Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

---

+29
rapa nui
Lynn_
Engelse Drop
Burn
Zonnetje
xxjojootjexx
Minx
Luce
Davinia
Jerry
Aziraphale
Marin
Marsy28
Miekie
Joan
Reeza
Mizz_S
Ibbeltje
Elliot
Silver
Winegum
Jeanette
Rush
luisa
Sterre
Gympie
Laurientje
Pien
Kamperseboekenwurm
33 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

--- - Pagina 4 Empty Re: ---

Bericht  Maple vr 23 aug 2013 - 2:28

Maar je mist alleen een tuin doordat je jezelf voorhoudt dat je een tuin mist. Buiten is zo verschrikkelijk groot, je kunt óveral buiten zitten, dus waarom moet dat eigenlijk per se 15 vierkante meter achter je huis zijn? Ik heb een balkon, gebruik hem zelden maar ik ben dagelijks buiten, en niet zo zuinig ook. Probeer het om te draaien naar iets positiefs. Buiten bij je huis ontbijten kan dan niet, maar je kunt wel een heerlijke mand vol lekkers maken, vroeg op pad gaan en je ontbijtje tijdens een heerlijke picknick opeten. Desnoods ga je op de fiets en eet je op het grasveldje drie wijken verder. Je denkt te moeilijk. Je hebt geen buiten, het zit er voorlopig ook even niet in, dan ga je kijken wat er wél binnen de mogelijkheden ligt, ipv mopperen.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 4 Empty Re: ---

Bericht  Sterre vr 23 aug 2013 - 3:17

Sorry boekenwurm, ik vind het ook heel lastig me in je 'probleem' te verplaatsen, terwijl ik dat normaal best goed kan.

Maple heeft al wat goede tips gegeven, en ik denk dat je ook niet moet vergeten dat in een zomer 2x een weekendje weg gaan en 1x op vakantie ook beste een luxe is die niet iedereen zich kan veroorloven. Je hebt zo te lezen ook een relatie en vrienden en vriendinnen die het leuk vinden om weekendjes weg met je te gaan. Dat is toch veel meer waard dan het weer? Tel je zegeningen!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum