Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

+28
Dora
CCC
Destino
Poisongirl
Pandora
Eppie
slaatje
Floor
Sophiee
Snoes
Nijntje
Beessie
Caroow
Lejow
Zonneschijn
Lady4
Happydobby
Jezzie
Razz
PiP
Sanne
Takkie
Esmee
SleepingBeauty
Ella
Maple
Balloon
Pien
32 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Beessie zo 11 aug 2013 - 10:53

Zoals m'n topic titel al zegt, ben 11 dagen over tijd. Heb de nodige kwaaltjes (doodmoe, hoofdpijn, duizelig, en vooral in de ochtenden krampen in m'n buik, en ik ruik óveral nare geurtjes en stink, -terwijl ik al dagen alleen maar bankhang ivm met gekneusde teen en kapotte nagel- elke middag enorm naar zweet! Terwijl ik mezelf nóóit ruik. Laat staan als ik alleen maar bank-hang. En 's morgens gewoon douche en mezelf goed was!


Maar ik test dus nog steeds negatief... 

Dit is zeg maar de 4e ronde en juist deze ronde heb ik het zwanger worden los gelaten. O.a. omdat vriend ziek/zwak misselijk was aan begin van cyclus en week thuis heeft gezeten en ik héél veel moest werken ivm vakanties van collega's en dus afgedraaid was.

Maar.. wel net (toevallig) op de dag voor mijn eisprong seks gehad (eisprong voelde zelfde als de maand ervoor, toen ik met ovu test aan de slag was, dus ga er van uit dat ik het juist heb gevoeld!) 

Dus ja.. wat zouden jullie doen? Ik was al verrast dat ik over tijd liep, omdat ik de kans zelf nihil hield afgelopen maand. Heb wel braaf ingevuld als we sekd hadden en mijn klachten rondom mijn eisprong en pas toen ik over tijd liep mijn kalender goed bekeken en dus tot deze conclusie gekomen dat het wel precies zou kunnen kloppen!

Kan ik als ik morgen weer een negatieve test heb de huisarts hiervoor bellen? Of moet ik gewoon langer geduld hebben?

-edit- vanaf mei menstruatie bijgehouden: 
5 mei, 5 juni, 3 juli en zou dus 1 augustus weer 'moeten'. 
Eisprong vermoedelijk gehad op 19 juli.
Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Pien zo 11 aug 2013 - 11:04

Gewoon geduld hebben... Je kunt zelf onbewust teveel bezig zijn waardoor je je ongesteldheid opzich laat wachten. Ik had alle keren kwaaltjes en klachten en alle keren was ik niet zwanger. Uitgerekend toen ik niks voelde, was ik wel zwanger!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Beessie zo 11 aug 2013 - 11:07

Ja de vorige 3 maanden was ik er ook heel druk mee.. Al dagen voor mijn nod testen enzo. En nu dus helemaal niet.. ach ging er van uit dat we eisprong gemist hadden. En pas de laatste paar dagen dat ik het nu wel steeds spannender vind omdat mn menstruatie niet doorzet en ik 1,5e week geleden al mijn "menstruatie puistjes" kreeg zeg maar!
Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Balloon zo 11 aug 2013 - 18:35

Pien schreef:Gewoon geduld hebben... Je kunt zelf onbewust teveel bezig zijn waardoor je je ongesteldheid opzich laat wachten. Ik had alle keren kwaaltjes en klachten en alle keren was ik niet zwanger. Uitgerekend toen ik niks voelde, was ik wel zwanger!
 Ook alle drie de keren hier net zo!
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Maple zo 11 aug 2013 - 18:40

Ik denk dat je er onbewust toch wel heel veel mee bezig bent, dat haal ik ook een beetje uit je openingspost, in de manier waarop je schrijft Wink
Best kans dat het daarom ook uit blijft. Of misschien duurt je cyclus deze keer gewoon wat langer.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Nijntje zo 11 aug 2013 - 18:45

Ik had het vorige maand ook. Werd pas een week later ongesteld.... In de tussentijd een aantal testen gedaan, maar bleven wit. Kon normaal altijd de klok er zo wel op gelijk zetten, dus duurde voor mij wel heel lang. Nu ook nog niet ongesteld. Ben benieuwd of t nu weer een week later gebeurd of dat ik van de week positief kan testen! Voel ook helemaal niets anders aan me lijf, weet t dus echt niet. 
Zullen we samen positief testen:lol: 
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Ella zo 11 aug 2013 - 19:20

Balloon schreef:
Pien schreef:Gewoon geduld hebben... Je kunt zelf onbewust teveel bezig zijn waardoor je je ongesteldheid opzich laat wachten. Ik had alle keren kwaaltjes en klachten en alle keren was ik niet zwanger. Uitgerekend toen ik niks voelde, was ik wel zwanger!
 Ook alle drie de keren hier net zo!
Hier ook precies zo, toen ik wel zwanger was voelde ik niets
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Beessie zo 11 aug 2013 - 21:56

Maple schreef:Ik denk dat je er onbewust toch wel heel veel mee bezig bent, dat haal ik ook een beetje uit je openingspost, in de manier waarop je schrijft Wink
Best kans dat het daarom ook uit blijft. Of misschien duurt je cyclus deze keer gewoon wat langer.
 Ik was er idd heel veel mee bezig, maar deze maand had ik het echt los gelaten (geen ovu testen gedaan, ik geloof dat we wel geteld 3x sex hebben gehad de heel maand) 

Dus ik hield het niet eens voor mogelijk dat het raak zou zijn. Maar de keren dat we sex hadden en de dingen die ik voelde (pijn bij eisprong bijv.) wilde ik wel opschrijven. O.a. omdat het wellicht handig kan zijn later in het traject. 

Maar nu sinds het 5 augustus is geweest vind ik het heel erg spannend en ben ik er ook heel erg mee bezig. Klopt! Ik wil het ook heel graag en zat 1,5e week thuis dus dan heb je verder ook weinig mogelijkheden om je gedachte te verzetten!

En evengoed doe ik nu hard mijn best het los te laten, maar ja.. zolang het niet doorzet is dat knap lastig! 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Icon_neutral En dat in combi met hoe ik mij voel maakt het voor mij enorm spannend!

En zou leuk zijn Nijntje Laughing 



De vorige maanden had ik trouwens geen klachten, maar ging ik evengoed testen. Gewoon omdat ik het graag wil en erg ongeduldig en nieuwsgierig ben! Dus dat zegt verder ook weinig.. Tis niet dat ik elke maand deze kwaaltjes heb! Wink 
Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  SleepingBeauty ma 12 aug 2013 - 4:54

Ik heb dat ook vaak gehad. Je kunt je menstruatie onbewust wel uitstellen! 
Ik had dan ook altijd allerlei klachten...

Echt gewoon afwachten..
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Esmee ma 12 aug 2013 - 5:38

Als je wel zwanger was geworden van die ene keer seksen voor je eisprong had je nu wel positief moeten testen toch? Of kan dat theoretisch gezien nog wel?

Je kan inderdaad je menstruatie zelf uitstellen. En met dat extreem warme weer vorig weekend kan de boel ook wat ontregeld zijn. Toch echt even afwachten, denk ik!
Esmee
Esmee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 106
Registratiedatum : 25-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Nijntje di 13 aug 2013 - 18:56

Jij al nieuws?? Hier vanmorgen positief getest:cheering: 
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Takkie di 13 aug 2013 - 19:00

Nijntje, gefeliciteerd!!!!! Superleuk joh!!

Beessie, heb jij nog getest na de vorige keer?
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Sanne di 13 aug 2013 - 19:45

Wat leuk voor je, Nijntje! Van harte gefeliciteerd. Ik wens je een fijne zwangerschap toe.

Nu Beessie nog Wink 

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Beessie di 13 aug 2013 - 22:50

Ohhh gefeliciteerd Nijntje! Ik heb vanmorgen weer getest maar weer negatief! Snap er echt de ballen niet van want heb de hoop op een zwangerschap al opgegeven dus die menstruatie kan gewoon komen!

Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Beessie di 13 aug 2013 - 23:01

Wacht even!! Ik ging net plassen en daar lag mijn test van vanmorgen nog en ik keek nog eens goed en zag een heel licht streepje. Nu hoeft dit niks te zeggen maar heb de andere testen uit de prullenbak gevist en die zijn allemaal omo wit gebleven! Due nu toch een beetje hoop!

Ook omdat ik vanmorgen niet precies 5 min heb gewacht omdat ik geen klok bij me had en vriend moest plassen dus ik was weer in bed gaan liggen er van uitgaande dat hij toch niet meer zou kleuren!

Morgen toch nog maar x testen dan..!
Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  PiP di 13 aug 2013 - 23:02

Wat spannend zeg!!!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Razz di 13 aug 2013 - 23:05

Spannend Beessie! Welke test heb je gebruikt?

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Jezzie di 13 aug 2013 - 23:25

Spannend Beessie!

Nijntje Gefeliciteerd!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Happydobby di 13 aug 2013 - 23:29

Ik zou even een digitale halen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Lady4 wo 14 aug 2013 - 0:03

Maar een test is na vijf minuten toch écht niet meer betrouwbaar? Er kan een indroogstreepje (ofzo?) ontstaan?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Zonneschijn wo 14 aug 2013 - 0:40

Spannend Beessie!
Gefeliciteerd Nijntje, leuk!
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Beessie wo 14 aug 2013 - 0:44

Ik heb een uiterst gevoelige test gebruikt van zwanger&kids meen ik! En ik weet dat je tussen 5 en 10 min af moet lezen en dat je er daarna niet meer van uit mag gaan dat ie juist is, maar omdat de andere testen omo wit zijn gebleven geeft dit wel weer een sprankje hoop!

Kga zo even naar de kruidvat, nog een paar testen halen!
Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Nijntje wo 14 aug 2013 - 1:12

Spannend zeg beessie. Maar inderdaad een streep is een streep. Ben benieuwd wat er morgen op staat!

Bedankt voor alle felicitaties!
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Beessie wo 14 aug 2013 - 1:28

Hoe voel jij je nu Nijntje verder Nijntje? En is dit je 1e? Of heb je al (een) kindje(s)? :-D
Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Lejow wo 14 aug 2013 - 1:36

Mensch... zeiken, en wel nu over dat stokje, haha!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum