijfelen of het niet te licht is en of het toch donkerder moet. Vervolg haarkleur 394967

In de OP vraag je toch of het lichter moet? Dat sowieso niet. Donkerder kan altijd, een mooie donkerblonde kleur of lichtbruin zal je zeker niet misstaan. Wat vind je zelf? In de winter heb ik het vaak donkerder, in de zomer gooi ik er dan weer wat highlights in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervolg haarkleur Empty Re: Vervolg haarkleur

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 8:42

dubbel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervolg haarkleur Empty Re: Vervolg haarkleur

Bericht  Siem vr 26 okt 2012 - 8:44

Ik zou ook echt niet lichter gaan ben nl bang dat je dat niet mooi staat. Zwart is inderdaad weer het andere uiterste en zou ik ook echt niet meer doen maar ben vooral benieuwd naar je foto morgen om te kijken hoe het er nu uitziet

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervolg haarkleur Empty Re: Vervolg haarkleur

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 8:47

Wil echt alle kanten uit momenteel. Enerzijds wil ik weleens weten hoe het lichter is, anderzijds wil ik ook wel weer een tint donkerder. Het nadeel van donker kleuren uit een pakje is dat ik al snel zwart word. Ben heel erg fan van Chocoladebruin, maar dat heeft de laatste jaren geresulteert in zwart. Twijfel dus eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervolg haarkleur Empty Re: Vervolg haarkleur

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 9:04

Maura schreef:Wil echt alle kanten uit momenteel. Enerzijds wil ik weleens weten hoe het lichter is, anderzijds wil ik ook wel weer een tint donkerder. Het nadeel van donker kleuren uit een pakje is dat ik al snel zwart word. Ben heel erg fan van Chocoladebruin, maar dat heeft de laatste jaren geresulteert in zwart. Twijfel dus eigenlijk.

Doe dat dan maar niet, dat zou zo jammer zijn smile Ik zou sowieso niet lichter gaan. Dan om het op safe te spelen raad ik aan dezelfde kleur als de vorige keer te gebruiken voor je uitgroei. Daarvan weet je al hoe de verf uitpakt en dat de kleur je goed staat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervolg haarkleur Empty Re: Vervolg haarkleur

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 9:07

Dan ga ik dat doen.

Ik woon alleen en mis het spiegelen van mijn gedachten. Vandaar ook dat ik dergelijke vraagtopics open. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervolg haarkleur Empty Re: Vervolg haarkleur

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 10:04

Maura schreef:Dan ga ik dat doen.

Ik woon alleen en mis het spiegelen van mijn gedachten. Vandaar ook dat ik dergelijke vraagtopics open. smile

Heel goed, want als je je haar zwart verft kom ik het persoonlijk bij je ontkleuren Very Happy De foto die Ecrits in haar topic plaatst, die kleur zal jou ook heel mooi staan! Maar dat moet je maar een keer door de kapper laten doen als je wat meer geld hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervolg haarkleur Empty Re: Vervolg haarkleur

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 10:12

Carrie schreef:
Maura schreef:Dan ga ik dat doen.

Ik woon alleen en mis het spiegelen van mijn gedachten. Vandaar ook dat ik dergelijke vraagtopics open. Vervolg haarkleur 561177

Heel goed, want als je je haar zwart verft kom ik het persoonlijk bij je ontkleuren Very Happy De foto die Ecrits in haar topic plaatst, die kleur zal jou ook heel mooi staan! Maar dat moet je maar een keer door de kapper laten doen als je wat meer geld hebt.

Ja!! Die wil ik al een aantal jaar. En dan koop ik de kleur en wordt het? Niet mooi. Haha. Vervolg haarkleur 827601

Maar als ik weer centjes heb, dan ga ik weer even naar de kapper. In mei vond ik het nog niet eens zo heel duur. Al was het zonde van de 35 euro extra voor het verkeerd verven en knippen. Gelukkig heb ik krullen, dus het valt niemand op dat het verkeerd geknipt was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervolg haarkleur Empty Re: Vervolg haarkleur

Bericht  Blond vr 26 okt 2012 - 22:51

Ik zou weer voor 7.3 gaan. En als je donkerder wilt, niet hoger dan 6 gaan. 6.13 van L'oreal is mooi.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervolg haarkleur Empty Re: Vervolg haarkleur

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 23:16

Dat is inderdaad ook een mooie kleur, Chance.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervolg haarkleur Empty Re: Vervolg haarkleur

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 9:09

Blijf trouwens met één vraag zitten.

Ik weet nu van 7.3 dat ik eerst de uitgroei en dan de rest moet doen. Priegelwerk, maar wel te doen. Maar mocht ik kiezen voor 6.13, moet ik dan ook eerst de uitgroei doen en dan de rest of gelijk alles in één keer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervolg haarkleur Empty Re: Vervolg haarkleur

Bericht  Blond za 27 okt 2012 - 9:14

Gelijk alles in een keer.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervolg haarkleur Empty Re: Vervolg haarkleur

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 9:18

Thanks! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervolg haarkleur Empty Re: Vervolg haarkleur

Bericht  Urban Naked zo 28 okt 2012 - 0:42

Maura schreef:Blijf trouwens met één vraag zitten.

Ik weet nu van 7.3 dat ik eerst de uitgroei en dan de rest moet doen. Priegelwerk, maar wel te doen. Maar mocht ik kiezen voor 6.13, moet ik dan ook eerst de uitgroei doen en dan de rest of gelijk alles in één keer?
Wuh, waarom zou je de rest ook doen? Alleen de uitgroei is voldoende toch? Hou het lekker daarbij joh, je haar krijgt een enorme klapper van verf!
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervolg haarkleur Empty Re: Vervolg haarkleur

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 0:45

Urban Naked schreef:
Maura schreef:Blijf trouwens met één vraag zitten.

Ik weet nu van 7.3 dat ik eerst de uitgroei en dan de rest moet doen. Priegelwerk, maar wel te doen. Maar mocht ik kiezen voor 6.13, moet ik dan ook eerst de uitgroei doen en dan de rest of gelijk alles in één keer?
Wuh, waarom zou je de rest ook doen? Alleen de uitgroei is voldoende toch? Hou het lekker daarbij joh, je haar krijgt een enorme klapper van verf!

Ja maar de 6.13 die ze dan wil gebruiken is donkerder dan de kleur die ze nu in haar haar heeft. Dus moet ze wel alles doen, anders krijgt ze 2 kleuren in haar haar smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervolg haarkleur Empty Re: Vervolg haarkleur

Bericht  Urban Naked di 30 okt 2012 - 6:58

Carrie schreef:Ja maar de 6.13 die ze dan wil gebruiken is donkerder dan de kleur die ze nu in haar haar heeft. Dus moet ze wel alles doen, anders krijgt ze 2 kleuren in haar haar Vervolg haarkleur 561177
Ah ja ik had er over heen gelezen dat ze het over een andere kleur had. Dan zou ik mooi niet voor een andere kleur gaan, gewoon om je haar te sparen.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervolg haarkleur Empty Re: Vervolg haarkleur

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum