Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met tanden bleken?

+5
Reeza
ProudMom
Toet
Evalynn
Gray
9 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand ervaring met tanden bleken? Empty Iemand ervaring met tanden bleken?

Bericht  Gray vr 20 jul 2012 - 2:14

Ik zit er serieus over na te denken om mijn tanden te bleken. Zijne r hier meer die dit hebben gedaan en wat is jullie ervaring?
Gray
Gray
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met tanden bleken? Empty Re: Iemand ervaring met tanden bleken?

Bericht  Evalynn vr 20 jul 2012 - 2:15

Mijn moeder heeft het gedaan en is er niet over te spreken, die had nadien veel meer last van warm en koud enzo.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met tanden bleken? Empty Re: Iemand ervaring met tanden bleken?

Bericht  Toet vr 20 jul 2012 - 2:21

Ik wou het eerst ook, tot ik bij mijn vriendin het resultaat zag (lelijk) Nou zijn er natuurlijk wel veel verschillende manieren. Zij heeft het via de tandarts gedaan, een gebitje gekregen waar ze eens in de zoveeltijd (net hoevaak je het weer wil bleken) mee moet slapen met vloeistof er in. Maargoed, ik vind het dus niet mooi want na een week ofzo zie je al dat de randjes en tussen de tanden weer geeler wordt. Zij vindt het achteraf ook absoluut het geld niet waard.

Ik merk trouwens heel veel verschil sinds ik poets met OralB 3D white. Volgens mij kun je zelf al en hoop bereiken, door 3 keer per dag je tanden uitgebreid te poetsen, waarvan minimaal 1 x met een whitener.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met tanden bleken? Empty Re: Iemand ervaring met tanden bleken?

Bericht  ProudMom vr 20 jul 2012 - 9:14

Ik heb (nadat mijn slotjes eruit mochten) mijn tanden laten bleken. Het resultaat was erg mooi, maar helaas van korte duur. Na een paar weken werden m'n tanden alweer iets 'geler'. En na ongeveer 3 maanden waren ze weer dezelfde kleur als daarvoor.

Nu gebruik ik sinds een tijdje C.rest W.hite S.trips. (weet niet of ik dat hier zo neer mag zetten? Rolling Eyes) En dat werkt echt super goed (en snel). Je hebt er veel verschillende varianten van (ook voor gevoelige tanden). Mijn tanden zijn nu echt WIT wit. Haha! Om de zoveel weken gebruik ik een 'opfris strip' (omdat ik veel koffie drink), en ik poets af en toe ook met een tandpasta met whitener erin, daarmee blijven ze mooi wit.
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met tanden bleken? Empty Re: Iemand ervaring met tanden bleken?

Bericht  Reeza vr 20 jul 2012 - 9:40

Lissa schreef:Mijn moeder heeft het gedaan en is er niet over te spreken, die had nadien veel meer last van warm en koud enzo.

Bij mij ook, heb echt heel veel pijn gehad. Zou het niemand toewensen!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met tanden bleken? Empty Re: Iemand ervaring met tanden bleken?

Bericht  Tiana vr 20 jul 2012 - 9:41

ProudMom, waar heb je die strips gekocht? Heb er al vaker positieve dingen over gehoord!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met tanden bleken? Empty Re: Iemand ervaring met tanden bleken?

Bericht  ProudMom vr 20 jul 2012 - 10:07

Stylegirl schreef:ProudMom, waar heb je die strips gekocht? Heb er al vaker positieve dingen over gehoord!

Ik heb ze online besteld, via www.whitestripswinkel.nl Na 2 bestellingen krijg je korting op de volgende bestelling, en daarna krijg je een kortingscode die je bij elke bestelling kunt gebruiken. Dus de prijs die erbij staat betaal je eigenlijk alleen de eerste 2 keer. Wink Zelf gebruik ik de Pro.Effects. Is ook de meest aanbevolen variant, en ik begrijp wel waarom; het kost je maar een half uurtje van je dag en je hebt super resultaat! Zelf zag ik na de eerste keer al verschil, maar na 3x is het verschil echt duidelijk te zien. Daarna worden ze alleen maar witter en witter. Mijn tanden waren op een gegeven moment zó wit (echt zo'n Hollywood smile) dat zelfs ik het té wit vond. Het viel me op dat wanneer ik met iemand aan het praten was, dat hij/zij dan de hele tijd naar m'n tanden bleef kijken, haha. Toen ben ik ermee gestopt. Nu gebruik ik alleen af en toe tussendoor nog een strip.
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met tanden bleken? Empty Re: Iemand ervaring met tanden bleken?

Bericht  Tiana vr 20 jul 2012 - 10:23

Ik heb af en toe van die periodes dat mijn tanden extra gevoelig zijn, dus ik durf het niet zomaar aan. En daarbij heb ik kleurverschil tussen mijn tanden en ben bang dat het niet goed uitpakt of zo..
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met tanden bleken? Empty Re: Iemand ervaring met tanden bleken?

Bericht  loura vr 20 jul 2012 - 21:17

Proudmom? Hebben die strips niet meer effect omdat jij al eens je tanden hebt gebleekt? Ik heb ooit eens van die bleek pennetjes gekocht. Daarmee moest je 2 keer op een dag je tanden insmeren. Echt vies spul! En ik zag geen enkel resultaat Sad Die strips lijken me dan wel beter.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met tanden bleken? Empty Re: Iemand ervaring met tanden bleken?

Bericht  ExpressoB vr 20 jul 2012 - 22:31

Lijkt mij ook eraan liggen hoe verkleurd je tanden zijn.
Ben ook wel benieuwd ernaar. Heb alleen even bij de prijslijst gekeken, pro effects zag ik niet staan of ben ik nou niet wakker.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met tanden bleken? Empty Re: Iemand ervaring met tanden bleken?

Bericht  ExpressoB vr 20 jul 2012 - 22:41

Ah pro had je afgekort;) heb het gevonden. Moet je dat echt 20dagen lang doen elke dag?
Jij had zeker ook al witte tanden van jezelf. Die heb ik echt niet..
Geen flauw idee nog hoe het moet, misschien wel een youtube filmpje van?


Heb jij die van €65 briefpost of zekerheid €71 gekocht?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met tanden bleken? Empty Re: Iemand ervaring met tanden bleken?

Bericht  vlinder-2011 vr 20 jul 2012 - 23:56

Ik heb mijn tanden ook laten bleken voor onze bruiloft, heb ongeveer 2 uurtjes wat koude steken in mijn tanden gehad maar verder helemaal geen last.. En was / ben er super blij mee.. Poets nu nog met een whitening tandpasta om ze wit te houden, maar heb niet van die hele witte tanden hoor. Gewoon mooi..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met tanden bleken? Empty Re: Iemand ervaring met tanden bleken?

Bericht  ProudMom za 21 jul 2012 - 2:44

Stylegirl schreef:Ik heb af en toe van die periodes dat mijn tanden extra gevoelig zijn, dus ik durf het niet zomaar aan. En daarbij heb ik kleurverschil tussen mijn tanden en ben bang dat het niet goed uitpakt of zo..

Mijn tanden (en tandvlees) zijn ook best gevoelig, daarom gebruik ik het ook niet te vaak. (En daarom heb ik ook niet voor de allersterkste variant gekozen.) Je moet alleen niet, vlak voor je de strips aanbrengt, je tanden poetsen. (Staat ook in de geruiksaanwijzing die erbij zit, maar had ik weer niet goed gelezen.) De eerste keer had ik dus vlak ervoor m'n tanden gepoetst, en toen was 't niet zo'n pretje. Maar hoe ik het nu doe, heb ik nergens last van.

Wat betreft het kleurverschil.. Dat weet ik eigenlijk niet. Ik denk dat je dat kleurverschil dan wel blijft houden (net als nu), maar dan wel lichter (omdat al je tanden dan een stuk witter zullen zijn). Je kunt ook eerst een proefpakketje (van 3 strips) proberen, als je het na de eerste 2 strips teveel vind opvallen (het kleurverschil), dan stop je er gewoon mee. En als je het dan niet bijhoud, word het vanzelf weer minder. Dat heb ik nu ook, omdat ik best veel koffie drink. Als ik dan tussendoor niet even zo'n 'opfris strip' gebruik, dan zijn m'n tanden na een aantal weken weer wat minder wit.
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met tanden bleken? Empty Re: Iemand ervaring met tanden bleken?

Bericht  ProudMom za 21 jul 2012 - 2:49

loura schreef:Proudmom? Hebben die strips niet meer effect omdat jij al eens je tanden hebt gebleekt? Ik heb ooit eens van die bleek pennetjes gekocht. Daarmee moest je 2 keer op een dag je tanden insmeren. Echt vies spul! En ik zag geen enkel resultaat Iemand ervaring met tanden bleken? 1371890812 Die strips lijken me dan wel beter.

Ik weet niet of het daardoor meer effect heeft. Maar mijn broertje heeft die strips ook gebruikt (nadat ook zijn slotjes eruit waren Iemand ervaring met tanden bleken? 253468018), en zijn tanden waren een stuk geler dan de mijne. Hij heeft toen de nieuwere/sterkere variant van de Professional Effects gebruikt (Intensive Professional Effects), daarvan duurt een hele kuur maar 7 dagen. Maar die strips moet je dan wel per dag, 2 uur op je tanden laten zitten. Maar zijn tanden zijn nu wel nóg witter dan de mijne. Terwijl hij daarvoor toch best wel gele tanden had. Hij is nu ook helemaal om, haha. We geloofden er eerst allebei niet zo in, maar het werkt gewoon echt goed. Hij gebruikt ook alleen een tandpasta met whitener erin, om het bij te houden.
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met tanden bleken? Empty Re: Iemand ervaring met tanden bleken?

Bericht  ProudMom za 21 jul 2012 - 2:57

ExpressoB schreef:Ah pro had je afgekort;) heb het gevonden. Moet je dat echt 20dagen lang doen elke dag?
Jij had zeker ook al witte tanden van jezelf. Die heb ik echt niet..
Geen flauw idee nog hoe het moet, misschien wel een youtube filmpje van?


Heb jij die van €65 briefpost of zekerheid €71 gekocht?

Ooh sorry, haha, ik had het zo overgenomen van de site. Daar stond Pro.Effects, maar als je erop klikt staat er idd Professional Effects. Wink Ik heb trouwens een halve kuur gedaan, geen hele. En mijn tanden zijn nu echt heel wit, na die halve kuur. Als ik een hele kuur gedaan zou hebben, zou het er denk ik een beetje nep uit gaan zien. Mijn tanden waren niet heel erg geel, maar toch wel aardig verkleurd. (Zeker niet wit, iig.) Ik heb de (halve) kuur van €39,- gedaan. Gewoon per briefpost, de originele verpakking hoefde ik er niet zo nodig bij. Het werkt echt heel goed, écht, ik zweer erbij! Very Happy

Toen ik m'n tanden had laten bleken, had ik daarna best wel gevoelige tanden, en pijnlijke steken in mijn tanden. Bij het gebruiken van deze strips heb ik dat niet. En zo wit als ze nu zijn, waren ze na het bleken alleen de eerste drie dagen ofzo. Daarna werd het al gauw minder. Ik ga m'n tanden dus nooit meer ergens laten bleken, ik doe het gewoon lekker thuis. Iemand ervaring met tanden bleken? 561177
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met tanden bleken? Empty Re: Iemand ervaring met tanden bleken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum