Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips voor vakantie omgeving Gardameer

+3
Lins
Flinder
Le Chat Noir
7 plaatsers

Ga naar beneden

Tips voor vakantie omgeving Gardameer Empty Tips voor vakantie omgeving Gardameer

Bericht  Le Chat Noir wo 19 jan 2011 - 10:20

Wij gaan deze zomer naar het Gardameer, Moniga del Garda. Drie jaar geleden zijn we een weekje aan het Gardameer geweest en vonden het supermooi daar. Zijn toen naar Monte Baldo en Verona geweest o.a + Lasize en omliggende dorpjes. Nu hebben we de kans om nog veel meer te doen en zien.
Wie heeft er nog echte aanraders voor omgeving Gardameer?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor vakantie omgeving Gardameer Empty Re: Tips voor vakantie omgeving Gardameer

Bericht  Flinder wo 19 jan 2011 - 22:43

Geen tips, ik wil er graag deze zomer voor de eerste keer heen. Ik hoop dus dat er ook veel tips komen smile
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor vakantie omgeving Gardameer Empty Re: Tips voor vakantie omgeving Gardameer

Bericht  Lins do 20 jan 2011 - 7:37

Leuk zeg! Wij waren vorig jaar in Manerba, wel een erg rustig dorp. Zijn heel het Gardameer rond geweest! Vond persoonlijk Limone en Sirmione heel erg mooi.. Ook leuk om te doen is Gardaland, een pretpark. Lijkt op de Efteling alleen dan 10x mooier! Hoop dat je er wat aan hebt..
Lins
Lins
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 13
Registratiedatum : 09-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor vakantie omgeving Gardameer Empty Re: Tips voor vakantie omgeving Gardameer

Bericht  Travelgurly do 20 jan 2011 - 21:43

Ja je MOET naar Sirmione! schiereilenad, autovrij...heerlijk italiaanse sfeer, smalle straatjes, heeerlijke ijssalons, boottochtje....i love it!

En Bardolino...daar heb je een heerlijke grote markt!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor vakantie omgeving Gardameer Empty Re: Tips voor vakantie omgeving Gardameer

Bericht  Le Chat Noir za 5 feb 2011 - 11:07

Thnx! Daar zijn we nog niet echt geweest. Heb er echt enorm veel zin in. Ik vind Italie echt een heerlijk land. Die sfeer vind je volgens mij nergens zo smile echt typisch Italiaans.

Oja heeft iemand ooit een bootje gehuurd om zelf het Gardameer op te gaan? Dat lijkt ons super, alleen het is overal zo duur!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor vakantie omgeving Gardameer Empty Re: Tips voor vakantie omgeving Gardameer

Bericht  Mamasapje zo 6 feb 2011 - 7:08

Travelgurly schreef:Ja je MOET naar Sirmione! schiereilenad, autovrij...heerlijk italiaanse sfeer, smalle straatjes, heeerlijke ijssalons, boottochtje....i love it!

En Bardolino...daar heb je een heerlijke grote markt!

Jij hebt smaak! ( ik vond het er heeeeerlijk!) maar ook malcesine is echt een aanrader!

Als camping evt. is Bella Italia zeker een aanrader in Peschierra del Garda. Leuk stadje, lekkere ijssalon, mooie haven, mooie camping met veel vermaak en bootverhuur etc. en voor noodgevallen een dokter die Engels spreekt ( die hadden wij nodig toen dus was erg fijn!)
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor vakantie omgeving Gardameer Empty Re: Tips voor vakantie omgeving Gardameer

Bericht  Ugly Betty zo 6 feb 2011 - 7:13

Le Chat Noir schreef:Thnx! Daar zijn we nog niet echt geweest. Heb er echt enorm veel zin in. Ik vind Italie echt een heerlijk land. Die sfeer vind je volgens mij nergens zo smile echt typisch Italiaans.

Oja heeft iemand ooit een bootje gehuurd om zelf het Gardameer op te gaan? Dat lijkt ons super, alleen het is overal zo duur!

Afgelopen zomer ben ik er ook geweest en hebben we ook een bootje gehuurd, het is wel duur, maar wel de moeite waard omdat je alles van de andere kant ziet.
Wij zijn ook bij een Aqua park geweest, heel gaaf, maar weet ff niet meer hoe het heet... Het is een park met allemaal grote glijbanen enzo.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor vakantie omgeving Gardameer Empty Re: Tips voor vakantie omgeving Gardameer

Bericht  Le Chat Noir zo 6 feb 2011 - 9:50

Ja drie jaar geleden zaten wij dus in Lazise (iemand daar al eens geweest, echte aanrader!) en daar vlakbij waren die pretparken. Zijn er toen niet geweest, misschien deze keer.
Ja prijzen voor een dag boothuur zijn er vanaf 160 euro als ik zo eens wat rondkijk. Vind dat wel erg duur..maar lijkt me wel echt een hoogtepuntje. Toch supergaaf om na lekker rondvaren dan gewoon even ergens aan te leggen in een van de plaatsjes en dan heerlijk een drankje te doen Cool .
Onze camping is al bekend/geboekt, camping Piantelle in Moniga del Garda. Zou wel heel toevallig zijn als iemand daar al eens is geweest? Had een megavoordelige aanbieding gevonden voor een ingerichte tent met alles er op en er aan. En de camping wordt goed beoordeeld op Zoover, dus maar gewoon gedaan.
In Lazise stonden we op camping Spaggia d'Oro, wel prima camping op loopafstand van het stadje (over t strand smile ). Toen gingen we gewoon met een eigen tent rondtrekken, dus op goed geluk een camping gepakt.

Hmmm heb nu al zin in de zomer!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor vakantie omgeving Gardameer Empty Re: Tips voor vakantie omgeving Gardameer

Bericht  Mamasapje zo 6 feb 2011 - 10:16

Le Chat Noir schreef:Ja drie jaar geleden zaten wij dus in Lazise (iemand daar al eens geweest, echte aanrader!) en daar vlakbij waren die pretparken. Zijn er toen niet geweest, misschien deze keer.
Ja prijzen voor een dag boothuur zijn er vanaf 160 euro als ik zo eens wat rondkijk. Vind dat wel erg duur..maar lijkt me wel echt een hoogtepuntje. Toch supergaaf om na lekker rondvaren dan gewoon even ergens aan te leggen in een van de plaatsjes en dan heerlijk een drankje te doen Cool .
Onze camping is al bekend/geboekt, camping Piantelle in Moniga del Garda. Zou wel heel toevallig zijn als iemand daar al eens is geweest? Had een megavoordelige aanbieding gevonden voor een ingerichte tent met alles er op en er aan. En de camping wordt goed beoordeeld op Zoover, dus maar gewoon gedaan.
In Lazise stonden we op camping Spaggia d'Oro, wel prima camping op loopafstand van het stadje (over t strand smile ). Toen gingen we gewoon met een eigen tent rondtrekken, dus op goed geluk een camping gepakt.

Hmmm heb nu al zin in de zomer!

Ook Lazise ben ik al eens geweest! Haha... italiefan!
Als je eens iets anders wil is het schiereiland bij Venetie ook echt heel mooi! Cavallino..en dan zou ik gaan voor camping Union Lido! ( qua natuur natuurlijk wat minder als het garda- maar heerlijk strand/cultuur vakantie - Gardameer is ook nog wel aan te rijden (2uur ongeveer) Venetië kan je dan per boot doen dat is zo leuk! Kost werkelijk niets ( nou ja... 6 euro geloof ik!) Je komt dan tussen alle mooie cruiseschepen en andere bijzondere jachten ( zal morgen eens een fotootje plaatsen die ik vanaf die boot heb genomen en van zo'n bijzonder jacht) Venetie binnen varen, echt prachtig!
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor vakantie omgeving Gardameer Empty Re: Tips voor vakantie omgeving Gardameer

Bericht  Poisongirl zo 27 feb 2011 - 9:10

Sirmione!! Very Happy
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor vakantie omgeving Gardameer Empty Re: Tips voor vakantie omgeving Gardameer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum