Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

+28
Dora
CCC
Destino
Poisongirl
Pandora
Eppie
slaatje
Floor
Sophiee
Snoes
Nijntje
Beessie
Caroow
Lejow
Zonneschijn
Lady4
Happydobby
Jezzie
Razz
PiP
Sanne
Takkie
Esmee
SleepingBeauty
Ella
Maple
Balloon
Pien
32 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Snoes di 20 aug 2013 - 21:28

Slopend zeg. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.
Ik vind het overigens wel raar dat, als de uitslag dan toch binnen is, je niet gewoon mag weten of er HCG in je bloed zit of niet.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Sophiee di 20 aug 2013 - 21:37

Poeh, wat duurt dat wachten dan lang he! Nog eventjes volhouden en dan heb je hopelijk meer duidelijkheid!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Beessie di 20 aug 2013 - 21:40

Ik vind dat ook raar en stom Snoes, zei ik ook tegen de assistente: ik hoef alleen maar te weten of er hcg in zit, meer niet! Maar das gewoon standaard protocol. Ik hing op en werd daarna ook echt bozig waarop mn vriend ook zei: joh de assistente doet alleen maar haar werk. Ja.. pfff! En ik wil alleen maar de uitslag! Ik moet zo werken dus vriend gaat straks bellen. Dat mocht dan weer wel gelukkig ;-) Ik kan dat minder makkelijk doen op mn werk!
Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Eppie di 20 aug 2013 - 22:59

Oh Beesie, wat een onzekerheid!
In februari heb ik ongeveer in hetzelfde schuitje als jij gezeten.
Uiteindelijk is dit geeindigd in een cyclus van 41 dagen.
Test na test bleef negatief. Uiteindelijk ook bloed geprikt bij de huisarts.
Een dag na het bloedprikken werd ik ongesteld.
Ik snap je onzekerheid helemaal. Ik heb toen zoveel witte testen gezien, dat ik in de cyclussen erna geen test meer durfde te doen.
In juni was ik weer overtijd, dus ik dacht hetzelfde als in februari. Testen heb ik meer dan een week uitgesteld om teleurstelling te voorkomen. Toen was hij positief!

En dat van de assistent: inderdaad een protocol (frustrerend dan wel)
Hopelijk krijg je een telefoontje van je vriend met goed nieuws!!
Eppie
Eppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 48
Registratiedatum : 20-08-13
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Sanne wo 21 aug 2013 - 2:02

En heb je de dokter al weer gebeld? Ik hoop voor je dat je in ieder geval uitsluitsel hebt. Dat maakt tenminste een einde aan de onzekerheid.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Pandora wo 21 aug 2013 - 2:06

Ooo... wat spannend, ik hoop voor je dat je de uitslag hebt en natuurlijk dat deze positief is!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Poisongirl wo 21 aug 2013 - 2:36

Spannend hoor! Hoop op een positieve uitslag voor je!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Destino wo 21 aug 2013 - 3:18

Wat spannend zeg! Ik hoop ook voor je op een positieve uitslag! smile
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Snoes wo 21 aug 2013 - 3:49

Ik ben ook benieuwd, maar wellicht ben je nu aan het werk.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Jezzie wo 21 aug 2013 - 5:34

Ik ben ook benieuwd!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  CCC wo 21 aug 2013 - 5:36

En Beessie? Weet je al meer?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Dora wo 21 aug 2013 - 5:49

Hier nog een nieuwsgierige, hihi
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Beessie wo 21 aug 2013 - 6:17

Lief dat jullie zo meeleven!

Ik was inderdaad aan het werk, dus had even gauw het telefoontje van mijn vriend aangenomen, maar verder niet zo veel tijd om uitgebreid te kletsen en/of hier een update te plaatsen!

Maarreh.. test was negatief 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 1270000679  Dus ik ben meteen doorverwezen voor een echo. Vriendlief heeft toen naar het ziekenhuis gebeld en kon morgen om 14:30 al terecht! Helaas moet ik om om die tijd werken en kan ik het werk-technisch écht niet regelen (werk op een groep met jongeren met een verstandelijke beperking en de nodige gedragsproblematiek) dus nu wordt het helaas maandag om 11 uur.

Ik zelf vrees inmiddels het ergste.. maar ja.. je hoofd gaat steeds meer een loopje met je lopen. 

Want ja.. ik heb gewoon de nodige lichamelijk 'veranderingen'. Sins een paar weken heb ik echt 'n behoorlijke transpiratie geur. Waar ik tot voor kort makkelijk 2 dagen dezelfde bh, hempje en shirtje kon dragen en ik het dan meer uit principe in de was gooide, dan het stonk, moet alles nu na 'n dag in de was. Ook heb ik behoorlijk waterige afscheiding waarvan ik ook nooit last heb gehad. En loop sinds een paar weken met 'n zeurderige hoofdpijn die maar niet weg wil en élke ochtend (en ook vaak 's avonds) pijn/krampen in m'n liezen zeg maar. En geregeld 's morgens misselijk. Niet elke ochtend, maar wel met vlagen dat ik de eerste paar uur geen hap door mijn keel krijg. En m'n gezicht is onrustig qua puistjes. Normaal komen die twee dagen voor m'n menstruatie en zijn ze aan het eind van mijn menstruatie verdwenen..maar nu zitten er allemaal kleine puistjes/onrustigheden. 

Dus wat er ook gaande is, m'n hormonen zijn wel flink bezig heb ik het idee... 

Maandag hopelijk meer duidelijkheid! :-)


En Eppie; ik zit inmiddels op een cyclus van 49 dagen.. dus wel echt heel lang. Vooral omdat de drie maanden hiervoor echt heel precies waren! 5 mei, 5 juni, 3 juli! Ach ja.. we zien het wel. Ben allang blij dat het serieus wordt genomen!
Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Eppie wo 21 aug 2013 - 6:34

Dat is inderdaad wel lang, helemaal omdat je daarvoor gewoon regelmatig was en je hormonen nu zo actief zijn.
Nog even in spanning dus. Maar wel fijn dat ze je serieus nemen!
Je wilt gewoon weten waar je aan toe bent.
Bij mij zijn trouwens meerdere hormonen geprikt. Ik weet niet of site bij jou ook is gebeurd?
Wellicht kunnen ze hier nog iets mee.
Eppie
Eppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 48
Registratiedatum : 20-08-13
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Beessie wo 21 aug 2013 - 6:38

Nee, er is alleen op HCG en HCG b (??) geprikt. Verder niet.

En uiteraard zit ik nog even te google'en en toch lees je nog best wat verhalen van vrouwen die negatieve urine én bloed testen hadden en op de echo duidelijk werd dat ze wel écht zwanger waren. Overigens voel ik me niet zwanger, of heb ik het gevoel dat het raak is. Maar wel dat m'n lichaam anders reageert dan anders.

Maar anderzijds wil ik geen (valse) hoop meer houden. Ik moet nog 4 dagen wachten (pff.. lang!) dus ik ga het maar gewoon los laten! En maandag zien we het wel. Ik hou er maar gewoon rekening mee dat we direct de medische molen in gaan.. kan 't altijd mee vallen Wink 


Vanmiddag lukte het wachten me trouewns ook niet meer... Eigenlijk konden we pas na 14u bellen, maar heb vriend om half 2 gewhapt dat hij moest bellen omdat ik echt de ballen in m'n buik had! Neutral
Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Eppie wo 21 aug 2013 - 6:47

Wellicht is loslaten heb beste. Hoe moeilijk dat ook is.
Je wilt heel graag en voelt van alles. Je kunt je lichaam nu eenmaal niet uitschakelen.
Die verhalen heb ik inderdaad ook gelezen.
Bij mij was het het geval dat mijn geest veel deed. Op het moment dat ik berusting had en wist, morgen heb ik duidelijkheid, werd ik dus ongesteld.
Hopelijk hoor jij bij de positieve verhalen. En anders, net wat je zegt krijg je uitsluitsel door de echo en ben je zwanger of kun je verdween naar de volgende ronde.
Eppie
Eppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 48
Registratiedatum : 20-08-13
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Beessie wo 21 aug 2013 - 8:21

Ja weet je.. ik leg mij ook elke keer weer aardig neer bij een negatieve test. Blijkbaar is mijn cyclus gewoon heel onregelmatig deze ronde, maar ik vraag mij wel af waar dat door komt dan. 

Plus de verhalen die je leest, maken dat je toch weer hoop krijgt. Dus hoe hard ik mijn best ook doe het los te laten... vorige week durfde ik elke x amper naar de wc te gaan, veegde ik elke x vol spanning af nadat ik had geplast, bang om bloed af te vegen. 

Nu zit ik er zo wat op te wachten.. dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Ik zit nu nog net niet te springen om m'n menstruatie zeg maar..!
Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Snoes wo 21 aug 2013 - 22:39

Vervelend Beessie. Hopelijk krijg je maandag wat meer duidelijkheid.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Beessie do 22 aug 2013 - 10:29

Dat hoop ik ook Snoes! smile
Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  M@niek vr 23 aug 2013 - 1:00

Ik had altijd een regelmatige cycles. En ineens was ik twee weken overtijd. Heleboel testen gedaan, allemaal negatief. Na twee weken kreeg ik toch wat vage kwaaltjes en toch weer eens een test gedaan..juist negatief.

Ik weet nog goed op een maandag toch maar eens een cleaublue test gehalld...zwanger! Snapte er helemaal niks van, ik kon de klok erop gelijk zetten. Zal toch net een andere eisprong geweest zijn die maand!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Jezzie vr 23 aug 2013 - 1:44

Wat vervelend! En balen dat je nog tot maandag moet wachten.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Beessie vr 23 aug 2013 - 12:16

Je verhaal klinkt super Moniek! Maar denk niet dat ik zo'n succes verhaal zal hebben! Heb ook niet het gevoel dat ik zwanger ben, hoewel m'n lichaam anders blijft reageren. En.. ik moet ook zeggen; heb het vandaag ook echt los gelaten! Gister avond is mijn vakantie begonnen en vanavond die van mn vriend en we zijn lekker bezig geweest met wat planning en voorbereidingswerk want woensdag nacht vliegen we voor 2 weken naar Turkije! En ja.. we hopen maandag op goed nieuws en zo niet; we zijn nog jong dus nog tijd zat! En tot die tijd genieten we gewoon lekker van elkaar ;-)

Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  M-G vr 23 aug 2013 - 12:32

Vervelend zeg! Hopelijk heb je maandag een goede uitslag waar je mee uit de voeten kunt of nog beter zo'n succesverhaal als M@niek heeft geschreven!
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Beessie ma 26 aug 2013 - 0:06

Nou.. mijn eileiders zagen er beide goed uit, alleen bij m'n rechter eierstok zat een cyste van 3,5e cm. Ik schrok daar wel van.. want dat klinkt best groot, maar het schijnt dat een goed volgroeid eitje ook bijna 3 cm groot is. (ik dacht dat het millimeter werk was Laughing Laughing)  Maar er zat ook een flubbertje aan (?) dus ik moest voor de zekerheid wel bloed laten prikken om te kijken of het niet kwaadaardig is. Het bloedprikken daarna was ook niet bepaald grappig.. ik ben er al tótáál geen held in.. maar doe m'n best om zo ontspannen mogelijk te zitten (met enorme zweet handen!) kwam er geen bloed uit m'n arm! Dus zij lekker in m'n arm zitten vissen om wat bloed te krijgen..dus uiteindelijk stroomde er wat bloed maar was dat was net wel/net niet voldoende. Dus zij nog even in m'n arm zitten vissen..maar kwam echt niks meer. Toen toch nog m'n andere arm geprobeerd.. maar ook daar kwam niks uit. (heb dat zelf ook nog nooit meegemaakt..!) Nou... toen brak het zweet en de paniek mij uit en wilde ze eigenlijk een collega laten prikken maar dat hoefde uiteindelijk (gelukkig!) niet! Ze gingen het doen met wat ze hadden. Dus dat is fijn.. en nu maar hopen dat het daadwerkelijk goed aardig is! Dat hoor ik woensdag (een paar uur voor we op vakantie gaan...


Verder maakte ik zo te zien voldoende eitjes aan (er lag een volledige kralenketting zeg maar Very Happy ) maar doordat m'n lichaam zo druk is er zoveel aan te maken, lijkt het dat ze niet echt rijpen.. Volgens haar typisch PCOS. (ook in combinatie met mijn overgewicht, daarvoor start ik eind september met wekelijkse dagbehandeling, om daar weer grip op te krijgen, dus daar wordt ook aan gewerkt! ).


Over 2 maanden krijg ik weer een echo ter controle en is over 4 maanden mijn menstruatie nog steeds uitgebleven/of erg onregelmatig worden we doorverwezen naar de poli voor fertiliteit. 


Dus nu maar weer afwachten! en duimend at ik woensdag een positieve uitslag krijg! Als het kwaadaardig is moet het namelijk operatief verwijderd worden met een hoop ellende... alles wat je niet wilt dus!!
Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Lejow ma 26 aug 2013 - 0:12

Wat fijn dat alles zo serieus aangepakt wordt meis!
Hopelijk kunnen ze er wat aan doen, en komt er niets ernstigs uit het bloed prikken!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief! - Pagina 3 Empty Re: 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum