Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pinterest Recepten

2 plaatsers

Ga naar beneden

Pinterest Recepten Empty Pinterest Recepten

Bericht  Marin vr 30 aug 2013 - 0:43

Ik heb gisteren mijn hele Pinterest omgegooid. Ik had altijd al één recepten bord waarop ik al m'n lekkere receptjes bewaarde, maar nu heb ik het super uitgebreid en alles per categorie onderverdeeld (salades, burgers, pasta, vlees, etc). 

Dit is een aantal van mijn meest uitgebreide borden (je kunt wel goed zien dat ik een meat lover ben, die staat echt vol):

Food - Meat and Poultry

Food - Burgers, Sandwiches and Wraps

Food - Salads

Food - Pasta, Noodles, Rice and Grains

Food - Nibbles and Bites

En ik heb er nog meer die wel kunt vinden op m'n Pinterest, maar die staan nog niet zo veel (ik ben nog op zoek naar lekkere soep recepten bijvoorbeeld)


Misschien vindt iemand het leuk om ook zijn recepten borden te delen hier zodat we weer dingen kunnen pinnen van elkaar?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pinterest Recepten Empty Re: Pinterest Recepten

Bericht  Middleme vr 30 aug 2013 - 0:51

Ik heb (nog?) geen pinterest-recepten-bord, maar ik vind dat jij onwijs leuke dingen gepind hebt smile (overall trouwens, niet alleen eten)
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pinterest Recepten Empty Re: Pinterest Recepten

Bericht  Marin vr 30 aug 2013 - 0:55

Middleme schreef:Ik heb (nog?) geen pinterest-recepten-bord, maar ik vind dat jij onwijs leuke dingen gepind hebt smile(overall trouwens, niet alleen eten)
Ha, dan heb je m'n geheime wedding borden nog niet gezien Wink Misschien dat ik die ooit nog wel openbaar maak t.z.t. Very Happy

Maar thanks. Eerst pinde ik steeds alles wat los en vast zit. Tegenwoordig probeer ik wel echt dingen te pinnen die ik écht leuk vind.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pinterest Recepten Empty Re: Pinterest Recepten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum