Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tanden bleken

+8
Inge
Zwerver
Muurvlindertje
Curious
Snoes
Polly
Femmem
RiverWoods1987
12 plaatsers

Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Tanden bleken

Bericht  RiverWoods1987 ma 20 feb 2012 - 3:30

Hallo dames,

Ik ben van plan om mijn tanden te laten bleken. Ze zijn erg geel aan het worden en ik weet niet wat ik anders zou kunnen proberen om op korte termijn wittere tanden te krijgen.

Nu heb ik het e.e.a. gelezen over Perfect smile (http://www.perfectsmile.nl/tanden-bleken/?gclid=CICunoDhrK4CFQ8gfAodvmJUPg)

En over Wit (www.wit.nl)

Verschil tussen deze twee is in ieder geval de prijs (Wit is rond de 375 euro en Perfect smile is rond de 130 euro).

Mijn vraag aan jullie is of iemand ervaring heeft met deze twee? Perfect smile klinkt er interessant gezien de prijs. Volgende week heb ik in ieder geval een afspraak bij mijn tandarts (controle), die laat ik dan meteen kijken voor gaatjes enz. want deze mag je niet hebben als je een bleekbehandeling wilt ondergaan.

Ik hoop op reacties!

Groetjes Riverwoods
RiverWoods1987
RiverWoods1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 17
Registratiedatum : 28-02-11
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 3:41

Misslipgloss.nl heeft hier een filmpje over gemaakt. Zij heeft haar tanden laten bleken bij the White Smile Company.


Mascha van Beautygloss heeft het bij WIT laten doen.

http://www.beautygloss.nl/2010/08/18/tanden-bleken-bij-wit/

http://www.misslipgloss.nl/vlog-tanden-bleken/

Edit: Aangepast :P


Laatst aangepast door Joan op ma 20 feb 2012 - 4:09; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  RiverWoods1987 ma 20 feb 2012 - 3:47

Joan schreef:Misslipgloss.nl heeft hier een filmpje over gemaakt. Zij heeft haar tanden laten bleken bij WIT.

Hier een linkje. [url=https://www.youtube.com/watch?v=vZYbEL06lEU
https://www.youtube.com/watch?v=vZYbEL06lEU[/quote[/url]]

Volgens mij krijg ik niet het filmpje te zien wat jij bedoeld haha?

Mijn (lieve....) paard heeft mij een tijdje terug een klap gegeven waardoor ik een aantal stukjes tand kwijt ben geraakt, waaronder een groot stukje van mijn middelste ondertand aan de voorkant. De tandarts moet hier nog iets aan gaan doen (stukje neptand erbij?). Nu heb ik ergens gelezen dat dat stukje tand niet meegebleekt kan worden en er duidelijk kleurverschil te zien zal zijn. Ook word ik een beetje gek gemaakt door de pijn die je ervan krijgt. Het antwoord zal daarop heel simpel zijn; ik kom er maar op een manier achter. Maar ik vind het erg moeilijk aangezien de helft zegt geen pijn te hebben en de andere helft wel. Lastig dit!

Maar goed, ik zal in ieder geval ook mijn tandarts om advies vragen.
RiverWoods1987
RiverWoods1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 17
Registratiedatum : 28-02-11
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 3:48

Ik heb ervaring met Perfect Smile..

Dit verhaal wil je niet horen, maar hier komt het:

Een jaar of 3 geleden heb ik daar mijn tanden laten bleken, in Amstelveen. Ging allemaal goed, mooi wit geworden etc. Het resultaat werd al snel iets minder, maar dat wist ik van tevoren en alsnog was het mooi wit.
Een half jaar later werd het herfst en kreeg ik steeds meer last van gevoelige tanden. Als ik warme/koude dingen at, als ik naar buiten ging of juist naar binnen.. Alles wat warm of koud was deed pijn aan mn tanden. Hoe kouder het buiten werd en hoe groter de tempratuurverschillen, des te meer pijn. Ben meerdere keren naar de tandarts geweest maar er werd niks gevonden. Later een kleine ontsteking en ik heb in totaal wel 5 wortelkanaalbehandelingen gehad én een wortelpuntbehandeling, maar de pijn bleef en mn zenuwen in de behandelde kiezen waren morsdood, dus die konden geen pijn meer geven. Er werd maar geen oorzaak gevonden.. Ik heb nachten wakker gelegen van de pijn, kon niet meer normaal avondeten, ging alleen nog maar weg met de bus ipv fiets, leefde op zakjes Brufen. In februari ging ik een week naar de Canarische eilanden en de pijn was weg!! Dat gaf mij weer hoop en toen het in NL voorjaar werd, werd de pijn ook minder/ging weg. Het jaar erna heb ik nog pijn gehad in de herfst/winter maar minder en nu is het helemaal weg.. Omdat er nooit een oorzaak is gevonden moet het wel door het bleken zijn gekomen, het kan niet anders!

Dus bij deze, ik zal wel een extreem geval zijn, maar je bent gewaarschuwd..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 3:52

Mijn zusje is tandartsassistente en zij bleekt haar tanden met behulp van een bitje met daarin gel, dit is verkrijgbaar bij de tandarts. Mijn moeder doet dit zo ook al jaren.

Na een week dat bitje s nachts in gehad te hebben met die gel erin had ze echter ook gruwelijk veel pijn aan haar tanden, net zoals Amazzonia. Mijn moeder heeft dit nooit zo erg gehad, wel gevoelige tanden maar thats it. Het resultaat is wel erg mooi!

Helaas zijn mijn tanden ongeschikt, ik heb fluorplekjes en die bleken dan mee en dat ia niet mooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  RiverWoods1987 ma 20 feb 2012 - 3:54

Hmm lastig... wat vind ik belangrijker? Pijn of wittere tanden? Durf ik het risico te nemen? Ik schaam me enorm voor mijn tanden, maar om daar al die pijn voor over te hebben vind ik het denk ik ook niet waard.

Naja, ik overleg het in ieder geval maar met mijn eigen tandarts.
RiverWoods1987
RiverWoods1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 17
Registratiedatum : 28-02-11
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Femmem ma 20 feb 2012 - 3:59

Voor Misslipgloss kan je hier kijken:
http://www.misslipgloss.nl/vlog-tanden-bleken/
en hier:
http://www.misslipgloss.nl/tanden-gebleekt-the-white-smile-company/
Femmem
Femmem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 4:07

_Leaf_ schreef:Mijn zusje is tandartsassistente en zij bleekt haar tanden met behulp van een bitje met daarin gel, dit is verkrijgbaar bij de tandarts. Mijn moeder doet dit zo ook al jaren.

Na een week dat bitje s nachts in gehad te hebben met die gel erin had ze echter ook gruwelijk veel pijn aan haar tanden, net zoals Amazzonia. Mijn moeder heeft dit nooit zo erg gehad, wel gevoelige tanden maar thats it. Het resultaat is wel erg mooi!

Helaas zijn mijn tanden ongeschikt, ik heb fluorplekjes en die bleken dan mee en dat ia niet mooi.

Ik heb ook gebleekt op die manier en ik heb het juist gedaan voor fluorplekjes.. Bij mij bleekten mijn tanden veel sneller dan de fluorplekken dus ik had juist geen witte plekken meer.

Het is nu een jaar of 5 geleden en nog steeds krijg ik de vraag of ik mijn tanden wel eens heb gebleekt, dat ze zo wit zijn.

Deze foto is van een jaar of 2 geleden. (ik heb geen voor foto, maar goed geen fluorplekjes meer).
Tanden bleken 144652v

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 4:10

Femmem schreef:Voor Misslipgloss kan je hier kijken:
http://www.misslipgloss.nl/vlog-tanden-bleken/
en hier:
http://www.misslipgloss.nl/tanden-gebleekt-the-white-smile-company/

Die bedoelde ik inderdaad :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Polly ma 20 feb 2012 - 7:40

Ik zag hier toevallig deze week reclame van hangen bij de tandarts en toen heb ik er meer informatie over gevraagd. Zij vertelde me dat dat merk van de 375 euro de beste optie is omdat het een langdurig resultaat geeft en minder ingrijpend is voor de tanden. Ik zou zelf ook bang zijn voor gevoelige tanden (wat ik toch al heb), dus ik ga het pas doen als ik ooit gele tanden zou krijgen, maar ik was er gewoon benieuwd naar.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Snoes ma 20 feb 2012 - 7:49

_Leaf_ schreef:Mijn zusje is tandartsassistente en zij bleekt haar tanden met behulp van een bitje met daarin gel, dit is verkrijgbaar bij de tandarts. Mijn moeder doet dit zo ook al jaren.
Zo ga ik het ook doen. Heb een bitje laten maken en ga er vanavond mee starten! Ben benieuwd.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Curious ma 20 feb 2012 - 8:33

Snoes schreef:
_Leaf_ schreef:Mijn zusje is tandartsassistente en zij bleekt haar tanden met behulp van een bitje met daarin gel, dit is verkrijgbaar bij de tandarts. Mijn moeder doet dit zo ook al jaren.
Zo ga ik het ook doen. Heb een bitje laten maken en ga er vanavond mee starten! Ben benieuwd.

Je moet dus zo'n bitje laten maken dan?

En wat is daarna de bedoeling? Hoe vaak moet je het indoen, welk resultaat beloofd het te geven?
En natuurlijk... wat zijn de kosten hiervan?

ben benieuwd!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Muurvlindertje ma 20 feb 2012 - 8:50

Ik ken iemand die Crest White strips heeft gedaan. 70 euro. Heb nog nooit in het echt zulke witte tanden gezien. Zelfs onnatuurlijk. Je ziet eerst haar tanden en dan pas haar gezicht. Je kijkt eerst naar haar gebit haha.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Zwerver ma 20 feb 2012 - 9:33

Muurvlindertje schreef:Ik ken iemand die Crest White strips heeft gedaan. 70 euro. Heb nog nooit in het echt zulke witte tanden gezien. Zelfs onnatuurlijk. Je ziet eerst haar tanden en dan pas haar gezicht. Je kijkt eerst naar haar gebit haha.
70 euro? Woooow, die is gek. Ik heb ze heel goedkoop van Ebay. Ik durf het alleen niet te gebruiken omdat ik nog een gaatje heb. Zodra deze gevuld is wil ik er ook mee beginnen. Lees veel goede reviews erover.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Snoes ma 20 feb 2012 - 18:13

Curious schreef:
Snoes schreef:
_Leaf_ schreef:Mijn zusje is tandartsassistente en zij bleekt haar tanden met behulp van een bitje met daarin gel, dit is verkrijgbaar bij de tandarts. Mijn moeder doet dit zo ook al jaren.
Zo ga ik het ook doen. Heb een bitje laten maken en ga er vanavond mee starten! Ben benieuwd.

Je moet dus zo'n bitje laten maken dan?

En wat is daarna de bedoeling? Hoe vaak moet je het indoen, welk resultaat beloofd het te geven?
En natuurlijk... wat zijn de kosten hiervan?

ben benieuwd!
Ja, je moet eerst zo'n bitje laten maken bij je tandarts en daarin doe je een soort gel die je 4 uur per dag in moet doen. Daarna is de gel uitgewerkt zeg maar, dus je kan het gewoon 's nachts in doen.

Het bitje zelf kostte 200 euro, maar dat is éénmalig. Als ik over pakweg 5 jaar nog eens mijn tanden wil bleken, dan moet ik alleen maar die gel halen, dat bitje blijft goed.

Ik heb gekozen om het via de tandarts te doen omdat dat het enige is wat ik vertrouw. Ik huiverde wat van die dingen die je op internet kan kopen enz, en dit is echt heel onschuldig. Je tanden kunnen gevoeliger worden tijdens het bleken, maar erna krijg je gewoon weer je 'eigen' gevoeligheid terug. Het resultaat schijnt ook echt heel mooi te zijn. Ik ben er vannacht dus mee begonnen, ik laat je wel een voor- en nafoto zien als ik ermee klaar ben. Al heb ik geen voor-foto gemaakt, maar ik heb wellicht genoeg foto's waar ik op lach smile.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Inge di 21 feb 2012 - 0:15

Ik wil het ook graag laten doen, maar durf het niet zo goed
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  luenca di 21 feb 2012 - 0:38

Inge schreef:Ik wil het ook graag laten doen, maar durf het niet zo goed



waarom niet? ik ook, maar eerst beugel binnenkort Tanden bleken 827601
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Emma_ di 21 feb 2012 - 1:26

Ik heb een paar weken geleden mijn tanden laten bleken. Ik ben erg tevreden over het resultaat. Ik heb geen last gehad van pijn of gevoelige tanden. Alleen kreeg ik tijdens de behandeling wel last van mijn keel omdat deze droog werd van het anderhalf uur met mijn mond open liggen. Maar goed dit was niet echt pijnlijk of zo.

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Racinda wo 22 feb 2012 - 23:29

Emma_ schreef:Ik heb een paar weken geleden mijn tanden laten bleken. Ik ben erg tevreden over het resultaat. Ik heb geen last gehad van pijn of gevoelige tanden. Alleen kreeg ik tijdens de behandeling wel last van mijn keel omdat deze droog werd van het anderhalf uur met mijn mond open liggen. Maar goed dit was niet echt pijnlijk of zo.



Waar heb je het laten doen?
Racinda
Racinda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 40
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Inge do 23 feb 2012 - 1:54

shygirl87 schreef:
Inge schreef:Ik wil het ook graag laten doen, maar durf het niet zo goed



waarom niet? ik ook, maar eerst beugel binnenkort Tanden bleken 827601
Bang voor de pijn, heb gevoelige tanden
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Snoes do 23 feb 2012 - 4:24

Ik heb het nu 3 dagen gebruikt en mijn tanden zijn vooralsnog niet extra gevoelig. Hopen dat dat zo blijft! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Emma_ zo 26 feb 2012 - 0:03

Racinda schreef:
Emma_ schreef:Ik heb een paar weken geleden mijn tanden laten bleken. Ik ben erg tevreden over het resultaat. Ik heb geen last gehad van pijn of gevoelige tanden. Alleen kreeg ik tijdens de behandeling wel last van mijn keel omdat deze droog werd van het anderhalf uur met mijn mond open liggen. Maar goed dit was niet echt pijnlijk of zo.



Waar heb je het laten doen?

White smile company.

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Racinda ma 27 feb 2012 - 2:36

Emma_ schreef:
Racinda schreef:
Emma_ schreef:Ik heb een paar weken geleden mijn tanden laten bleken. Ik ben erg tevreden over het resultaat. Ik heb geen last gehad van pijn of gevoelige tanden. Alleen kreeg ik tijdens de behandeling wel last van mijn keel omdat deze droog werd van het anderhalf uur met mijn mond open liggen. Maar goed dit was niet echt pijnlijk of zo.



Waar heb je het laten doen?

White smile company.

Oh kijk daar zat ik ook naar te kijken maar lees zulke gemengde verhalen.
Ben jij nog steeds tevreden?
Racinda
Racinda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 40
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Jeanette ma 27 feb 2012 - 3:31

Ik wil het ook nog eens ooit laten doen, maar ben bang dat er dan juist iets aan mijn tanden gaat mankeren, terwijl ik er nog nooit wat aan heb gehad. En daarnaast moet ik eerst stoppen met roken. laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tanden bleken Empty Re: Tanden bleken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum