Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+ cadeau grote zus)

+2
LotteK
Coco
6 plaatsers

Ga naar beneden

Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+  cadeau grote zus) Empty Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+ cadeau grote zus)

Bericht  Coco di 30 aug 2011 - 8:49

Deze maand zullen twee schoonzussen van mij bevallen van een meisje, nu zoek ik wat "grotere" duurdere kraamcadeaus omdat ze al heel veel kleine dingen en kleertjes krijgen en 10 dagen pakketten etc. en we dus liever 1 groot iets geven als ouders en zussen gezamelijk ipv ieders apart.

Het budget ligt tussen de 250 en 500 euro in, daarvoor zoeken we dus 1 ding of iets wat bij elkaar hoort. Beiden krijgen een meisje...maar het hoeft niet geslachtgericht te zijn.

Iemand een tip? En toevallig ook nog een tip voor een cadeautje voor de 2,5 jarige zus?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+  cadeau grote zus) Empty Re: Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+ cadeau grote zus)

Bericht  LotteK di 30 aug 2011 - 9:01

Dat is een flink bedrag om iets te kopen. Misschien is het een idee dat je bij de ouders zelf peilt? Lijkt me namelijk erg zonde als jullie iets zouden kopen voor dat bedrag en dat het iets zou zijn wat ze eigenlijk niet nodig/handig/leuk vinden.

Ik neem aan dat een kinderwagen/box/kamertje etc al aanwezig zijn?

Onderstaande dingen kan ik bedenken:
-Spaarrekening
-Een speelhuisje/klimrek voor in de tuin
-Speelkeukentje en winkeltje
-Misschien een fototostel/camera waarmee ze foto's/filmpjes van de kinderen kunnen maken (als ze dat tenminste nog niet hebben)
-Een little people set (boerderij, bus, vliegtuig, etc)

Moeilijk om iets te bedenken voor dat bedrag, misschien heeft iemand anders een beter idee haha..
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+  cadeau grote zus) Empty Re: Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+ cadeau grote zus)

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 9:05

Als jullie mij zoiets zouden aanbieden, zou ik heel graag willen dat jullie het mij zouden vragen wat ik zou willen hebben voor dat geld. Smaak ik heel persoonlijk en het zou zonde zijn als je iets heel duurs zou kopen en ze vind het helemaal niets en misschien heeft ze nog wel hele speciale wensen liggen? Mocht je wel iets willen kopen zonder te overleggen dan zou ik aan een trip-trap gaan denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+  cadeau grote zus) Empty Re: Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+ cadeau grote zus)

Bericht  Teddyaapje di 30 aug 2011 - 9:05

wij hebben de kinderwagen van mn schoonouders en een tripp trapp van mn schoonzus gekregen. Ik zou t idd even peilen bij de ouders zelf.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+  cadeau grote zus) Empty Re: Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+ cadeau grote zus)

Bericht  PapillonRose di 30 aug 2011 - 9:05

Alles wat ik me kan bedenken is denk ik niet 'groot' genoeg..

Ik had bijvoorbeeld een wipstoel gekregen, eentje die je in 6 standen kan laten schommelen en waar muziek op zit. Vond dat echt een heel leuk cadeau en heb er ontzettend veel plezier van gehad.

Een spaarrekening met een bedragje erop kan ook leuk zijn.

Een ergonomische babydrager is ook leuk, kunnen ze hun kindje bij zich dragen. Of van Stokke een Tripp Trapp of een 'bounce and sleep', kan als wipstoel en als bedje voor overdag worden gebruikt. Verder heb ik echt geen idee.

PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+  cadeau grote zus) Empty Re: Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+ cadeau grote zus)

Bericht  Monte di 30 aug 2011 - 9:08

Ik vind een sieraad(voor moeder) met datum en babynaam erin gegraveerd erin erg mooi en een hele leuke en blijvende herinnering.
Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+  cadeau grote zus) Moms_name_necklace_silver_lg
Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+  cadeau grote zus) White-gold-baby-shoe
Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+  cadeau grote zus) Triplegold
Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+  cadeau grote zus) 0AA7C51E
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+  cadeau grote zus) Empty Re: Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+ cadeau grote zus)

Bericht  Printje di 30 aug 2011 - 9:16

Ik zou het persoonlijk ook fijner vinden als het dan eerst gevraagd werd. Waarom maak je dan geen leuke waardebon die ze overal tegen kunnen inleveren, dan hoef je het niet eerst te vragen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+  cadeau grote zus) Empty Re: Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+ cadeau grote zus)

Bericht  Coco di 30 aug 2011 - 9:22

Ik heb al wel gevraagd wat ze graag willen, maar ze hebben zelf echt geen idee omdat ze goed voorzien zijn, dus ik moest maar iets leuks bedenken! Gelukkig ken ik ze goed genoeg om de smaken inmiddels te kennen.

Een speelhuisje is een heel leuk idee LotteK! Die krengen zijn aardig aan de prijs. Nu denk ik dat zij die plastice huisjes niet zo mooi vinden. Maar mijn broer vind het fantastisch om zoiets zelf te maken van hout etc, we kunnen natuurlijk wel een x bedrag geven voor de materialen die hij daarvoor zal kunnen gebruiken!

Kinderwagen en dat soort dingen is idd allemaal al aanwezig. Daarom is het ook zo moeilijk.

Zelf vind ik de sieraden wel leuk, maar past totaal niet bij ze. Very Happy

Een wipper weet ik eigenlijk niet of ze die al hebben, maar ik denk dat dat idee van jouw wipper een beetje weg heeft van een elektrische schommel of niet PappilonRose? Die heb ik namelijk al voor ze staan. Heb je een afbeelding/beschrijving/link ervan?

Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+  cadeau grote zus) Empty Re: Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+ cadeau grote zus)

Bericht  Teddyaapje di 30 aug 2011 - 9:31

Wat misschien ook wel leuk is is om ze een waardeboekje te geven (zelf gemaakt) en dat ze tegen de tijd dat ze iets nodig hebben ze een bon mogen inleveren en dat jullie het betalen. Hier kun je inzetten wat je wil. Dan kunnen ze het zelf uitzoeken maar het blijft toch een cadeau van jullie en de verrassing is er niet al voor de geboorte vanaf.
Wat kun je er bijv. in zetten: een autostoel is ook behoorlijk prijzig en iets wat je écht nodig hebt (tenzij je geen auto hebt), fietsstoeltjes/ mamafiets (al is die waarschijnlijk te duur), zandbak of speelhuisje, abonnement op het zwembad (babyzwemmen), abonnement op een tijdschrift (bijv. ouders van nu), draagzak/doek. Avondje uit voor 2/ dagje dierentuin voor 3. enz.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+  cadeau grote zus) Empty Re: Ik zoek leuke "grotere" kraamcadeaus! (+ cadeau grote zus)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum