Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

---

+29
rapa nui
Lynn_
Engelse Drop
Burn
Zonnetje
xxjojootjexx
Minx
Luce
Davinia
Jerry
Aziraphale
Marin
Marsy28
Miekie
Joan
Reeza
Mizz_S
Ibbeltje
Elliot
Silver
Winegum
Jeanette
Rush
luisa
Sterre
Gympie
Laurientje
Pien
Kamperseboekenwurm
33 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  Kamperseboekenwurm zo 28 jul 2013 - 3:41

Ben inmiddels weer terug na 2 dagen Haarlem/Zandvoort. Vrijdagmiddag lekker op een terras bij een strandtent gezeten en 's avonds uit eten op het terras bij een andere strandtent. Ook nog lekker Over het strand gewandeld. Het was fris, maar met een legging en jas nog goed te doen.
Gisteren weer naar het strand gegaan, maar toen heeft het helaas 2 uur geregend. We hebben ons toen vermaakt in een strandtent. Daarna nog over het strand gewandeld en lekker met de voeten door het water. Ook nog naar de film in Haarlem geweest en uit eten op het terras.
We wilden vanochtend weer naar het strand, maar het was best fris en behoorlijk wat wind, dus toch maar gekozen om naar het centrum van Haarlem te gaan. Ook omdat we de koffers bij ons hadden.

Ik had gehoopt op hogere temperaturen, maar toch een geslaagd weekend:)

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  Kamperseboekenwurm ma 19 aug 2013 - 21:16

En ja hoor, aankomend weekend gaan we met vrienden een weekendje weg in Borger en wat zijn de weersvoorspellingen:

- vrijdag 23 augustus          13-28 graden       20% kans op neerslag
- zaterdag 24 augustus       13-23 graden       70% kans op neerslag
- zondag 25 augustus         13-20 graden       85% kans op neerslag
- maandag 26 augustus       13-21 graden      75% kans op neerslag

Ik houd jullie oppeppende woorden uit dit topic in mijn achterhoofd, heb ik echt wel even nodig:D
Hoopte rond 20-25 graden en weinig neerslag...

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  Davinia ma 19 aug 2013 - 21:21

Maak je er niet zo druk om! smile  Soms (meestal) zitten ze compleet mis. En het ene gedeelte in Nederland is het andere niet. Wij hadden vorige week hele dag regen en mijn ouders waren met vrienden in Limburg en die hebben geen regen gezien. 
Als je je echt zo druk maakt om het weer, is het dan niet een betere optie om de volgende keer een last minute te boeken? Dat je het weer af wacht en zeker weet dat je mooi weer hebt, als dat zo belangrijk is voor je?
Misschien valt de neerslag mee en valt het vooral 's nachts of in de ochtend. Maak er een leuk weekend van! smile
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  Davinia ma 19 aug 2013 - 21:24

Om je op te peppen, buienradar zegt dit:
Vrijdag 26 graden, 0 mm regen
Zaterdag 29 graden, 0 mm regen
Zondag, 31 graden, 0 mm regen

Zo zie je maar weer, iedere site verschilt en het is gewoon afwachten smile .
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  Luce ma 19 aug 2013 - 21:28

Mijn hemel, waar maak je je toch zo druk om? Nou en dan regent het. Nou én? Big whoop! Laat jij serieus je humeur verpesten door het weer? Relativeer eens een beetje..
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  Elliot ma 19 aug 2013 - 21:31

Wauw.. Sorry hoor maar ik vind je echt zeuren. We wonen nu eenmaal in Nederland en dit is gewoon het klimaat. Let it go, je doet er toch niets aan! En inderdaad, relativeer eens een beetje!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  Minx ma 19 aug 2013 - 21:34

Ik hou van regen smile alleen maar zon word ik ook chaggie van. Heerlijk romantisch af en toe een buitje.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  Marin ma 19 aug 2013 - 21:37

Haha ik kan me voorstellen dat het balen is, maar joh.. Zeker met vrienden.. Dan ga je toch met een biertje ergens in de kroeg zitten?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  xxjojootjexx ma 19 aug 2013 - 21:40

Geniet er lekker van dat je alweer een weekendje weg bent! Kijk eens naar de positieve kant

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  Winegum ma 19 aug 2013 - 23:54

Erg vervelend als het het hele weekend zou regenen. Maar helaas weet je dat van te voren als je plannen in Nederland maakt. De kans zit er in dat het niet al te best weer wordt. Daarom probeer ik altijd een plan B in mijn hoofd te hebben, voor als het slecht weer wordt.

Als je echt mooi weer wilt, kun je beter iets boeken voortaan in het buitenland. Waar je wel meer garantie hebt op zon en lekker weer. In Nederland weet je het gewoon nooit.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  Zonnetje di 20 aug 2013 - 0:08

Maar ook al wordt er regen voorspeld, de kans dat het de hele dag regent, is klein. Natuurlijk zijn er af en toe dagen en weekenden waarin het niet droog lijkt te worden, maar vaak zijn het buien en is het de rest van de dag prima weer.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  Burn di 20 aug 2013 - 0:40

Elliot schreef:Wauw.. Sorry hoor maar ik vind je echt zeuren. We wonen nu eenmaal in Nederland en dit is gewoon het klimaat. Let it go, je doet er toch niets aan! En inderdaad, relativeer eens een beetje!
Eens!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  Engelse Drop di 20 aug 2013 - 0:52

Pfff, het wordt juist mooi weer dit weekend! Als er staat dat er 30% kans is op regen, dan betekent het niet direct dat het de hele dag plenst, vaak is er dan even een buitje van een half uur, big deal!
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  Lynn_ di 20 aug 2013 - 4:48

Jeetje, ik hoopp dat jij nooit een echte tegenslag krijgt. Pfff.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  rapa nui di 20 aug 2013 - 5:16

Wordt je niet moe of gek van jezelf? Gelukkig kan ik dit soort dingen heel gemakkelijk van me af zetten. Je hebt er geen invloed op dus je kunt er niets aan veranderen en dan heeft het ook geen zin om je er druk om te maken. Je moet dan gewoon proberen om alternatieven te bedenken voor het geval het regent en dat lukt me meestal prima en dan heb ik uiteindelijk een prima dag.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  TukTuk di 20 aug 2013 - 5:22

Meid, als dit je grootste problemen zijn, dan ben je een gezegend mens! Leer eens de positieve dingen zien ipv zo te zeuren. Je gaat alwéér een weekendje weg, concentreer je daar op, geniet er van en bedenk je eens dat er mensen zijn die jaren niet op vakantie kunnen, zelfs niet een weekendje!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  Atelier Madame di 20 aug 2013 - 9:04

Weet je wat nou zo leuk is aan Nederland qua weer, het kan ter plekke altijd nog zo omslaan! Dus gewoon lekker weer worden voor een terrasje ipv alleen maar regen. Terwijl het in zuidelijke landen vaak echt hard en lang regent als het weer daar slecht is. 

Kijk dat je baalt van een zomervakantie snap ik, maar balen van een beetje regen op een weekendje weg. Nee daar zou ik me niet druk om maken.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  Elliot wo 21 aug 2013 - 19:24

Atelier Madame schreef:Weet je wat nou zo leuk is aan Nederland qua weer, het kan ter plekke altijd nog zo omslaan! Dus gewoon lekker weer worden voor een terrasje ipv alleen maar regen. Terwijl het in zuidelijke landen vaak echt hard en lang regent als het weer daar slecht is. 

Kijk dat je baalt van een zomervakantie snap ik, maar balen van een beetje regen op een weekendje weg. Nee daar zou ik me niet druk om maken.
Mwah, ik zou er misschien ook wel eventjes van balen als het rotweer zou worden op mijn weekendje weg. Maar ik vind balen iets heel anders dan dat gezaag over het weer zoals TO het doet. De afgelopen reacties van haar op het forum zijn OF gezeik over het weer OF gezeik over haar rothuis zonder buiten. :nopompom:
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  Kamperseboekenwurm wo 21 aug 2013 - 21:28

Elliot schreef:
Atelier Madame schreef:Weet je wat nou zo leuk is aan Nederland qua weer, het kan ter plekke altijd nog zo omslaan! Dus gewoon lekker weer worden voor een terrasje ipv alleen maar regen. Terwijl het in zuidelijke landen vaak echt hard en lang regent als het weer daar slecht is. 

Kijk dat je baalt van een zomervakantie snap ik, maar balen van een beetje regen op een weekendje weg. Nee daar zou ik me niet druk om maken.
Mwah, ik zou er misschien ook wel eventjes van balen als het rotweer zou worden op mijn weekendje weg. Maar ik vind balen iets heel anders dan dat gezaag over het weer zoals TO het doet. De afgelopen reacties van haar op het forum zijn OF gezeik over het weer OF gezeik over haar rothuis zonder buiten. :nopompom:
Misschien heeft 'gezeik over het weer OF gezeik over haar rothuis zonder buiten' wel met elkaar te maken. Doordat wij weinig de mogelijkheid hebben om naar buiten te kunnen en daarbij privacy van een eigen ruimte hebben, hoop je natuurlijk dat als je wel een paar dagen die mogelijkheid hebt, dat het dan mooi weer wordt.

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  Poubelle wo 21 aug 2013 - 21:34

Kamperseboekenwurm schreef:
Elliot schreef:
Atelier Madame schreef:Weet je wat nou zo leuk is aan Nederland qua weer, het kan ter plekke altijd nog zo omslaan! Dus gewoon lekker weer worden voor een terrasje ipv alleen maar regen. Terwijl het in zuidelijke landen vaak echt hard en lang regent als het weer daar slecht is. 

Kijk dat je baalt van een zomervakantie snap ik, maar balen van een beetje regen op een weekendje weg. Nee daar zou ik me niet druk om maken.
Mwah, ik zou er misschien ook wel eventjes van balen als het rotweer zou worden op mijn weekendje weg. Maar ik vind balen iets heel anders dan dat gezaag over het weer zoals TO het doet. De afgelopen reacties van haar op het forum zijn OF gezeik over het weer OF gezeik over haar rothuis zonder buiten. :nopompom:
Misschien heeft 'gezeik over het weer OF gezeik over haar rothuis zonder buiten' wel met elkaar te maken. Doordat wij weinig de mogelijkheid hebben om naar buiten te kunnen en daarbij privacy van een eigen ruimte hebben, hoop je natuurlijk dat als je wel een paar dagen die mogelijkheid hebt, dat het dan mooi weer wordt.
Heb je geen park of terras in de buurt? Vrienden met een tuin?
Ik heb ook geen buiten maar genoeg plekken in de buurt waar ik lekker buiten kan zitten.

Ik ben het eens met Elliott, ik vind je zeuren.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  Kamperseboekenwurm wo 21 aug 2013 - 21:39

Poubelle schreef:
Kamperseboekenwurm schreef:
Elliot schreef:
Atelier Madame schreef:Weet je wat nou zo leuk is aan Nederland qua weer, het kan ter plekke altijd nog zo omslaan! Dus gewoon lekker weer worden voor een terrasje ipv alleen maar regen. Terwijl het in zuidelijke landen vaak echt hard en lang regent als het weer daar slecht is. 

Kijk dat je baalt van een zomervakantie snap ik, maar balen van een beetje regen op een weekendje weg. Nee daar zou ik me niet druk om maken.
Mwah, ik zou er misschien ook wel eventjes van balen als het rotweer zou worden op mijn weekendje weg. Maar ik vind balen iets heel anders dan dat gezaag over het weer zoals TO het doet. De afgelopen reacties van haar op het forum zijn OF gezeik over het weer OF gezeik over haar rothuis zonder buiten. :nopompom:
Misschien heeft 'gezeik over het weer OF gezeik over haar rothuis zonder buiten' wel met elkaar te maken. Doordat wij weinig de mogelijkheid hebben om naar buiten te kunnen en daarbij privacy van een eigen ruimte hebben, hoop je natuurlijk dat als je wel een paar dagen die mogelijkheid hebt, dat het dan mooi weer wordt.
Heb je geen park of terras in de buurt? Vrienden met een tuin?
Ik heb ook geen buiten maar genoeg plekken in de buurt waar ik lekker buiten kan zitten.

Ik ben het eens met Elliott, ik vind je zeuren.
Gelukkig vinden meer mensen mij zeuren en weet ik ook dat ik daar aan moet werken en probeer daar ook hard me bezig te zijn. Maar soms laat ik de negatieve gevoelens de overhand.

We hebben wel een park in de buurt, daar zit ik ook regelmatig. Maar toch, na 5 jaar mis je wel het lekker even buiten snel een boekje lezen, buiten ontbijten/dineren.
En daarnaast wil ik mij niet 'opdringen' aan vrienden/familie om daar steeds buiten te zitten.
Ik weet dat ik het moet accepteren, maar leuk vind ik het niet.

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  Luce wo 21 aug 2013 - 22:13

Weet je wat het is, je zit jezelf gewoon ontzettend in de weg zo. De situatie is nou eenmaal zo dat je geen tuin hebt. Kan je constant over gaan piekeren en zeuren of je kunt een oplossing voor het probleem gaan vinden. Zit dat nu niet in een ander huis, dan maar even een plek opzoeken waar je wel buiten kan zitten. Wij hebben ook in een appartement gewoond zonder tuin of balkon. Ik ging dan gewoon met mijn klapstoeltje op de stoep/voor op straat zitten. Tja, wel een winkelstraat (niet zo'n hele drukke gelukkig), maar ja je moet toch wat? 

Wellicht moet je proberen wat meer te denken in mogelijkheden ipv problemen. Je wordt er zo niet  gelukkiger op lijkt me.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  Marin vr 23 aug 2013 - 2:22

Ik weet trouwens niet waar jij zit (Euh Kampen denk ik eigenlijk) maar t is hier in t westen echt MEGA warm! Zonnebril en slippers, zeg maar.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  Burn vr 23 aug 2013 - 2:23

Ze ging naar Drenthe volgens mij, en tis hier ook echt lekker weer!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  Elliot vr 23 aug 2013 - 2:23

Marin schreef:Ik weet trouwens niet waar jij zit (Euh Kampen denk ik eigenlijk) maar t is hier in t westen echt MEGA warm! Zonnebril en slippers, zeg maar.
Laughing Ik vind jou grappig vandaag Marin!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

--- - Pagina 3 Empty Re: ---

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum