Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschap & kinderen biechttopic

+50
Flower_L
Vixen
Mamsie
Jade
sanne-84
Slakje
Zenna
Robin_
lobster
Stokstaartje
Linda
Artemis
Marin
Puggle
Darius
Bolleke
Laurientje
Ayla
Parisienne
Pommes
Printje
Sun88
Fiwen
Razz
Coco
Weetjewel
Susan
Snoes
Limburg85
Emmayes
Minx
Shopaholic
Annie24
Lejow
Paper Crown
Highway
Steep
Aimee
Sanne
Liadan
Balloon
Novalee
Tania
Ella
Teddyaapje
Esmee
Parel
Luce
Biechtje
Burgemeester Julia
54 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Lejow ma 26 aug 2013 - 7:37

Paper Crown schreef:Ik ben thuisblijfmoeder en pff ik vind het loodzwaar.
Heb je uiteindelijk geen van de 2 banen gekozen Pc?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Steep ma 26 aug 2013 - 7:38

Uit eigen redenen PC of omdat je toen weg moest?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Paper Crown ma 26 aug 2013 - 7:40

Lejow schreef:
Paper Crown schreef:Ik ben thuisblijfmoeder en pff ik vind het loodzwaar.
Heb je uiteindelijk geen van de 2 banen gekozen Pc?
Nee, de ene zou niet 'lonen' en die andere zou te ver, te druk, en eigenlijk niet te combineren zijn met een kind ivm seminars in het buitenland meerdaags. Dus ja.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Annie24 ma 26 aug 2013 - 7:40

hardloopbiechtje; idd naar de bekkenfysio. Ik heb het ook heel erg gehad na mijn bevalling. Ik nam 4 schone onderbroeken mee naar mijn werk en die waren aan het einde van de dag op laughcry Ik vond het altijd wel gezellig bij de bekkenfysio. Lag samen met die vrouw helemaal dubbel om sommige oefeningen Laughing 
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Paper Crown ma 26 aug 2013 - 7:42

Steep schreef:Uit eigen redenen PC of omdat je toen weg moest?
Reorganisatie icm overname. Er zijn van de 750 mensen maar 123 gebleven geloof ik
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Steep ma 26 aug 2013 - 7:48

Aha zoiets had ik ergens al gelezen ja.. Maar wil je wel liever werken?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Shopaholic ma 26 aug 2013 - 7:49

Balen PC!
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Biechtje ma 26 aug 2013 - 7:53

Op de verpakking staat niks over wel of niet zaaddodend helaas.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Paper Crown ma 26 aug 2013 - 8:21

Biechtje schreef:Op de verpakking staat niks over wel of niet zaaddodend helaas.
Als t er niet op staat, dan zit het er denk ik niet in.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Balloon ma 26 aug 2013 - 9:49

Paper Crown schreef:Ik ben thuisblijfmoeder en pff ik vind het loodzwaar.
Ik ook!
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Minx ma 26 aug 2013 - 10:26

@bekkenbiechtje, gewoon gaan waarschijnlijk zeg je na die tijd dat je het veel eerder had moeten doen. Heb zelf in een praktijk redelijk veel samengewerkt met een bekkentherapeut en zit er over na te denken om die richting op te gaan. Geloof mij dit komt zo vaak voor en omdat het een enorm taboe is heeft niemand het er over maar een bekkentherapeut ziet heel veel van dit soort klachten,
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Emmayes ma 26 aug 2013 - 16:39

Je hebt geen verwijzing nodig voor de bekkentherapeut. En het is zijn/haar werk, dus je hoeft je helemaal niet te schamen. Je moest eens weten hoeveel vrouwen hier last van hebben.
Emmayes
Emmayes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 139
Registratiedatum : 01-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Shopaholic ma 26 aug 2013 - 17:20

Balloon schreef:
Paper Crown schreef:Ik ben thuisblijfmoeder en pff ik vind het loodzwaar.
Ik ook!
Ik ook!
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Limburg85 ma 26 aug 2013 - 17:43

Aan de ene kant lijkt me thuis blijf moeder ook fijner, niet meer het gestress 's ochtends en ' s avonds maar de dagen dat ik vrij ben vind ik niet altijd fijner met de drie Kids en dan wil ik toch wel weer werken haha.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Snoes ma 26 aug 2013 - 22:17

Ik zou ook wel thuisblijfmoeder willen zijn zolang mijn zoontje nog niet naar school gaat. Het zou hier in principe financieel ook wel haalbaar zijn, al kunnen we dan niet meer zo luxe leven zoals nu. Ik zit alleen nu zo goed, ik heb een vast contract, goed betaalde baan, etc. Dat wil ik ook weer niet opgeven, want ik zou wel graag weer 4/5de ofzo gaan werken als mijn zoontje naar school gaat (over 2 jaar al). Eenmaal ik hier ontslag neem, gaan ze mij niet terug aannemen over x aantal jaar denk. Dus daarom blijf ik toch maar werken, 't is niet dat ik het met dikke tegenzin doe.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Susan ma 26 aug 2013 - 22:21

Ik vind het ook zwaar om thuisblijfmoeder te zijn. Niet omdat ik denk dat ik meer moet doen dan iemand die de hele dag werkt, want dat is natuurlijk niet zo, maar omdat ik me gewoon best vaak beperkt voel, ook het gevoel heb dat ik niet helemaal meetel of zo. Ik kan het niet goed omschrijven.

Ik werk er dan wel een beetje bij, freelance, maar het voelt niet genoeg. Alsof ik niet genoeg van mezelf kwijt kan of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Weetjewel ma 26 aug 2013 - 22:49

Susan schreef:Ik vind het ook zwaar om thuisblijfmoeder te zijn. Niet omdat ik denk dat ik meer moet doen dan iemand die de hele dag werkt, want dat is natuurlijk niet zo, maar omdat ik me gewoon best vaak beperkt voel, ook het gevoel heb dat ik niet helemaal meetel of zo. Ik kan het niet goed omschrijven.

Ik werk er dan wel een beetje bij, freelance, maar het voelt niet genoeg. Alsof ik niet genoeg van mezelf kwijt kan of zo.
Daarom ben ik nu dus ook zo blij met mijn werk, het geeft een stukje voldoening ook.
Weetjewel
Weetjewel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 152
Registratiedatum : 25-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Coco ma 26 aug 2013 - 22:51

Ik geniet nu echt van het thuisblijfmoeder zijn, maar dat is ook pas sinds een paar maanden. Ik kan nu vrijwel gaan en staan met ze zonder problemen. Ze kleden zichzelf aan, ze gaan naar de wc, ik hoef er geen 1,5 uur meer over te doen om de deur eens uit te kunnen. Ze rennen niet meer weg om mij uit te dagen als we de deur uit gaan. In de bus blijven ze netjes zitten.
Maar dat is wel heel anders geweest. Ik heb vaak zat tegen mijn man gezegd dat hij maar ontslag moest nemen of parttime gaan werken en dat ik dan wel fulltime aan de slag zou gaan. laughcry Ik vond de tijd waarin ik dag en nacht aan het werk was, 7 dagen in de week echt makkelijker dan de eerste 3 jaar fulltime voor de tweeling zorgen.

Wat ik vooral heel erg moeilijk vond/vind is constant al die prikkels aan mijn hoofd van geruzie, gehuil, geschreeuw, gekrijs, stampvoeten en het gezeur om koek,snoep etc. Als de volgende er maar 1 is wil ik zeker weer tot de basisschool thuisblijfmoeder zijn (of mijn man moet er aan toe zijn zijn functie op te geven), maar als het er weer twee zijn, dan ga ik hoogstwaarschijnlijk na het eerste jaar wel studeren/werken oid.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Razz di 27 aug 2013 - 1:11

Bekken biechtje

Ik had met 15 weken de eerste klachten die op bekkenpijn leken. De pijn werd zo heftig dat ik met 23 weken volledig in de ziektewet zat. Ik kon gewoon bijna niet meer lopen en de enige manier dat ik niks van de pijn voelde was plat op de bank liggen.

Nu ben ik 10 weken zwanger en ik voel tot nu toe nog niks. Wel ga ik aanstaande donderdag al naar een speciale bekken fysio hier in het dorp. Ik wil deze keer alles uit de kast halen om het te doen voorkomen of dat het iig niet meer zo erg wordt als bij m'n eerste zwangerschap.

Verdere tips zijn niet te zwaar tillen, af en toe plat op de bank gaan liggen want dan zijn je bekken in de 'rust' positie en oefeningen doen. Maar het beste is eigenlijk gewoon een speciale bekken fysio inschakelen.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Balloon di 27 aug 2013 - 1:23

Shopaholic schreef:
Balloon schreef:
Paper Crown schreef:Ik ben thuisblijfmoeder en pff ik vind het loodzwaar.
Ik ook!
Ik ook!
Shopaholic, wij gaan een keer meeten! Q en F zijn maandagochtend en donderdagochtend allebei weg, dus kom zo een keer je kant op! hug
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Fiwen di 27 aug 2013 - 3:16

Ik zou heel graag thuisblijfmoeder zijn maar dat is financieel echt niet mogelijk voor ons. Ik werk nu om de week en de week dat ik thuis ben vind ik zo heerlijk en daar geniet ik zo ontzettend van dat ik er nu al tegenop zie dat ik vrijdag weer moet gaan werken Embarassed
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Razz di 27 aug 2013 - 3:21

Ik heb altijd geroepen dat ik wel thuisblijfmoeder wilde zijn maar daar ben ik sinds zo'n 1,5 jaar toch vanaf gestapt. Ik ben af en toe toch blij dat ik een dagje kan werken. Even volwassenen om me heen, slap kletsen en even geen 'mama' zijn. Ik werk 2 vaste dagen en dat vind ik perfect.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Biechtje di 27 aug 2013 - 8:48

Mijn zoon ging vandaag pas laat naar bed. Toen hij zojuist uit bed kwam en zei dat hij honger had, heb ik hem een koekje gegeven omdat ik geen zin had om een boterham te maken Embarassed 

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Sun88 di 27 aug 2013 - 9:08

Biechtje schreef:Mijn zoon ging vandaag pas laat naar bed. Toen hij zojuist uit bed kwam en zei dat hij honger had, heb ik hem een koekje gegeven omdat ik geen zin had om een boterham te maken Embarassed 
Zou ik ook gedaan hebben, neem aan dat het niet dagelijks is. Moet dat echt onder het biecht account?
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Printje di 27 aug 2013 - 9:10

Vroeger, toen ik zelf klein was, riep ik altijd ik word mama en blijf altijd thuis, thee drinken, beetje winkelen etc. Maar mmm wat ben ik daar van terug gekomen zeg.. Naast dat ik mijn werk gewoon ook echt enorm leuk vind lijkt het me vreselijk om alleen maar thuis te zijn. Ook hebben we het geld gewoon nodig dus thuisblijven is sowieso totaal geen optie.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum