Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kleuter en baby

+6
Meeko
Rainbow
Boefje85
Catwoman79
Tazz
Lindsya
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

kleuter en baby - Pagina 2 Empty Re: kleuter en baby

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 0:42

Ik ben erg blij dat zowel de psz als dadelijk de basisschool heel dichtbij zijn...nog geen minuut lopen dus Merle laat ik altijd slapen als ik Indy moet weg brengen of ophalen. De eerste keer was ik echt super bang haha...maar k had geklokt en was binnen 5 minuten weer terug. Eerst maakte ik merle wakker nou daar ging de lol hier echt snel vanaf....dus gelukkig kan ik haar laten liggen.

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kleuter en baby - Pagina 2 Empty Re: kleuter en baby

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 0:58

Hier ligt Jens 9 van de 10 keer in bed als ik Tygo van school moet halen. Ik heb er geen enkele moeite mee en ben met een paar minuutjes alweer thuis.

Toen wij de hond nog hadden liet ik haar ook gerust uit als de kinderen in bed lagen. Dan ben ik nog geen 30 meter van huis af, dus dat moet best kunnen. Ik liep uiteraard dan geen grote ronde maar gewoon naar het eerste het beste stukkie gras.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kleuter en baby - Pagina 2 Empty Re: kleuter en baby

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 1:57

bedankt voor de antwoorden. Wisselt erg zo te lezen.
Ik vind het geen probleem om bv de bak bij de weg te zetten ofzo. Maar voor mijn gevoel is de school te ver weg.
Als M naar psz gaat neem ik C ook altijd mee. Is af en toe wel even doorbijten geweest om te wachten tot 13oo. Maar straks gaat het natuurlijk over 5 dagen pw 4x per dag. Kan me inderdaad wel voorstellen dat als het kind steeds vd rel is als het uit bed geplukt word je het gauwer laat liggen.

Rataplan, dat is wel lekker dat T straks overblijft. Hier op school mag het helaas alleen als beide ouders aan het werk zijn. Dus dat is hier geen optie

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kleuter en baby - Pagina 2 Empty Re: kleuter en baby

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 3:04

Als de school hier een paar minuutjes lopen vandaan zou zijn, zou ik het ook doen hoor, maar ik moet straks dus echt met de auto, dat is het snelste. En ik durf de kinderen dus echt niet alleen te laten als ik de auto instap.

De hond laat ik meestal wel uit als de jongste in bed ligt. Dat is een blokje om hier, en ik kan mijn huis constant zien. De babyfoon werkt dan helaas niet meer. Dat is wel jammer. Maar goed, ben er zo weer. Hebben een klein hondje, en lange wandelingen wil ze zelf niet eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kleuter en baby - Pagina 2 Empty Re: kleuter en baby

Bericht  VeryCherry ma 22 nov 2010 - 3:11

Ik heb geen ervaring met een kleuter en een baby in de zin dat ik ze allebei had. Maar tussen mijn zusje en mijn zoontje zit 4 jaar. Toen zij nog een kleuter was woonde ik nog thuis en ik bracht haar altijd naar school. Mijn zoontje was toen nog een baby en ik nam hem altijd mee. Als hij nog sliep legde in hem met slaapzak en al in de kinderwagen. Meestal sliep hij dan nog even door en anders werd hij langzaam wakker. Ik heb hem 1 keer alleen thuisgelaten toen ik mijn zusje onverwacht moest halen *ze was ziek geworden op school* en toen had ik wel een briefje in mijn jaszak dat er thuis een baby lag te slapen + het adres.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kleuter en baby - Pagina 2 Empty Re: kleuter en baby

Bericht  minoessepoes di 23 nov 2010 - 1:05

Toen ik nog als gastouder werkte en de baby nog heel klein was en hij was moe wanneer het bijna tijd was om naar school te lopen dan deed ik hem of in de draagzak en dan viel hij vanzelf in slaap of ik legde hem in de kinderwagenbak, al klaar om naar school te gaan, zo hoefde ik hem niet wakker te maken als we naar school moesten, maar kon ik zo wegrijden. Later had hij wel een ritme dat hij meteen naar bed ging als we uit we terug kwamen van school en er weer uit als we de oudste op moesten halen, de peuter ging 's middags pas na het wegbrengen naar bed en die maakte ik wakker als we de oudste weer op moesten halen.

Als 1 van de kinderen niet lekker was of ze de dag daarvoor een hele drukke dag hadden gehad bijvoorbeeld dan bleef de oudste meestal over, of kon ze met de buurvrouw mee naar huis lopen die ook haar eigen dochters op ging halen.
Of ik hield hem nog even wakker en dan viel hij in de wagen in slaap en daarna legde ik hem dan wel in bed. En ja ik heb ook weleens bij school gestaan met een krijsende baby omdat hij honger had, maar op zo'n moment gaat het ophalen van zijn zus voor en moet hij nou eenmaal wacht, helaas, dat is de pech van de jongste zijn.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kleuter en baby - Pagina 2 Empty Re: kleuter en baby

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum