Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haar terug laten groeien

3 plaatsers

Ga naar beneden

Haar terug laten groeien Empty Haar terug laten groeien

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 6:06

Ik heb al een tijdje haaruitval, ik heb nu ongeveer nog de helft van het haar wat ik voorheen had. Het begon uit te vallen na de zomer van 2009 en het lijkt nu niet meer uit te vallen, maar het groeit ook niet meer terug. De dokter heeft me aangeraden vitaminetabletten te slikken, dus dat doe ik nu al een paar maanden netjes elke dag, maar er gebeurt niks. Ik heb gelukkig geen kale plekken, maar ik heb nog een heel zielig dun staartje en daar baal ik echt zo van. Ik had echt een mooie bos haar. Normaal gesproken moet het binnen een jaar terug gaan groeien, maar er is niks te zien, nergens nieuwe korte haartjes te bekennen.

Ik heb ook al Priorin geprobeerd, vrij dure pillen die helaas ook niks deden. Ik zit nu aan extensions te denken, maar dat is zo duur en ik ben bang dat ik mijn haar er mee beschadig en dan nog verder van huis ben.
Heeft iemand dit ook ooit gehad en groeide het terug? En hoe lang kan dat duren? Mijn lange haar afknippen vind ik geen optie, dat staat me niet en dan heb ik dun kort haar in plaats van dun lang haar, schiet ik ook weinig mee op.

Ik denk dat ik sowieso de dokter nog eens bel en een verwijzing naar de dermatoloog vraag. Ik heb een tijdje last gehad van mijn hoofdhuid (branderig gevoel en jeuk) maar sinds ik alleen nog maar kappersshampoo gebruik ben ik daar vanaf. Kan een dermatoloog bepaalde tests doen om te achterhalen waarom je haar niet meer groeit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar terug laten groeien Empty Re: Haar terug laten groeien

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 6:43

Hoi Bobby,

Door ziekte en medicijnen heb ik ernstig haaruitval gehad. Dit is gelukkig meteen opgehouden toen ik stopte met de medicatie. Ik heb er wel voor gekozen extensions te nemen. Dit zag er erg mooi en natuurlijk uit. Mijn haar begon pas weer echt te groeien toen ik een aantal maanden beter was en mijn lichaam echt kon gaan opknappen. Het bovenste gedeelte van mijn haar is nu weer vol en glanzend. Het onderste gedeelte is nog steeds dun, daarom laat ik er steeds een stuk af knippen. Ik haal mijn extensions er over een half jaar uit. Dan heb ik 'nieuw' haar (dus haar dat is gaan groeien na ziekte) tot op mijn schouders en is al mijn 'oude' haar (dus dun haar door ziekte) eraf.

Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar terug laten groeien Empty Re: Haar terug laten groeien

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 6:45

Wat ben je ongeveer kwijt aan extensions? En gaat het je eigen haar dan niet beschadigen? Ik ben nog steeds aan het hopen dat mijn haar ook weer gaat groeien, maar er gebeurt al een jaar niks Sad . Ik moet er waarschijnlijk ook wel een stuk af laten knippen, want onderaan is het helemaal superdun. Ik schrik nog elke keer als ik mijn staart vastpak, want het voelt echt zo ontzettend dun, ik kan er maar niet aan wennen. Mijn haar durf ik niet meer los te dragen, terwijl ik dat vroeger heel graag deed toen het nog zo mooi was. Een staart heb ik op mijn werk, maar bv met uitgaan wil ik het helemaal opgestoken hebben, omdat het staartje zo dun is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar terug laten groeien Empty Re: Haar terug laten groeien

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 6:52

Ik denk dat ik er de eerste keer zetten 400 euro aan kwijt was en daarna om de 3 maanden 100 euro om ze eruit te halen en er opnieuw in te zetten. Ik heb matten in mijn haar en volgens de kapper is het niet schadelijk. Mijn haar is mooi terug gegroeid, maar ik betwijfel of ik ooit zo'n bos terug krijg als voor mijn ziekte. Hoe ouder je wordt, hoe dunner je haar wordt en hoe minder goed het hersteld. Ik ben zelf 27 en probeer te accepteren dat mijn haar nooit meer zo wordt als dat het was in de puberteit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar terug laten groeien Empty Re: Haar terug laten groeien

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:05

Ik heb van mezelf heel fijn haar en heb ook extensions gehad maar nooit weer! Als je het dan perse wilt, kies dan voor clip-in extensions die heb ik nu ook, echt een uitkomst. Ik heb er bijna een jaar over gedaan om mijn haar weer mooi te krijgen nadat de wax-extensions gehaald zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar terug laten groeien Empty Re: Haar terug laten groeien

Bericht  Blond do 9 dec 2010 - 8:24

Ik heb toevallig net mijn clip-in extensions binnen gekregen. Gekocht op Marktplaats voor 25 euro, en precies de goede kleur. Je krijgt er echt een mooie bos haar van! Bij PAK in Arnhem kan je ze ook in de winkel kopen, tegen inkoopprijs ongeveer.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar terug laten groeien Empty Re: Haar terug laten groeien

Bericht  Zwerver do 9 dec 2010 - 8:46

_Chance schreef:Ik heb toevallig net mijn clip-in extensions binnen gekregen. Gekocht op Marktplaats voor 25 euro, en precies de goede kleur. Je krijgt er echt een mooie bos haar van! Bij PAK in Arnhem kan je ze ook in de winkel kopen, tegen inkoopprijs ongeveer.
Link?
Ik ben wel heel benieuwd namelijk. Ik wil het ook wel proberen...haha maarja ik wacht nog met bestellen want wil mijn haar donker verven...
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar terug laten groeien Empty Re: Haar terug laten groeien

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 9:58

Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik de extensions maar even niet doe. Maar van die clip in extensions lijken met eigenlijk wel wat. Ik heb even gegoogled en ze zijn helemaal niet zo duur en gemakkelijk in en uit te halen volgens mij. Zou fijn zijn als ik weer eens mijn haar los kon dragen zonder me te schamen voor dat dunne bosje.
Denk dat ik evengoed ook nog langs de dokter ga, ik wil toch wel graag weer mijn haar terug...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar terug laten groeien Empty Re: Haar terug laten groeien

Bericht  Silva do 9 dec 2010 - 12:20

Omdat ik zelf ook zo'n dunne bos haar heb (geen haaruitval of iets, maar gewoon dun), dacht ik eerst ook: extensions! Dat had ik gedaan en 't was prachtig, maarrrr toen het eruit ging was 't een nog miezeriger bosje geworden, ongezond en futloos. En ja.. voor 400 euro zou ik als kapper ook zeggen dat 't niet schadelijk was haha.
Maar ik heb ook wave in m'n haar gehad. De kapper zei dat dit beter was als extensions, maar bij mij was dat niet het geval. Toen ik ze eruit haalde en ik de borstel door mijn haar haalde bleef er letterlijk maar de helft nog van over!
Zal ook wel per persoon verschillen hoor, mijn haar is al heel teer van zichzelf.

Ik heb toen als laatste optie ook clip ins gekocht en die bevallen heel goed! Je kunt ze gewoon 's ochtends inzetten en 's avonds er weer uit halen. Neem dan wel matjes! Anders ben je uren en uren bezig haha. Als je met matjes werkt dan zit het al vrij snel goed en als je een beetje getrained bent dan zit het in 10 minuutjes:)

Als ik jou was zou ik daarvoor gaan:)
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar terug laten groeien Empty Re: Haar terug laten groeien

Bericht  Blond vr 10 dec 2010 - 5:34

wc-eend schreef:
_Chance schreef:Ik heb toevallig net mijn clip-in extensions binnen gekregen. Gekocht op Marktplaats voor 25 euro, en precies de goede kleur. Je krijgt er echt een mooie bos haar van! Bij PAK in Arnhem kan je ze ook in de winkel kopen, tegen inkoopprijs ongeveer.
Link?
Ik ben wel heel benieuwd namelijk. Ik wil het ook wel proberen...haha maarja ik wacht nog met bestellen want wil mijn haar donker verven...
Ik heb ze gewoon van iemand gekocht die ze niet meer droeg (of nou ja, ooit had gekocht en nooit had gedragen.)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar terug laten groeien Empty Re: Haar terug laten groeien

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum