Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trampoline en openbare ruimte

+11
Rush
Elliot
rapa nui
silly-one
Siamsa
Caribbeanlover
Isolt
Harrison
Aimee
Printje
Carmen_
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Trampoline en openbare ruimte - Pagina 2 Empty Re: Trampoline en openbare ruimte

Bericht  JD vr 23 aug 2013 - 11:26

Ik zie het probleem ook niet zo. Ik woon in een kinderrijke buurt, heb zelf geen kinderen, en heb een veldje voor de deur met een speeltoestel. Ik hoor hier de kinderen ook op spelen, plezier hebben en ja ook gillen. Nu in de zomer is dat wel eens tot  laat, maar ik zou daar nou nooit de gemeente over bellen....
Wat een ander zegt; Dan gaan ze de trampoline in een tuin zetten en lijkt het me dat je net zoveel last hebt van gegil, want de andere buurtkinderen worden dan vast en zeker uitgenodigd in die tuin, zo makkelijk gaat dat met kinderen.

En wat een ander zegt; Gillen doordat ze zoveel plezier hebben op die trampoline, of zijn het kinderen die groot genoeg zijn en gillen om het lawaai maken? Dat vind ik ook nog wel een verschil
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline en openbare ruimte - Pagina 2 Empty Re: Trampoline en openbare ruimte

Bericht  Marsy28 vr 23 aug 2013 - 20:25

Ik denk dat de mensen die het probleem niet zo snappen hier, nooit te maken hebben gehad met echte overlast door kinderen. Spelende kinderen zijn namelijk helemaal niet zo vervelend, ik hoor ze nu bij de buren in het zwembad. Maar er zijn helaas ook een aantal kinderen (en ik noem ze echt onopgevoed) die boven een bepaald decibel zitten en dus zelfs na 5 minuten iedereen gek kunnen maken. De buurjongetjes van mijn vader zijn zo. En van die 2 kreeg ik echt een hoge bloeddruk. Ik ben ooit ziedend naar buiten gelopen toen ik mijn scriptie moest schrijven. Die maakten ook lawaai om het lawaai maken, úrenlang en de ouders zeiden er niks van. Iedereen in de buurt had er last van en nog trouwens. Mijn vader wil niet eens meer in zijn eigen tuin zitten. Terwijl we, voordat zij er kwamen, ook genoeg jonge kinderen in de tuinen rondom hadden maar die wel snapten wat het maximale geluid is. 


Dus ik snap je heel erg goed Carmen. En als je grote bek krijgt van ouders, dan heb je al verloren. Dan is de enige manier nog om de oorzaak weg te nemen - die kut trampoline (ik ben zó blij dat die van de buren nu bijna niet gebruikt wordt, dat gekke gepiep van die veren is om moordneigingen van te krijgen na een poos - boink, pieeeep, boink, pieeep). Dan gaan ze wel weer wat anders verzinnen, maar hopelijk in kleinere groepjes waar gegil niet zo nodig is. 


En CBL, zei jij nou serieus dat ze zich niet druk moest maken? Jij, die om elke drol zich druk maakt? 


Ik had overigens hetzelfde gedaan Carmen, de gemeente gebeld. Ik hoop voor je dat het snel over is!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline en openbare ruimte - Pagina 2 Empty Re: Trampoline en openbare ruimte

Bericht  Maple vr 23 aug 2013 - 20:34

Ik heb het hele topic niet doorgelezen, maar als de trampoline op een openbaar veld staat, de trampoline is niet door de gemeente geplaatst maar door een buurtbewoner, en je hebt er op welke manier dan ook overlast van, dan heb je alle recht om de gemeente te bellen en je klacht daar neer te leggen. Ik denk dat dat weinig met wel of niet druk maken/aanstellen te maken heeft, dat recht heb je gewoon.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Trampoline en openbare ruimte - Pagina 2 Empty Re: Trampoline en openbare ruimte

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum