Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips Kleve en omgeving

3 plaatsers

Ga naar beneden

Tips Kleve en omgeving Empty Tips Kleve en omgeving

Bericht  Eris zo 25 aug 2013 - 0:27

Morgen moet ik in Duitsland zijn en nu heb ik besloten om daar een nacht en een dagje aan vast te plakken. Dus heb ik net een hotel geboekt in Kleve om de stad en de omgeving te verkennen.
Heeft iemand tips wat betreft leuke plekken, restaurants, winkels, musea en andere bezigheden in Kleve en/of omgeving?

Ik heb een brede interesse dus alle tips zijn welkom.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips Kleve en omgeving Empty Re: Tips Kleve en omgeving

Bericht  silly-one zo 25 aug 2013 - 1:06

Kleve is eigenlijk heel klein. Gisteren nog doorheen gereden en eigenlijk stelt het niks voor. Het centrum is wel leuk om doorheen te lopen en je hebt dat ook wel binnen een uurtje gezien. Je hebt ergens een bakker zitten met heerlijke stukken taart. Dat is wel de moeite waard eigenlijk.
Ik zou er eerder voor kiezen om richting Nijmegen te rijden voor het valkhofmuseum of de stevenskerk.
Verder kan je leuk wandelen over de mokerheide of in het bos bij berg en dal en daar bij duivelsberg pannenkoeken gaan eten.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips Kleve en omgeving Empty Re: Tips Kleve en omgeving

Bericht  Eris zo 25 aug 2013 - 1:33

Bedankt voor je tips. Had inderdaad al het idee dat het vrij klein is. Maar er zijn genoeg steden in de buurt dus ik vermaak me vast wel.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips Kleve en omgeving Empty Re: Tips Kleve en omgeving

Bericht  Sun88 zo 25 aug 2013 - 1:37

Er is een mini dierentuin, maar dat is alleen leuk met kinderen. Ook is er een heel mooi groot zwembad maar daar is het niet echt weer voor. Er zijn wel genoeg horecagelegenheden en met de winkels kun je je een middag vermaken, maar groot is het niet.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips Kleve en omgeving Empty Re: Tips Kleve en omgeving

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum