Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten

+5
Tania
Lynn_
Viva
Mermaid
Mida4you
9 plaatsers

Ga naar beneden

Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten Empty Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten

Bericht  Mida4you do 29 aug 2013 - 6:01

Aaaah de vriezer is gisteren niet goed gesloten en daar zijn we net achtergekomen. Alles is zo goed als ontdooit en hij zat behoorlijk vol met vlees e.d. Nu kunnen we alles weggooien en de boel ontdooien vanavond.... hartstikke zonde van al het eten.....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten Empty Re: Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten

Bericht  Mermaid do 29 aug 2013 - 6:11

zet de bbq aan ;)Kun je het vlees niet alvast klaarmaken en dan opnieuw invriezen? Of is het echt nu al niet goed meer?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten Empty Re: Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten

Bericht  Mida4you do 29 aug 2013 - 6:32

Nee dat durven we niet meer aan....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten Empty Re: Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten

Bericht  Viva do 29 aug 2013 - 7:52

Wat zonde zeg. Voelde het nog wel koel? Ik ontdooi mijn vlees ook vaak buiten de koelkast en eet het dan s avonds. Soort van zelfde idee. Dan inderdaad bereiden en weer invriezen.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten Empty Re: Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten

Bericht  Mermaid do 29 aug 2013 - 7:54

Viva schreef:Wat zonde zeg. Voelde het nog wel koel? Ik ontdooi mijn vlees ook vaak buiten de koelkast en eet het dan s avonds. Soort van zelfde idee. Dan inderdaad bereiden en weer invriezen.
Ja dat doe ik ook vaak. Als ik er bv pas 's morgens om denk vlees uit de vriezer te halen ontdooi ik het meestal buiten de koelkast, dat is nu in jouw situatie ook gebeurd ongeveer. Maar ja ik ben daar ook vrij makkelijk in.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten Empty Re: Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten

Bericht  Lynn_ do 29 aug 2013 - 7:55

Je zou eens contact op kunnen nemen met je verzekering!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten Empty Re: Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten

Bericht  Mida4you do 29 aug 2013 - 8:11

We hebben er het lekkerste en duurste vlees uitgehaald en dat staat nu in de koelkast voor morgen.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten Empty Re: Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten

Bericht  Tania do 29 aug 2013 - 8:12

Maar als je dat vlees nog durft te eten morgen dan kun je de rest toch ook bakken en weer opnieuw invriezen. Dan hoef je het in ieder geval niet weg te gooien.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten Empty Re: Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten

Bericht  M-G do 29 aug 2013 - 11:28

Je kunt het inderdaad altijd proberen bij je verzekering (het ligt aan de voorwaarden). Verder zou ik (zoals hier al eerder genoemd werd) als het vlees koel aanvoelt het bereiden en weer invriezen.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten Empty Re: Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten

Bericht  iloverocknroll1984 do 29 aug 2013 - 21:28

Ik zou dat een dag langer bewaren in de koelkast enger vinden dan 's avonds alles bereiden en opnieuw invriezen

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten Empty Re: Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten

Bericht  Davinia do 29 aug 2013 - 21:35

Oow, dat is balen zeg! 

Ik zou ook beetje kijken wat je nog kan bereiden. Misschien kan je met kipfilet wel een grote pan pastasaus maken en dat dan weer invriezen? Is wel aardig veel werk om zo alles al te bereiden, maar dan heb je er tenminste nog wat aan smile
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten Empty Re: Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten

Bericht  Rush do 29 aug 2013 - 21:36

Davinia schreef:Oow, dat is balen zeg! 

Ik zou ook beetje kijken wat je nog kan bereiden. Misschien kan je met kipfilet wel een grote pan pastasaus maken en dat dan weer invriezen? Is wel aardig veel werk om zo alles al te bereiden, maar dan heb je er tenminste nog wat aan smile
We zijn inmiddels alweer een dag later Wink 
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten Empty Re: Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum