Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

grrr ik kan er niet opkomen! wie helpt!

2 plaatsers

Ga naar beneden

grrr ik kan er niet opkomen! wie helpt! Empty grrr ik kan er niet opkomen! wie helpt!

Bericht  Guus zo 20 feb 2011 - 22:06

Ik ben al heel het weekend aan het nadenken, en heb ook al gegoogeld maar ik kan er niet opkomen!

Hier bij mij in de buurt woont een stel met een klein kindje en we komen elkaar redelijk vaak tegen bij het uitlaten van de hond...

Nu zijn die ouders musical 'sterren' maar al van een tijdje geleden, vooral haar herkende ik maar ik kan gewoon niet op haar naam komen!

Niet dat ik er verder iets mee moet of me dan verschrikkelijk cool vind dat ze bij mij om de hoek wonen ofzo... ik kan me er gewoon verschrikkelijk aan irriteren dat ik het weet, maar het gewoon kwijt ben! aaarrg

en aangezien hier volgens mij wel een aantal meiden zitten kunnen jullie mij misschien helpen:

Ze heeft een vrolijk gezicht en donkere krulletjes, ze is niet zo bekend geweest als bijvoorbeeld chantal janzen maar volgens mij wel in een aantal musicals... iets met kinderen? de eerste sound of music? iets met een M?

haha voel me een beetje Char nu :P
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

grrr ik kan er niet opkomen! wie helpt! Empty Re: grrr ik kan er niet opkomen! wie helpt!

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 22:08

Maaike Widdershoven?

grrr ik kan er niet opkomen! wie helpt! Maaike-widdershoven-279x300

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

grrr ik kan er niet opkomen! wie helpt! Empty Re: grrr ik kan er niet opkomen! wie helpt!

Bericht  Guus zo 20 feb 2011 - 22:09

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

hahahaha verdorie Darcy, you just made my day!

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

grrr ik kan er niet opkomen! wie helpt! Empty Re: grrr ik kan er niet opkomen! wie helpt!

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 22:10

Hahaah, ik wist het meteen toen je vrolijk, bruine krullen en Sound of Music zei Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

grrr ik kan er niet opkomen! wie helpt! Empty Re: grrr ik kan er niet opkomen! wie helpt!

Bericht  Guus zo 20 feb 2011 - 22:29

ja dat van de sound of music wist ik niet zeker hahaha,
zooo fijn! echt een opluchting!

kan er echt gek van worden als ik ergens niet opkom, ookal is het totaal niet belangrijk!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

grrr ik kan er niet opkomen! wie helpt! Empty Re: grrr ik kan er niet opkomen! wie helpt!

Bericht  nina zo 20 feb 2011 - 22:32

Wow wat fijn dat je grote mysterie binnen 2 minuten opgelost is! Very Happy
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

grrr ik kan er niet opkomen! wie helpt! Empty Re: grrr ik kan er niet opkomen! wie helpt!

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 22:54

Haha ja herkenbaar, dat heb ik ook weleens. Dan rust ik niet voor ik het weet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

grrr ik kan er niet opkomen! wie helpt! Empty Re: grrr ik kan er niet opkomen! wie helpt!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum