Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschap & kinderen biechttopic

+50
Flower_L
Vixen
Mamsie
Jade
sanne-84
Slakje
Zenna
Robin_
lobster
Stokstaartje
Linda
Artemis
Marin
Puggle
Darius
Bolleke
Laurientje
Ayla
Parisienne
Pommes
Printje
Sun88
Fiwen
Razz
Coco
Weetjewel
Susan
Snoes
Limburg85
Emmayes
Minx
Shopaholic
Annie24
Lejow
Paper Crown
Highway
Steep
Aimee
Sanne
Liadan
Balloon
Novalee
Tania
Ella
Teddyaapje
Esmee
Parel
Luce
Biechtje
Burgemeester Julia
54 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Burgemeester Julia zo 25 aug 2013 - 21:42

In dit topic kun je terecht voor biechten over onderwerpen betreffende zwangerschap en kinderen. Biechten kan via het anonieme biechtaccount.

Gebruikersnaam: Biechtje
Wachtwoord: ikbiechtop


Reageren op een biechtje kan ook anoniem. Hiervoor kun je het Anoniem Antwoord account gebruiken.

Gebruikersnaam: Anoniem Antwoord
Wachtwoord: anoniemantwoord





Let op: Zowel het Biechtje account als het Anoniem Antwoord account mogen alleen in de biechttopics gebruikt worden. Posts onder één van deze accounts buiten deze topics worden verwijderd.

Wees je ervan bewust dat de Burgemeesters IP-adressen kunnen zien en ook kunnen zien welke forummer daarbij hoort. We gaan uiteraard discreet met deze informatie om.

Hou er ook rekening mee dat je als biechtje herkend kunt worden aan je situatie en/of schrijfstijl.

Burgemeester Julia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 356
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Biechtje zo 25 aug 2013 - 23:41

Weet niet of het hier hoort, of in het seks biecht topic. Ik hoop hier op misschien enige herkenning.
Mijn man kan niet klaarkomen door penetratie. Nu we een kindje willen, is dat pas echt een probleem geworden. Op het moment dat hij klaarkomt door mond of handwerk ga ik op hem zitten, zodat zijn sperma toch in mij komt. Maar ik lees overal dat de vrouw bovenop geen bevorderlijk standje is voor een zwangerschap. Zijn hier moeders die een partner hebben met hetzelfde probleem? En hoe hebben jullie dat opgelost?

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Luce zo 25 aug 2013 - 23:47

Hij kan het toch opvangen en dat je het met een spuitje in brengt? Daar kun je gewoon zwanger van worden. Er zijn hordes stellen die het door omstandigheden zo doen.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Susan zo 25 aug 2013 - 23:49

Ik heb er nog nooit van gehoord dat de vrouw bovenop geen bevorderlijk standje is. Maar inderdaad, anders zou ik het ook met een spuitje proberen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Parel ma 26 aug 2013 - 0:05

Als hij klaarkomt door handwerk kan jij toch ook gewoon zorgen dat je al klaar ligt, zodat hij hem er zo in kan schuiven? En anders inderdaad met een spuitje.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Esmee ma 26 aug 2013 - 0:41

Parel schreef:Als hij klaarkomt door handwerk kan jij toch ook gewoon zorgen dat je al klaar ligt, zodat hij hem er zo in kan schuiven? En anders inderdaad met een spuitje.
Ja, of op handen en knieen? Als het kan op de manier dat je bovenop hem gaat zitten, kan het toch op elke manier, denk ik?
Esmee
Esmee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 106
Registratiedatum : 25-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Biechtje ma 26 aug 2013 - 0:44

Hier hetzelfde probleem. Het lukt soms wel, maar ook vaak niet door penetratie. Zorgen dat je klaar ligt, als hij bijna komt en hem er dan in schuiven , heeft hier voor zwangerschappen gezorgd.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Teddyaapje ma 26 aug 2013 - 0:55

Weten jullie wat de oorzaak is van dit probleem? Is t iets lichamelijks of psychisch? En is t altijd geweest? Misschien is dr een oplossing voor t echte probleem te vinden?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Biechtje ma 26 aug 2013 - 2:37

Hier een hardloop/bekkenbodem biechtje.

Ik heb vandaag een poging gedaan tot hardlopen.
Nu heb ik een rondje van 2km gelopen/gewandeld. Maar het is bijna geen doen.
Behalve mijn conditie (hier valt aan te werken) verlies ik ook erg veel urine.
Het was zodanig veel dat ik een maandverband speciaal voor urine verlies in had, en nog het door mijn broek heen nat was.

Ik had het in de winter ook wel eens als ik nieste of ziek was en moest overgeven, dat ik wat verloor.
Maar verder eigenlijk niet.
Zal dit te verhelpen zijn met oefeningen? Of is het een kwestie van dat dat altijd is, en dat het vanzelf beter wod tijdens het hardlopen? Of moet ik langs een huisarts/bekken fysio?

Hebben meer mama's hier last van?

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Ella ma 26 aug 2013 - 2:40

Laatste biechtje: ik heb er geen last van, maar als ik jouw was zou ik naar een bekken fysio gaan. Dit probleem lijkt me heel vervelend en moet opgelost worden toch
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Tania ma 26 aug 2013 - 2:58

Hardloop biechtje, hoe lang geleden ben je bevallen?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Novalee ma 26 aug 2013 - 3:05

Eerste biechtje, ik zou me proberen niet te druk te maken over of een standje wel of niet bevorderlijk is voor een zwangerschap, er plezier in hebben is belangrijker. Zolang zijn sperma in je komt heb je een kans lijkt me. Maar voor je eigen gemoedsrust zou je het inderdaad ook met andere standjes kunnen proberen of eventueel met een spuitje. Maar dat laatste haalt toch wel de lol er vanaf dus ik zou het eerst op andere manieren proberen.

Laatste biechtje, ik zou inderdaad ook even een afspraak maken bij een bekkenbodemfysio. Af en toe een druppel vlak na de bevalling kan erbij horen maar een heel maandverbandje vol lijkt me wel erg veel en ik begrijp uit je post dat het ook al even geleden is dat je bevallen bent? (Dit omdat je zegt er in de winter ook last van te hebben gehad.) Op internet zijn trouwens ook wel wat oefeningen te vinden die je misschien al zou kunnen proberen, zoals deze.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Biechtje ma 26 aug 2013 - 3:11

Hardloopbiechtje hier weer:

Ik vind die drempel zo ontzettend hoog om naar een fysio of huisarts te gaan. Zelfs mijn vriend weet hier niks van. Ik schaam me er erg voor.
Ik heb meerdere kinderen, maar mijn laatste bevalling is al iets meer als 2jr geleden.
Bij de andere kind/kinderen heb ik hier geen last van gehad.

Ik ga eerst zoizo zelf maar eens aan de slag met oefeningen.
Maar was voornamenlijk benieuwd of meerdere mama's hier last van hebben.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Ella ma 26 aug 2013 - 3:17

Oh meid jij kan er toch helemaal niets aan doen. je kan met oefeningen beginnen. Ik zou alleen zelf wel naar een therapeut gaan. (kijk even of je dat volledig vergoed krijg als je er wel heen wil)
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Balloon ma 26 aug 2013 - 3:19

Hardloopbiechtje, ik heb hier ook last van gehad en door middel van bekkenfysio is het helemaal over gegaan.

Niet mee blijven lopen meis! Het is een veelvoorkomende klacht na een bevalling. En als je er af bent, zal je je zoveel beter voelen! Succes!
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Liadan ma 26 aug 2013 - 5:24

Hardloopbiechtje, ik heb na de geboorte van de oudste ook gehad dat als ik rende of sprong ik snel last had van urineverlies. Ik moest regelmatig naar de wc rennen. Ik ben toen dagelijks bekkenbodemoefeningen gaan doen en dat hielp heel goed. Ik zou dat dus zeker proberen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Biechtje ma 26 aug 2013 - 7:12

Ik biecht op dat ik veel liever thuisblijfmoeder wordt.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Sanne ma 26 aug 2013 - 7:14

En kan dat niet, Biechtje?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Aimee ma 26 aug 2013 - 7:16

Biechtje schreef:Ik biecht op dat ik veel liever thuisblijfmoeder wordt.
Dat zou ik ook wel willen
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Steep ma 26 aug 2013 - 7:17

Ik zou ook graag thuisblijf moeder worden, in ieder geval tot de jongste naar school zou gaan. Dat gaat helaas financieel niet en ik moet me daarin berusten.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Biechtje ma 26 aug 2013 - 7:23

Nee, we gaan het financieel net niet redden. Vind het daarbij ook niet eerlijk dat mijn man dan fulltime moet gaan werken. Maar ik vind het zo heerlijk om een beetje rond te hangen en lekker met de kinderen te fietsen en te spelen. Het zal wel aan het mooie weer liggen. Waarschijnlijk solliciteer ik aankomende winter naar een fulltime baan. smile 

Maar toch, ze worden al zo snel groot...

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Biechtje ma 26 aug 2013 - 7:26

Ik ben nu bijna drie maanden gestopt met de pil (cheers) en we hopen dus dat ik (snel) zwanger raak. Nu las ik hier laatst dat glijmiddel zaaddodend werk. Is dit nou een feit of een fabel?

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Highway ma 26 aug 2013 - 7:31

Dat ligt eraan welk glijmiddel je gebruikt, ze heb zaaddodend glijmiddel maar ook 'normaal' glijmiddel. Lees de verpakking gewoon even
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Paper Crown ma 26 aug 2013 - 7:36

Ik ben thuisblijfmoeder en pff ik vind het loodzwaar.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Aimee ma 26 aug 2013 - 7:37

Biechtje schreef:Ik ben nu bijna drie maanden gestopt met de pil (cheers) en we hopen dus dat ik (snel) zwanger raak. Nu las ik hier laatst dat glijmiddel zaaddodend werk. Is dit nou een feit of een fabel?
http://www.ovulatie-berekenen.com/glijmiddel-is-slecht-voor-zijn-zaadjes/
Ik weet niet of het waar is. Wij gebruiken nu zaadvriendelijk glijmiddel voor de zekerheid smile
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum