Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

+10
Printje
Pien
LMCurious
Mida4you
Susan
Bruintje Beer
sheila123
M@niek
loesje
Bloem86
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 6:47

X is jarig geweest maar in weekend vieren we het pas echt, met visite e.d.
Ik maak voor visite taart en weet nog niet goed wat ik voor x wil. Meptaartje wordt het niet, maar ieta mwt slagroom kan toch wel voor 1 jarige? Wat gaven of geven jullie ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  Bloem86 di 21 jun 2011 - 6:50

Nog gefeliciteerd met je mannetje! smile

Ik had voor I.se een klein slagroomtaarje vd Hema! Heb het gewoon voor haar neergezet. Ze heeft er een klein beetje van gegeten, toen had ze er al weer genoeg van!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  loesje di 21 jun 2011 - 6:50

als alex 1 jaar word krijgt hij gewoon een ienimieni slagroomtaartje voor 1 keertje is dat vast niet zo erg. maar als hij doet zoals hij nu doet dan komt er niks in zn mond maar smeert hij het overal maar niet in zn mond haha.


Laatst aangepast door loesje op di 21 jun 2011 - 6:51; in totaal 1 keer bewerkt
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 6:51

Joey krijgt een meptaartje! Very Happy en voor de visite heb ik dan cupcakes en een taart (Lejow maakt alles Very Happy)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 6:52

Mijn zus haar zoontje had een taart gekregen van haar schoonouders waarin hij mocht slaan.. Maar hij deed het niet hahaha.. We hebben ze gelachen.. Hij vind namelijk alles vies om aan te raken.. Dus no way dat hij zijn handen in zo'n plakkerige taart gaat steken.

Snap zelf sowieso het nut niet van een taart waarin een kind mag slaan maar goed.. Dat is verder niet aan mij Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  M@niek di 21 jun 2011 - 6:53

Wij laten een grote fototaart maken, daar krijgt ze een stukje van!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  sheila123 di 21 jun 2011 - 6:54

Onze dochter kreeg gewoon een stuk van de taart,daar heeft ze een hapje van op,verder wist ze niet wat ze er mee aan moest.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 6:54

Punk'd schreef:Mijn zus haar zoontje had een taart gekregen van haar schoonouders waarin hij mocht slaan.. Maar hij deed het niet hahaha.. We hebben ze gelachen.. Hij vind namelijk alles vies om aan te raken.. Dus no way dat hij zijn handen in zo'n plakkerige taart gaat steken.

Snap zelf sowieso het nut niet van een taart waarin een kind mag slaan maar goed.. Dat is verder niet aan mij Wink

Heeft ook geen nut, tis meer dat ie nu keer lekker met eten mag knoeien. Hopelijk gaat ie er flink van smullen. Denk dat ik cakeje bak, met jam ertussen en slagroom eroo...zoveel eet ie toch niet gok ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 6:55

Hij kreeg een meptaartje, hij vond hem erg lekker!
Maar een slagroomtaartje kan prima hoor!

En nog gefeliciteerd met je mannetje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 6:55

Nog gefeliciteerd met je ventje !

Ik heb een bestelling geplaatst bij een vrouw die een dorp langs ons woont en die taarten maakt als hobby. Ze maakt een taart van Woezel en Pip voor S. en ze maakt er een bijpassend meptaartje bij. Ik heb zelf de afbeelding uitgekozen en dan maakt ze de taart van fondant




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 6:56

H. kreeg een slagroomtaartje.
Voor de visite had ik tompoucen laten maken met haar foto er op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 6:57

M@niek schreef:Wij laten een grote fototaart maken, daar krijgt ze een stukje van!

zo hebben wij het ook beide keren gedaan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  Bruintje Beer di 21 jun 2011 - 6:58

ik heb zelf een taart gemaakt in de vorm van een 1.
Ze heeft een stukje gekregen en dat vond ze lekker en had het dus zo op.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  Susan di 21 jun 2011 - 6:59

Wat is een meptaartje?

Wij hadden van die kindertaarten van de Hema, dat is gewoon cake met wat jam ertussen en een beetje slagroom erop.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  Mida4you di 21 jun 2011 - 6:59

Ons dochtertje krijgt straks een slagroomtaart en voor de visite ga ik cupcakes maken ( denk met bloemen en vlinders en het cijfer nr. 1 natuurlijk )
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 6:59

Bedankt!

Vond toch wel leuk...traktatie maken, slingers hangen. Van weekend nog beetje leuk aankleden hier vinnen...en heb een kroontje gemaakt hihi. hij merkt er niet veel van, maar mama is er helemaal druk mee ...zn verjaarsag smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  LMCurious di 21 jun 2011 - 7:01

Stomme vraag misschien, maar wat is dan een meppertje? Omdat jullie het erover hebben dat het ook met slagroom kan? Ik dacht juist dat een slagroomtaartje als meppertje beschouwd werd, maar dat is dus niet zo?

Ik had Voor Joris zo'n minitaartvorm gekocht en daarmee een cake gebakken. Doorgesneden, jam ertussen en veel slagroom en versieringen eroverheen. Was erg leuk. Hij at er netjes van met een vorkje. Waar hij ook echt op bleef wachten in eerste instantie hahaha. Hij vond het maar niks met zn handen!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  Pien di 21 jun 2011 - 7:04

meptaartje is gewoon een klein 1 persoons taartje toch?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 7:13

Klopt. Het is een klein taartje die meestal bij de "grote" taart past. Het is speciaal voor het kindje en die mag zich helemaal uitleven op het meptaartje Wink

Voorbeeld :

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Full13419441_b

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 7:13

Ja, klopt.
Vaak in dezelfde lijn als de grote taart.

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Nijntje%20met%20meptaartje_600x450

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  M@niek di 21 jun 2011 - 7:14

ivax schreef:Bedankt!

Vond toch wel leuk...traktatie maken, slingers hangen. Van weekend nog beetje leuk aankleden hier vinnen...en heb een kroontje gemaakt hihi. hij merkt er niet veel van, maar mama is er helemaal druk mee ...zn verjaarsag smile

haha ik herken het wel! Ben ook al helemaal druk met F.elice dr verjaardag!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  Printje di 21 jun 2011 - 7:18

Wij hadden voor ons mannetje cake versierd met slagroom, jam ertussen en verder nog versierd. Ik vond het eerlijk gezegd wat zonde van het geld om hetzelfde te laten maken als onze echte grote taart.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  Susan di 21 jun 2011 - 7:19

Ik vind dat meptaartje dan nog best een flink geval als die andere taart voor meerdere volwassen personen is.

Ik vind taarten in die stijl trouwens wel superleuk. Wij hadden dat zelf niet, maar misschien ga ik er wel een keer zelf eentje maken, zo'n prinses met een taart als jurk of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  PiP di 21 jun 2011 - 7:21

Ik ook zelf een stapeltaart + meptaartje gemaakt.
Van het meptaartje hebben we haar een kwart gegeven na een foto gemaakt te hebben inclusief kaarsje.
Ze liep er wat in te prikken en dat was het, haha!

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag 1192163548_5_ys1d

Of het kan met 1 jaar is aan jezelf! De 1 wil het absoluut niet, de ander zegt voor 1 keer omdat het kind jarig is en bij de ander krijgen ze allang voor het kind 1 is een bak slagroom voorgeschoteld :S(maar dat is een ander verhaal angel ).

*edit* ik had als vulling slagroom en kersenvlaaivulling voor F


Laatst aangepast door PiP op di 21 jun 2011 - 7:25; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  SparklingEyes di 21 jun 2011 - 7:23

Lejow heeft voor ons een mooie Cars - taart voor de 1e verjaardag van N. gemaakt. Ze had speciaal voor hem een 'mep' variant gemaakt, hij wilde 'm alleen slopen met een vorkje! hahaha.. echt weer mijn mannetje. smile

hij was zoooo gaaf Very Happy (die taart :P )
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag Empty Re: Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum