Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschap & kinderen biechttopic

+50
Flower_L
Vixen
Mamsie
Jade
sanne-84
Slakje
Zenna
Robin_
lobster
Stokstaartje
Linda
Artemis
Marin
Puggle
Darius
Bolleke
Laurientje
Ayla
Parisienne
Pommes
Printje
Sun88
Fiwen
Razz
Coco
Weetjewel
Susan
Snoes
Limburg85
Emmayes
Minx
Shopaholic
Annie24
Lejow
Paper Crown
Highway
Steep
Aimee
Sanne
Liadan
Balloon
Novalee
Tania
Ella
Teddyaapje
Esmee
Parel
Luce
Biechtje
Burgemeester Julia
54 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Luce do 29 aug 2013 - 8:51

Artemis schreef:
Coco schreef:Ik voel mij niet nutteloos, vind kinderen opvoeden best nuttig Very Happy, maar ik leer ondertussen wel Arabisch en voor een eigen onderneming, dat scheelt wellicht.
Kinderen opvoeden deed ik ook toen ik werkte, daar hoef je niet voor thuis te blijven, dat is geen dagtaak. Kinderen verzorgen is wel een dagtaak, fruithapjes, luiers, slaapjes, maar dat vind ik saai op lange termijn, en mijn kinderen zijn veel ouder dan dat.
Ik snap nooit zo goed waarom je dit altijd zo wil benadrukken.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Mamsie do 29 aug 2013 - 8:53

Artemis schreef:En genieten is ook zo'n fijne mythe die iedereen in stand houdt. Je plant je voort, dat is best leuk, maar vooral hard werken en afzien, niets geen genieten. Dat komt wel een keer, maar echt niet de hele tijd.
Voor een deel mee eens en aan de andere kant totaal niet. Bij de geboorte van mijn eerste was ik echt anders en heb ik echt op een dikke vette roze wolk gezeten. Ik kon de hele wereld aan.

Dus t kan wel.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Luce do 29 aug 2013 - 8:54

Ik vind zwanger zijn en een baby krijgen na (bijna) 3 kinderen eigenlijk nog steeds een wonder.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Vixen do 29 aug 2013 - 9:00

Mamsie schreef:
Artemis schreef:En genieten is ook zo'n fijne mythe die iedereen in stand houdt. Je plant je voort, dat is best leuk, maar vooral hard werken en afzien, niets geen genieten. Dat komt wel een keer, maar echt niet de hele tijd.
Voor een deel mee eens en aan de andere kant totaal niet. Bij de geboorte van mijn eerste was ik echt anders en heb ik echt op een dikke vette roze wolk gezeten. Ik kon de hele wereld aan.

Dus t kan wel.
De eerste vond ik ook vooral afzien, héél erg afzien. Ik heb de eerste maanden weinig genoten. Zelfs de zwangerschap was al moeilijk, de bevalling heb ik als heel heftig ervaren en de tijd erna waren echt tropenmaanden. Toen de tweede kwam bleek dat een hele andere baby te zijn. Ik ben op het moment van positief testen naar een roze wolk gestegen en daar ben ik niet meer vanaf komen. Toen heb ik wel zo ongeveer aan één stuk genoten. Meerdere keren per dag was ik me ervan bewust hoeveel geluk ik had bijvoorbeeld. Er zaten wel pittige momenten tussen, maar hoofdzakelijk was het heel erg fijn.
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Coco do 29 aug 2013 - 9:02

Luce schreef:
Artemis schreef:
Coco schreef:Ik voel mij niet nutteloos, vind kinderen opvoeden best nuttig Very Happy, maar ik leer ondertussen wel Arabisch en voor een eigen onderneming, dat scheelt wellicht.
Kinderen opvoeden deed ik ook toen ik werkte, daar hoef je niet voor thuis te blijven, dat is geen dagtaak. Kinderen verzorgen is wel een dagtaak, fruithapjes, luiers, slaapjes, maar dat vind ik saai op lange termijn, en mijn kinderen zijn veel ouder dan dat.
Ik snap nooit zo goed waarom je dit altijd zo wil benadrukken.
Nee ik ook niet. Je legt het er zo dik op altijd, wat wil je bewijzen?
Ik zeg ook nergens dat je je kinderen niet opvoed als je geen thuisblijfmoeder/vader bent. En waarom z'n negatieve houding ten aanzien van genieten? Waar jij niet van geniet, kan een ander wel enorm van genieten. En prima dat jij dat saai vindt, dat wil niet zeggen dat ik mij niet nuttig maak.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Luce do 29 aug 2013 - 9:06

Dat bedoel ik. Het een soort van superieur stellen dat je werkt en dat dat toch echt véél zinniger is dan thuis zijn met de kinderen. Kijk, dat je het type er niet voor bent, a la. Dat je het financieel geen verstandige keuze vindt snap ik ook nog, maar waarom toch elke keer even vertellen dat wat zij doen jij ook doet PLUS je werkt ook nog eens want die dagbesteding is veel te saai anders..

Jij vindt dat saai. Prima. Maar mag een ander gewoon genieten? Moet iedereen hetzelfde leven hebben als jij?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Slakje do 29 aug 2013 - 9:21

Ik geniet nu van de kleine dingen; haar gekke snoetjes, of als ze eventjes slaapt op mijn borst, heerlijk!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Mamsie do 29 aug 2013 - 9:23

Vixen schreef:
Mamsie schreef:
Artemis schreef:En genieten is ook zo'n fijne mythe die iedereen in stand houdt. Je plant je voort, dat is best leuk, maar vooral hard werken en afzien, niets geen genieten. Dat komt wel een keer, maar echt niet de hele tijd.
Voor een deel mee eens en aan de andere kant totaal niet. Bij de geboorte van mijn eerste was ik echt anders en heb ik echt op een dikke vette roze wolk gezeten. Ik kon de hele wereld aan.

Dus t kan wel.
De eerste vond ik ook vooral afzien, héél erg afzien. Ik heb de eerste maanden weinig genoten. Zelfs de zwangerschap was al moeilijk, de bevalling heb ik als heel heftig ervaren en de tijd erna waren echt tropenmaanden. Toen de tweede kwam bleek dat een hele andere baby te zijn. Ik ben op het moment van positief testen naar een roze wolk gestegen en daar ben ik niet meer vanaf komen. Toen heb ik wel zo ongeveer aan één stuk genoten. Meerdere keren per dag was ik me ervan bewust hoeveel geluk ik had bijvoorbeeld. Er zaten wel pittige momenten tussen, maar hoofdzakelijk was het heel erg fijn.
Zo zie je maar, iedereen en dus ook elke baby is anders. Bij ons werd het er niet beter op bij de 2e en zeker niet bij de 3e.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Artemis do 29 aug 2013 - 9:30

Luce schreef:Ik vind zwanger zijn en een baby krijgen na (bijna) 3 kinderen eigenlijk nog steeds een wonder.
Is toch al een paar miljard keer gebeurd de afgelopen 100 jaar.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Artemis do 29 aug 2013 - 9:32

Coco schreef:
Luce schreef:
Artemis schreef:
Coco schreef:Ik voel mij niet nutteloos, vind kinderen opvoeden best nuttig Very Happy, maar ik leer ondertussen wel Arabisch en voor een eigen onderneming, dat scheelt wellicht.
Kinderen opvoeden deed ik ook toen ik werkte, daar hoef je niet voor thuis te blijven, dat is geen dagtaak. Kinderen verzorgen is wel een dagtaak, fruithapjes, luiers, slaapjes, maar dat vind ik saai op lange termijn, en mijn kinderen zijn veel ouder dan dat.
Ik snap nooit zo goed waarom je dit altijd zo wil benadrukken.
Nee ik ook niet. Je legt het er zo dik op altijd, wat wil je bewijzen?
Ik zeg ook nergens dat je je kinderen niet opvoed als je geen thuisblijfmoeder/vader bent. En waarom z'n negatieve houding ten aanzien van genieten? Waar jij niet van geniet, kan een ander wel enorm van genieten. En prima dat jij dat saai vindt, dat wil niet zeggen dat ik mij niet nuttig maak.
Ik zie er gewoon tegenop dat ik straks hele dagen niets zit te doen, dat is alles. De kinderen zitten daar niet echt op te wachten, die zitten gewoon op school, dus meer opvoeden dan ik normaal doe zal ik niet opeens gaan doen. Ik vind dat niet genieten, ik vind dat dagen doorkomen, sorry, ieder z'n ding. Genieten doe ik van zulke dagen als ik daarvoor flink hard gewerkt heb. Dan is het ontspanning, maar nu heb ik niets om van te ontspannen.

Plus, als iemand dan zegt ' ja maar ik voed mijn kinderen op' ja jeetje, dat zal best, maar ik ga niet opeens beter of meer opvoeden nu ik thuis ben, daar hoef ik mijn werk niet voor te laten.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Flower_L do 29 aug 2013 - 9:36

Artemis schreef:
Luce schreef:Ik vind zwanger zijn en een baby krijgen na (bijna) 3 kinderen eigenlijk nog steeds een wonder.
Is toch al een paar miljard keer gebeurd de afgelopen 100 jaar.
Zo kun je alles wel generaliseren. Lijkt mij overigens oersaai, om zo in het leven te staan.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Printje do 29 aug 2013 - 9:36

Artemis schreef:
Luce schreef:Ik vind zwanger zijn en een baby krijgen na (bijna) 3 kinderen eigenlijk nog steeds een wonder.
Is toch al een paar miljard keer gebeurd de afgelopen 100 jaar.
ja maar ja dat maakt het voor jezelf toch niet minder bijzonder. Als je alles over 100 jaar gaat bekijken is niets bijzonder meer.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Artemis do 29 aug 2013 - 9:41

Printje schreef:
Artemis schreef:
Luce schreef:Ik vind zwanger zijn en een baby krijgen na (bijna) 3 kinderen eigenlijk nog steeds een wonder.
Is toch al een paar miljard keer gebeurd de afgelopen 100 jaar.
ja maar ja dat maakt het voor jezelf toch niet minder bijzonder. Als je alles over 100 jaar gaat bekijken is niets bijzonder meer.
Tuurlijk is dat wel bijzonder, zeker voor jezelf, en voor je meest naaste mensen. Maar verder is het geen wereldschokkend feit, niemand zal er van opkijken, er van wakker liggen, de wereld draait gewoon door. Dat bedoel ik meer.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Coco do 29 aug 2013 - 9:46

Dat zegt toch geen mens Artemis? Ik voel mij nuttig omdat ik mij bezig houd met hun opvoeding, mijn kinderen gaan nog niet naar de basisschool. Niemand zegt dat jij je niet nutteloos mag voelen, je werk ervoor moet laten of je kinderen niet opvoedt.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Printje do 29 aug 2013 - 9:50

Artemis schreef:
Printje schreef:
Artemis schreef:
Luce schreef:Ik vind zwanger zijn en een baby krijgen na (bijna) 3 kinderen eigenlijk nog steeds een wonder.
Is toch al een paar miljard keer gebeurd de afgelopen 100 jaar.
ja maar ja dat maakt het voor jezelf toch niet minder bijzonder. Als je alles over 100 jaar gaat bekijken is niets bijzonder meer.
Tuurlijk is dat wel bijzonder, zeker voor jezelf, en voor je meest naaste mensen. Maar verder is het geen wereldschokkend feit, niemand zal er van opkijken, er van wakker liggen, de wereld draait gewoon door. Dat bedoel ik meer.
Ow maar daarin heb je zeker helemaal gelijk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Mamsie do 29 aug 2013 - 9:53

Artemis schreef:
Coco schreef:
Luce schreef:
Artemis schreef:
Coco schreef:Ik voel mij niet nutteloos, vind kinderen opvoeden best nuttig Very Happy, maar ik leer ondertussen wel Arabisch en voor een eigen onderneming, dat scheelt wellicht.
Kinderen opvoeden deed ik ook toen ik werkte, daar hoef je niet voor thuis te blijven, dat is geen dagtaak. Kinderen verzorgen is wel een dagtaak, fruithapjes, luiers, slaapjes, maar dat vind ik saai op lange termijn, en mijn kinderen zijn veel ouder dan dat.
Ik snap nooit zo goed waarom je dit altijd zo wil benadrukken.
Nee ik ook niet. Je legt het er zo dik op altijd, wat wil je bewijzen?
Ik zeg ook nergens dat je je kinderen niet opvoed als je geen thuisblijfmoeder/vader bent. En waarom z'n negatieve houding ten aanzien van genieten? Waar jij niet van geniet, kan een ander wel enorm van genieten. En prima dat jij dat saai vindt, dat wil niet zeggen dat ik mij niet nuttig maak.
Ik zie er gewoon tegenop dat ik straks hele dagen niets zit te doen, dat is alles. De kinderen zitten daar niet echt op te wachten, die zitten gewoon op school, dus meer opvoeden dan ik normaal doe zal ik niet opeens gaan doen. Ik vind dat niet genieten, ik vind dat dagen doorkomen, sorry, ieder z'n ding. Genieten doe ik van zulke dagen als ik daarvoor flink hard gewerkt heb. Dan is het ontspanning, maar nu heb ik niets om van te ontspannen.

Plus, als iemand dan zegt ' ja maar ik voed mijn kinderen op' ja jeetje, dat zal best, maar ik ga niet opeens beter of meer opvoeden nu ik thuis ben, daar hoef ik mijn werk niet voor te laten.
Drammert!
Je weet best dat de meeste hier nog kleine kinderen hebben. Ik vond 2 kleintjes thuis echt wel heftig en werken. Verschilt ook per kind. Maar nu ik er 2 op school heb en 1 thuis, ja dat is gewoon anders.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Luce do 29 aug 2013 - 9:54

Artemis schreef:
Luce schreef:Ik vind zwanger zijn en een baby krijgen na (bijna) 3 kinderen eigenlijk nog steeds een wonder.
Is toch al een paar miljard keer gebeurd de afgelopen 100 jaar.
Nou en? Daarom maakt het het voor mij niet minder een wonder?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Biechtje do 29 aug 2013 - 18:58

Ik biecht op dat ik voor 99% Pcos heb. Mijn vriend en ik zijn gisteren bij de gynaecoloog geweest en bij de echo was te zien dat mijn eierstokken vol zaten met kleine eitjes. Ik heb weinig tot geen eisprong. Mijn menstruatie komt ook niet op gang en zit ondertussen bijna op dag 60.
Volgende maand heb ik een gesprek met een fertiliteitsarts. Daar wordt dan nog bloed geprikt en het zaad van mijn vriend gecontroleerd.

Moet wel zeggen dat ik behoorlijk baal. Ik weet dat de kans groot is dat ik hopelijk volgende jaar zwanger mag zijn. Maar het hele medische traject staat me zo tegen. Moet heel eerlijk bekennen dat ik daar helemaal geen zin in heb. Ik wil niet aan de hormonen of vaker terug komen om mijn eisprong te meten. Het lijkt me allemaal zo stressvol dat ik dat er echt niet erbij wil hebben.

Waarom kan ik niet op een 'normale' manier zwanger worden? confused

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  MADDIE do 29 aug 2013 - 19:15

Biechtje pcos hug Ik weet weinig te zeggen behalve dat ik het rot voor je vind! Heel veel succes volgende maand bij het zkh en hopelijk mag het voor jullie toch snel raak zijn!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Aimee do 29 aug 2013 - 19:17

Ik snap dat je baalt en dit allemaal moet verwerken, maar probeer wel te relativeren. PCOS is iets waar je tegenwoordig heel goed zwanger mee kan worden. Je hebt daarbij een beetje hulp nodig van artsen en medicijnen, maar de mogelijkheid is er wel. Volgens mij zijn er heel veel mama's hier die het hebben.
Dus natuurlijk even balen en verdrietig zijn, maar ik zou toch proberen positief dit traject in te gaan.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Snoes do 29 aug 2013 - 20:57

Het is ook heel logisch dat je hier flink van baalt. Toen bij mij geconstateerd werd dat ik PCO heb, was ik ook even flink verdrietig. Maar ik ben wel gewoon vol positieve moed het hele traject ingegaan. Niet in het negatieve blijven hangen, dat blijf je niet trekken. Veel sterkte en hopelijk lukt het met medicijnen toch om (snel) zwanger te worden.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  SoGood do 29 aug 2013 - 21:01

Biechtje met PCO, wacht het nog even af. Bij mij dachten ze dit dit ook op de echo te zien. Bloedtesten spraken dit weer volledig tegen. Hoe dan ook: Niet leuk.. Sterkte.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  mouette do 29 aug 2013 - 21:11

PCOS biechtje: Ik snap ontzettend goed dat je baalt. Ik heb zelf precies hetzelfde meegemaakt en voelde me ook zo. Het gevoel van: waarom kan ik niet gewoon zwanger worden? En ook toch een knagend schuldgevoel dat het aan mij lag, al heeft mijn man dit altijd uit mijn hoofd gepraat.
Wat ik gemerkt heb is dat nadat de eerste schok voorbij was ik het wel heel fijn vond dat we na 1,5 jaar proberen eindelijk een eerlijke kans kregen om zwanger te raken. Bij mij is het trouwens ook erg succesvol gebleken; ik werd zwanger na de eerste behandeling met clomid! Ik hoop voor jou ook op zo'n succesverhaal, dat je een lang medisch traject bespaard blijft.
mouette
mouette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Twellie vr 30 aug 2013 - 9:32

Biechtje met PCO: inderdaad erg vervelend om zo'n nieuws te krijgen. Je zit natuurlijk niet te wachten op zo'n medisch traject als je samen zwanger wilt worden.

Maar... trek het je niet teveel aan. Volgens mij zijn je kansen om zwanger te worden nauwelijks of niet verminderd met medische hulp. En als je eenmaal zwanger bent, is dat zo geweldig dat je dat hele traject alweer vergeten bent smile.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap & kinderen biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum