Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

+28
Dora
CCC
Destino
Poisongirl
Pandora
Eppie
slaatje
Floor
Sophiee
Snoes
Nijntje
Beessie
Caroow
Lejow
Zonneschijn
Lady4
Happydobby
Jezzie
Razz
PiP
Sanne
Takkie
Esmee
SleepingBeauty
Ella
Maple
Balloon
Pien
32 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 4 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Eppie ma 26 aug 2013 - 1:09

Inderdaad erg fijn dat je arts je serieus heeft genomen en heeft doorgestuurd.
Hopelijk is een operatie niet nodig.
Eppie
Eppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 48
Registratiedatum : 20-08-13
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 4 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Floor ma 26 aug 2013 - 18:58

hopelijk heb je woensdag een goede uitslag. 
Wel fijn dat er zo serieus naar wordt gekeken.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 4 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Beessie ma 26 aug 2013 - 21:54

Ja ik vind morgen best spannend eerlijk gezegd! Hoewel de kans nihil is natuurlijk! En... noem het toeval, noem het een obsessie... maar direct na de echo is mn menstruatie begonnen! Ik dacht eerst dat het door de echo kwam dat ik bloed verloor maar het bleef gisteren de hele dag bloeden en voel nu ook flinke krampen. Ik was zondag ff vergeten dat ik maandag voor echo moest dus ik heb het dacht ik wel echt los gelaten...? Maar toch twijfel ik: is het daadwerkelijk toeval, of werk ik met mn koppie mijn lichaam zo tegen?! Je gaat serieus aan jezelf twijfelen! Ik was r namelijk sowieso al van overtuigd dat ik niet zwanger was! Pfff! Nu maar hopen dat dit een korte menstruatie is daar we morgen nacht op vakantie gaan en tampons en ik niet de beste combinatie zijn.. :-/
Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 4 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Linnie1985 ma 26 aug 2013 - 21:56

Beessie schreef:Ja ik vind morgen best spannend eerlijk gezegd! Hoewel de kans nihil is natuurlijk! En... noem het toeval, noem het een obsessie... maar direct na de echo is mn menstruatie begonnen! Ik dacht eerst dat het door de echo kwam dat ik bloed verloor maar het bleef gisteren de hele dag bloeden en voel nu ook flinke krampen. Ik was zondag ff vergeten dat ik maandag voor echo moest dus ik heb het dacht ik wel echt los gelaten...? Maar toch twijfel ik: is het daadwerkelijk toeval, of werk ik met mn koppie mijn lichaam zo tegen?! Je gaat serieus aan jezelf twijfelen! Ik was r namelijk sowieso al van overtuigd dat ik niet zwanger was! Pfff! Nu maar hopen dat dit een korte menstruatie is daar we morgen nacht op vakantie gaan en tampons en ik niet de beste combinatie zijn.. :-/
Ik was ook nooit echt weg van tampons, maar die van OB met inbrenghuls vind ik dan wel weer fijn. Ze hebben ze nu ook bij de action zag ik vorige week!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 4 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Beessie ma 26 aug 2013 - 22:17

Ja! Ik ga sowieso voor 1 met inbrenghuls! Dank je wel voor de tip!
Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 4 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Destino di 27 aug 2013 - 2:27

Toch wel fijn dat nu je menstruatie door zet. Dan kun je weer beginnen aan een nieuwe cyclus smile
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 4 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Beessie di 27 aug 2013 - 23:51

Precies Destino! :-)
Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 4 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Floor wo 28 aug 2013 - 0:58

Weet je al wat meer nu?
Fijn dat je menstruatie toch heeft doorgezet.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 4 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Beessie wo 28 aug 2013 - 3:57

Ja! Mijn bloed was goed! Het is dus geen kwaad aardige cyste!! Pjeewwww!!

Nu op naar een heeeeerlijke vakantie (we stijgen over precies 12 uur op!) waarbij niks ons nog in de weg staat! Very Happy
Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 4 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Clapperdie wo 28 aug 2013 - 7:06

Fijn zeg! Hele fijne vakantie!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 4 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Eppie wo 28 aug 2013 - 17:53

Wat een opluchting! Geniet van je vakantie!
Eppie
Eppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 48
Registratiedatum : 20-08-13
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 4 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Floor wo 28 aug 2013 - 18:24

Wat fijn. Geniet van je vakantie!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 4 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum