Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tanden bleken

+6
Ella
Happydobby
Zwerver
Inge
Jeanette
Sweety
10 plaatsers

Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Tanden bleken

Bericht  Sweety di 5 apr 2011 - 23:21

Ik zit er al een tijdje over te denken om mijn tanden te laten bleken. Maar hoe gaat dat precies in zijn werk? Ik heb vroeger een gaatje gehad in mijn voortand en een paar tanden ernaast. Blijven die dan geel achtig of kleuren die ook mee?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Jeanette wo 6 apr 2011 - 0:47

Oh, ik hou dit topic in de gaten, want daar ben ik ook benieuwd naar! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Inge wo 6 apr 2011 - 1:41

Ik hou je topic ook in de gaten, wil dit ook doen smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Sweety wo 6 apr 2011 - 2:43

Wel fijn om te weten dat er nog meer mensen zijn die dit willen en ook dezelfde vragen hebben smile
Nu nog iemand met een antwoord Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Zwerver wo 6 apr 2011 - 2:50

Ik heb een ideaal filmpje voor jullie!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Zwerver wo 6 apr 2011 - 2:51


Ze laat hier zien hoe alles in zn werk gaat!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Inge wo 6 apr 2011 - 2:56

er stond in de bruidsflair van afgelopen week een aanbieding van wit... 349,- pp ipv 395,- pp (het staat er alleen precies andersom in de flair :p de aanbieding "trouwen flair" in plaats van 349,- pp betaal je 395,- pp :P)
Ik zou dit willen laten doen ivm ons trouwen volgend jaar
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Zwerver wo 6 apr 2011 - 2:58

Volgens mij kan dat veeel goedkoper!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 3:00

Ik heb het gedaan toen ik een jaar of 14 was, toen kon het nog gewoon bij de tandarts en werd het vergoed. Ik moest happen en toen kreeg ik een doorzichtig gebidje, daar moest ik soort van gel inspuiten en hiermee slapen, was niet erg vervelend ofzo. Na een paar weken waren mijn tanden 3 tinten lichter. Super mooi resultaat. Ik zou het gewoon even aan je tandarts vragen die kan het op de meest veilige manier. Al wordt het tegenwoordig niet meer vergoed geloof ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 4:40

Noa schreef:Ik heb het gedaan toen ik een jaar of 14 was, toen kon het nog gewoon bij de tandarts en werd het vergoed. Ik moest happen en toen kreeg ik een doorzichtig gebidje, daar moest ik soort van gel inspuiten en hiermee slapen, was niet erg vervelend ofzo. Na een paar weken waren mijn tanden 3 tinten lichter. Super mooi resultaat. Ik zou het gewoon even aan je tandarts vragen die kan het op de meest veilige manier. Al wordt het tegenwoordig niet meer vergoed geloof ik.

Klinkt niet als vervelend. Zijn je tanden nu weer verkleurd? Hoorde dat je tanden erna gewoon weer lekker 'geel' worden..
Ik wil het ook laten doen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 5:42

Dolcis_ schreef:
Noa schreef:Ik heb het gedaan toen ik een jaar of 14 was, toen kon het nog gewoon bij de tandarts en werd het vergoed. Ik moest happen en toen kreeg ik een doorzichtig gebidje, daar moest ik soort van gel inspuiten en hiermee slapen, was niet erg vervelend ofzo. Na een paar weken waren mijn tanden 3 tinten lichter. Super mooi resultaat. Ik zou het gewoon even aan je tandarts vragen die kan het op de meest veilige manier. Al wordt het tegenwoordig niet meer vergoed geloof ik.

Klinkt niet als vervelend. Zijn je tanden nu weer verkleurd? Hoorde dat je tanden erna gewoon weer lekker 'geel' worden..
Ik wil het ook laten doen smile
Ja een beetje wel, maar niet zo erg als het was hoor. Nu heb ik gewoon vrij witte tanden, maar niet zovan dat mensen zeggen: goh, wat heb jij mooie tanden (was eerst wel zo Very Happy ), zit erover te denken om het nog een keer te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Happydobby wo 6 apr 2011 - 6:29

Sweety schreef:Ik zit er al een tijdje over te denken om mijn tanden te laten bleken. Maar hoe gaat dat precies in zijn werk? Ik heb vroeger een gaatje gehad in mijn voortand en een paar tanden ernaast. Blijven die dan geel achtig of kleuren die ook mee?


Ik zou dit bij je tandarts navragen, met white pasta's van de drogist heb je er wel kans op dat je vulling niet meekleurd.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Ella wo 6 apr 2011 - 6:31

Noa schreef:Ik heb het gedaan toen ik een jaar of 14 was, toen kon het nog gewoon bij de tandarts en werd het vergoed. Ik moest happen en toen kreeg ik een doorzichtig gebidje, daar moest ik soort van gel inspuiten en hiermee slapen, was niet erg vervelend ofzo. Na een paar weken waren mijn tanden 3 tinten lichter. Super mooi resultaat. Ik zou het gewoon even aan je tandarts vragen die kan het op de meest veilige manier. Al wordt het tegenwoordig niet meer vergoed geloof ik.

Op deze manier heb ik het toen ook gedaan. Was ook een mooi resultaat. had alleen wel even last van gevoeligheid
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  loura wo 6 apr 2011 - 21:51

Ik wil het ook! Heeft dat meisje van dat filmpje laten zien waar ze het heeft laten doen? Ik hoef niet zo wit.. 3 tinten vind ik echt voldoende.. Ik vind het anders zo snel nep... Die pennetjes lijken me ook wel wat maar ja ik weet dus niet waar je die kan kopen.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Sweety wo 6 apr 2011 - 23:20

Dat meisje heeft het bij Wit laten doen. Dat zit in Amsterdam.
Ik heb het ooit eens gevraagd aan mijn tandarts maar hij wilde het toen niet doen omdat mijn tanden niet sterk genoeg waren. (?)

@ Noa: waar zou je dat dan willen doen als je het nog een keer doet?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Zwerver do 7 apr 2011 - 1:57

Misschien is Crest Whitestrips wel iets!

http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=533052
Ik heb dit hele topic doorgespit. Staan ook eigen gemaakte foto's in...en belooft veel! Ik heb het besteld en ga het iig proberen. Ik heb het trouwens van ebay. Goedkoop Very Happy
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 2:12

wc-eend schreef:Misschien is Crest Whitestrips wel iets!

http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=533052
Ik heb dit hele topic doorgespit. Staan ook eigen gemaakte foto's in...en belooft veel! Ik heb het besteld en ga het iig proberen. Ik heb het trouwens van ebay. Goedkoop Very Happy
Ziet er wel goed uit in elk geval. Houd je ons op de hoogte?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Zwerver do 7 apr 2011 - 2:15

Ja ga ik zeker doen. Ik laat het mijn vriend eerst proberen aangezien ik last heb van mijn kies. Het zal alleen wel een maand duren voor ik ze binnen heb Sad
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Jeanette do 7 apr 2011 - 10:07

Hmm, dat klinkt goed! Alleen lees ik dat het bij neptanden niet pakt en naast mijn voortanden heb ik er destijds een stuk aan laten zetten omdat ze zo klein zijn. En zulk kleurverschil maakt het dan alleen maar lelijker.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Inge do 7 apr 2011 - 10:08

ow help, ik zit met precies hetzelfde idd
heb een heel klein hoekje aan mijn voortand die was afgebroken en aangevuld met neptand
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Try do 7 apr 2011 - 22:27

http://www.groupon.nl/deals/utrecht/beauty-vip-behandeling-tandenbleken-white-clinics/325112?nlp=&CID=NL_CRM_77_0_0_0&utm_source=Deal_general_newsletter&utm_medium=All_Cities&utm_content=Initial_Version&utm_campaign=Varies

Voor de dames die dit van plan zijn (hoop dat de link het doet)... Ik zou het graag willen laten doen, maar de tandarts vind het onzin (mijn tanden zijn al wit volgens hem?), en ik heb er simpelweg het geld niet voor.
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  ExpressoB vr 8 apr 2011 - 8:57

ik heb ergens een keer gelezen dat je tanden er overgevoelig van kunnen raken!

ik zou het ook graag willen maar dan zou ik moeten stoppen met roken
zou liever wat meer uitgeven dan ergens goedkoop laten doen en niet het gewenste resultaat krijgen

laat je adviseren bij je tandarts en vraag overal eens rond
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 22:19

Noa schreef:Ik heb het gedaan toen ik een jaar of 14 was, toen kon het nog gewoon bij de tandarts en werd het vergoed. Ik moest happen en toen kreeg ik een doorzichtig gebidje, daar moest ik soort van gel inspuiten en hiermee slapen, was niet erg vervelend ofzo. Na een paar weken waren mijn tanden 3 tinten lichter. Super mooi resultaat. Ik zou het gewoon even aan je tandarts vragen die kan het op de meest veilige manier. Al wordt het tegenwoordig niet meer vergoed geloof ik.

Hier precies hetzelfde.. Ik was denk ik een jaar of 16/17. Ben nu 23 en zo zien ze er nu uit.

Tanden bleken 144652v

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 22:56

Ik heb mn tanden ik denk 3 jaar geleden laten bleken bij Perfect Smile. Nou als ik ergens spijt van heb in mijn leven staat dat met stip bovenaan! Het eerste jaar erna heb ik zo'n last van mn tanden gehad, niet normaal. Ik kon niet eens meer een glas koud drinken nemen of iets warms, dan lag ik al dubbel van de pijn. Als ik in de winter naar buiten ging en dan naar binnen, same problem. Fietsen met een beetje wind.. zelfde verhaal. Ik heb daar bijna 2 jaar lang last van gehad (gelukkig in de zomer niet), het werd na een jaar iets minder en nu heb ik het nog heel soms.

Nouja wat ik dus wil zeggen, denk aub goed na voor je zoiets doet! Dit kan dus écht het resultaat zijn. Ik heb een stuk of 6 wortelkanaalbehandelingen en een wortelpuntbehandeling gehad omdat ze dachten dat de oorzaak misschien daar lag. Nou niet dus, de pijn ging nooit weg. Het is natuurlijk niet te bewijzen dat het door het bleken komt maar het is meteen daarna ontstaan, dus 1+1=2 voor mij..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Toet za 9 apr 2011 - 0:20

Dat wat Noa zegt kost tegenwoordig bij de tandarts geloof ik 200/250 euro.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum