Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Elektrische schokken

+5
Nouska
Flippin' Bitch
PiP
Angela_1986
Sjors
9 plaatsers

Ga naar beneden

Elektrische schokken Empty Elektrische schokken

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 5:58

Ik word er helemaal gek van, ik krijg wel 100x per avond een elektrische schok! Sinds ik een andere bank heb (voorheen had ik een leren, nu een stoffen) en ik mijn Uggs draag en het buiten koud is, krijg ik zodra ik van de bank af kom en iets aanraak meteen een schok. Vooral als ik de kraan aanraak of de koelkast. Het is zo erg dat ik helemaal knetter als ik van de bank af kom en dan strijk ik eerst met mijn armen langs de deur en daarna ga ik met mijn knieen tegen de deur (gelukkig dat niemand dat ziet, ziet er vast belachelijk uit). En dan voel ik echt de lading tussen mijn kleding en de deur. Dan raak ik heel voorzichtig iets aan en dan krijg ik meestal nog maar een redelijk klein schokje. Hebben jullie dit ook zo erg en hoe kan het dat ik het lijk te hebben wanneer ik Uggs draag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elektrische schokken Empty Re: Elektrische schokken

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 6:02

Emn als je je Uggs binnenshuis uit doet? 't Schijnt een veel voorkomend probleem van Uggs te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elektrische schokken Empty Re: Elektrische schokken

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 6:06

Uggs geleiden goed, blijkbaar..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elektrische schokken Empty Re: Elektrische schokken

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 6:16

Ik heb er ook enorm last van; maar draag geen UGGS. Geen idee wat ik eraan kan doen, het is wel rot. Vriend heeft het ook - en de kat kreeg van hem zo'n schok dat hij nu bang is voor hem haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elektrische schokken Empty Re: Elektrische schokken

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 6:17

Hmm ik draag mijn Uggs alleen binnenshuis, gebruik ze als sloffen. Dus uitdoen is ook een beetje jammer. Ik krijg trouwens wel weer mijn leren bank terug als ik verhuisd ben (die was te groot voor deze woonkamer), wellicht wordt het dan al wat minder. Mijn huidige bank is ook heel erg snel statisch geladen, niet echt fijn stofje (voelt heerlijk aan, maar niet zo handig om steeds onder stroom te staan).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elektrische schokken Empty Re: Elektrische schokken

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 6:18

Minella schreef:Ik heb er ook enorm last van; maar draag geen UGGS. Geen idee wat ik eraan kan doen, het is wel rot. Vriend heeft het ook - en de kat kreeg van hem zo'n schok dat hij nu bang is voor hem haha.

Zielig is dat he! Ik heb dat met mijn kat ook ooit gehad. En een keer toen ik nog voor de klas stond tijdens mijn LIO stage, raakte ik een kind aan en die kreeg me toch een schok! Keek me heel zielig aan en zei "auw juf". Het was ook nog zo'n klein kindje van net 4.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elektrische schokken Empty Re: Elektrische schokken

Bericht  Sjors do 9 dec 2010 - 7:24

Ja ik heb er ook erg veel last van! Ik heb wanneer ik mijn Uggs draag maar ook wanneer ik andere schoenen draag... Het is soms zo erg dat ik sommige dingen gewoon niet meer aan durf te raken omdat ik bang ben voor de schok!!
Sjors
Sjors
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elektrische schokken Empty Re: Elektrische schokken

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:26

Ik ben echt compleet gebrainwashed door die Uggs en de schokken. Ik heb mezelf helemaal aangeleerd om thuis bij m'n moeder niets meer van metaal aan te raken met m'n handen en eerst met m'n voet tegenaan te tikken. Dus wanneer ik de vaatwasser of koelkast open doe, tik ik er eerst met m'n voet tegenaan. Zelfs in de zomer wanneer ik geen Uggs aan heb..het zit er nu echt ingebakken. Best bizar.

Het is inderdaad erg vervelend en niet echt iets aan te doen, behalve je Uggs uittrekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elektrische schokken Empty Re: Elektrische schokken

Bericht  Angela_1986 do 9 dec 2010 - 7:35

Ik heb geen Uggs maar wel andere schoenen waarmee ik dat heb, zodra ik de deurklink, dimmer van de lamp, koelkast, magnetron, enzvoorts vast pak dan knettert 't gewoon! Heel irritant!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Elektrische schokken Empty Re: Elektrische schokken

Bericht  PiP do 9 dec 2010 - 7:37

Ik heb geen Uggs, maar heb het wel bij mijn nieuwe laarsen.
Eigenlijk alleen op mijn werk, thuis volgens mij nog geen last van gehad.
Als ik de archiefkast moet aanraken vrees ik al voor een schok...
Maar ik begrijp dat het dus werkt als ik eerst 1 voet tegen de kast aan doe en hem dan pas vastpak?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elektrische schokken Empty Re: Elektrische schokken

Bericht  Flippin' Bitch do 9 dec 2010 - 7:59

Wat vervelend. Het zou ook aan de stof van de bank kunnen liggen, mijn schoonzus had dat. En wat betreft de beesten: er is altijd een tijd in het jaar dat mijn kat statische oren heeft en ik dus een schok van haar krijg.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elektrische schokken Empty Re: Elektrische schokken

Bericht  Nouska vr 10 dec 2010 - 0:14

Hahaha ik moest eigenlijk even heel erg lachen om de reacties hier. Zag het al helemaal voor me hoe iedereen voorzichtig dingen aanraakt etc. Vooral die opmerking van 1 dat ze gebrainwashed is door de Uggs!
Maar wel heel vervelend. Volgens mij had ik het vorige winter steeds als ik de auto in en uitstapte, maar nu niet.. Maar waar dat nou door veroorzaakt werd?? Ik heb zelf geen Uggs ofzo. Je wordt er zelf idd heel erg schrikkerig van, ik durfde de auto haast niet aan te raken. En katten schrikken er heel erg van ja..
Nouska
Nouska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 27
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elektrische schokken Empty Re: Elektrische schokken

Bericht  Lady4 vr 10 dec 2010 - 6:44

Ik heb er helemaal geen last van met mijn Uggs. Ik krijg weleens schokjes in deze tijd van het jaar, maar daar kun je bijna niet omheen volgens mij.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elektrische schokken Empty Re: Elektrische schokken

Bericht  Boelie vr 10 dec 2010 - 21:36

Ik heb het ook...Doe mijn schoenen nu binnen altijd uit. Dan is het een stuk minder.
Het is nog veel erger bij mijn vriend. Wanneer die zijn hand op mij legt krijg ik echt een stroomstoot!! :face:

Boelie
Boelie
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 4
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elektrische schokken Empty Re: Elektrische schokken

Bericht  Lotus vr 10 dec 2010 - 21:39

Bobbie schreef:
Minella schreef:Ik heb er ook enorm last van; maar draag geen UGGS. Geen idee wat ik eraan kan doen, het is wel rot. Vriend heeft het ook - en de kat kreeg van hem zo'n schok dat hij nu bang is voor hem haha.

Zielig is dat he! Ik heb dat met mijn kat ook ooit gehad. En een keer toen ik nog voor de klas stond tijdens mijn LIO stage, raakte ik een kind aan en die kreeg me toch een schok! Keek me heel zielig aan en zei "auw juf". Het was ook nog zo'n klein kindje van net 4.

Dat vind ik allebei zielig.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elektrische schokken Empty Re: Elektrische schokken

Bericht  schuddebuikje vr 10 dec 2010 - 21:46

Donderwolkje schreef:
Bobbie schreef:
Minella schreef:Ik heb er ook enorm last van; maar draag geen UGGS. Geen idee wat ik eraan kan doen, het is wel rot. Vriend heeft het ook - en de kat kreeg van hem zo'n schok dat hij nu bang is voor hem haha.

Zielig is dat he! Ik heb dat met mijn kat ook ooit gehad. En een keer toen ik nog voor de klas stond tijdens mijn LIO stage, raakte ik een kind aan en die kreeg me toch een schok! Keek me heel zielig aan en zei "auw juf". Het was ook nog zo'n klein kindje van net 4.

Dat vind ik allebei zielig.

ik moet er wel om lachen... ook al is het een beetje zielig hahahahah.
ik heb het inderdaad ook alleen met mijn kat... een langharige
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elektrische schokken Empty Re: Elektrische schokken

Bericht  Lotus vr 10 dec 2010 - 23:16

Lachen moest ik eerlijk gezegd ook wel, maar ik vind het vooral zielig. Wink
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elektrische schokken Empty Re: Elektrische schokken

Bericht  schuddebuikje za 11 dec 2010 - 0:11

ik zag het al helemaal voor me... een kindje van vier met een pruil lippie
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elektrische schokken Empty Re: Elektrische schokken

Bericht  Lotus za 11 dec 2010 - 1:42

Ja, ik ook.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elektrische schokken Empty Re: Elektrische schokken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum