Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite?

+5
Susan
Isa
peach
Makamba
studiebol
9 plaatsers

Ga naar beneden

Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite? Empty Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite?

Bericht  studiebol za 31 aug 2013 - 0:51

 Ik ben op zoek naar inspiratie wat ik op het lijstje van de meiden kan zetten voor hun tweede verjaardag. Ik heb al wel wat dingen bedacht en verzonnen maar ik kan wel meer inspiratie gebruiken.

Dus wat kreeg jouw kind toen de 2e verjaardag werd gevierd?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite? Empty Re: Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite?

Bericht  Makamba za 31 aug 2013 - 0:56

Eerlijk gezegd kan ik me dat niet meer herinneren! Weet wel dat ik tot nu toe ook altijd vraag om dingen die (ook) educatief zijn.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite? Empty Re: Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite?

Bericht  peach za 31 aug 2013 - 1:02

Spulletjes voor in keukentje
Houten kralen om te rijgen
Mini steck pin. De allergrootste 
Boekjes
Spelletjes
Schoenen
Winterjas
Step
Klei
Verf
Wiegje voor pop
Dokters koffertje
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite? Empty Re: Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite?

Bericht  Isa za 31 aug 2013 - 1:41

Een van de dingen die wij vragen voor onze zoon die bijna 2 jaar wordt is een abonnement op de Pippo, of een nationale tijdschriftenbon. We hebben nu een proefabonnement en hij vindt het heel erg leuk. Speelgoed hebben we in overvloed dus we vragen ook veel boeken en spullen voor als hij wat ouder is zoals het knappe koppen spel. 
Ook staat "nijntje de film" op het lijstje
Isa
Isa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite? Empty Re: Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite?

Bericht  Susan za 31 aug 2013 - 1:44

Yrsa dus dat poppenhuis, Ezra het winkeltje van Haba.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite? Empty Re: Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite?

Bericht  Susan za 31 aug 2013 - 1:47

Oh, van de visite. Veel Duplo, voor Yrsa vooral van dat Hello Kitty met Duplo-achtige bouwstenen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite? Empty Re: Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite?

Bericht  Joli86 za 31 aug 2013 - 2:09

Ik weet nog dat mijn nichtje wel 3 rugzakken kreeg, handig voor de psz Wink
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite? Empty Re: Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite?

Bericht  SarahKey za 31 aug 2013 - 2:13

Ik geef bij 2 jaar bijna altijd een ondergoed setje.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite? Empty Re: Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite?

Bericht  rapa nui za 31 aug 2013 - 2:21

SarahKey schreef:Ik geef bij 2 jaar bijna altijd een ondergoed setje.
Dat vond ik vroeger als kind altijd zo'n stom en zielig cadeau. Ik kreeg het zelf niet maar nichtjes van me kregen dit altijd van een bepaalde mevrouw als verjaardagscadeautje. Het zal best wel een leuk setje zijn geweest en misschien vond de moeder/mijn tante het wel leuk maar staat me nog steeds bij dat ik dat zo stom vond. Maar goed een 2-jarige zal daar zelf nog niet snel iets van vinden denk ik.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite? Empty Re: Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite?

Bericht  Fearie za 31 aug 2013 - 2:22

Duplo, heel veel duplo.
Een kunst leren kinderfauteuil. 
Boekjes.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite? Empty Re: Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite?

Bericht  SarahKey za 31 aug 2013 - 2:47

rapa nui schreef:
SarahKey schreef:Ik geef bij 2 jaar bijna altijd een ondergoed setje.
Dat vond ik vroeger als kind altijd zo'n stom en zielig cadeau. Ik kreeg het zelf niet maar nichtjes van me kregen dit altijd van een bepaalde mevrouw als verjaardagscadeautje. Het zal best wel een leuk setje zijn geweest en misschien vond de moeder/mijn tante het wel leuk maar staat me nog steeds bij dat ik dat zo stom vond. Maar goed een 2-jarige zal daar zelf nog niet snel iets van vinden denk ik.
Ik vind dat zelf dus helemaal niet stom, want in de 2 gaan ze meestal zindelijk worden en dan is zo'n leuk ondergoed setje erg stoer. Ik koop dan wel iets wat ze leuk vinden, zoals van cars of spiderman en iets van prinsessen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite? Empty Re: Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum