Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Shit...

+16
mickey
Pineco
GeKKiE
June
Maple
Burn
Eris
Blixum
rapa nui
Minx
Snoopy
Davinia
iloverocknroll1984
Lynn_
Marin
*Bloempje*
20 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  Maple vr 26 jul 2013 - 10:32

Ik zat ze net te lezen idd, het wordt al duidelijk. Ik heb nog nooit zonder papieren/uitgeprint ticket gereisd, dus dat is even omschakelen. Thanks!
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  GeKKiE vr 26 jul 2013 - 20:02

Wat een mooie hotel zeg!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  Pineco vr 26 jul 2013 - 20:39

Wat leuk Maple, ik zie nu pas dat je hebt geboekt, stoer!! Geniet er straks met volle teugen van, het is je gegund!
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  Maple vr 26 jul 2013 - 21:50

Thanks, ik ga het proberen! Nu ik geboekt heb ben ik nog altijd wel enthousiast, maar wel een heel stuk minder ineens, want ik kan nu natuurlijk niet meer terug.

Het hotel lijkt me fijn, ligt behoorlijk downtown met een metrostation en een meeeeeega overdekte mall om de hoek. En was eigenlijk ondanks dat heel goed betaalbaar.

Iemand nog tips om te gaan doen? Ik ga maar vijf dagen, kom de eerste dag in de middag aan en vlieg de vijfde dag om 19:00 weer terug. Ik wil sowieso de CN-tower weer op en een avondtour naar de Niagara Falls. Verder zat ik zelf nog te denken aan een boottocht over Lake Ontario zodat ik de skyline vanaf het water kan zien, en ik heb een site gevonden waar je van locals een rondleiding kunt krijgen door de stad op het gebied wat je interesseert. Het lijkt me wel leuk om dan naar China Town te gaan ofzo. Oh, en als het hardlopen een beetje gaat lukken wil ik ook één of twee ochtenden vroeg op om de metro te pakken naar High Park en daar te gaan hardlopen.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  mickey za 27 jul 2013 - 10:52

Tip: ga met de boot naar de Toronto Islands. Vanaf de boot heb je een mooi uitzicht op de skyline.
Wat wij ook hebben gedaan is een ticket gekocht voor de hop-on-hop-off bus. Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar we konden volgens mij gedurende 3 dagen onbeperkt in- en uitstappen. Ideaal dus om bij de bezienswaardigheden te komen, want je kunt er overal uit, waar hij stopt.
De Niagara Falls vond ik echt schitterend! Alleen jammer dat het keihard regende die dag... Maar ja... als je met een bootje langs de watervallen vaart, wordt je ook wel zeiknat Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  Maple za 27 jul 2013 - 11:04

Met de boot naar de Toronto Islands wil ik inderdaad gaan doen. Kun je vast ook wel ter plekke boeken, toch? Zelfde vraag ik me af voor de avondtour naar de Niagara Falls, kun je dat ook ter plekke boeken? Anders moet ik online even zoeken. Had wel al iets gevonden, maar daar zit een hele wiinproeverij aan vast, en dat vind ik als alleen reizende dan weer niet zo leuk. Het was wel één van de weinige organisaties de avondtours aanbiedt trouwens, voor de rest is het veelal overdag, en het lijkt me nou zo leuk om de falls verlicht te zien. Overdag heb ik ze al eerder gezien, maar verlicht nog niet.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  Marin za 27 jul 2013 - 21:22

Ik zie nu pas dat je geboekt hebt! Wat leuk! Met die ene deal of toch duurdere tickets?
Gaaf joh! :cheering: 
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  Maple za 27 jul 2013 - 21:25

Nee, ik vond op Expedia een ticket incl. het hotel, die kwam qua reisdatum beter uit en het totaalbedrag lag ongeveer gelijk aan wanneer ik die deal + hotel los geboekt zou hebben smile
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  mickey za 27 jul 2013 - 21:48

Niagara Falls zijn wij overdag geweest, met wijnproeverij inderdaad. Tussendoor ook nog even vrije tijd gehad in een superschattig dorpje, maar ik weet niet meer hoe het heet Sad .  Een leuk toeval bij die dagtrip, was dat de gids een nederlander was die al 40 jaar ofzo in Canada woonde. We moesten hem op een gegeven moment aangeven dat hij beter in het engels zijn info kon geven, hij was in het Nederlands door de microfoon aan't praten Laughing   Kaartje voor de boot naar Toronto Islands kun je ter plekke kopen. Probeer bij het instappen achteraan te blijven, dan kun je de mooiste foto's van de skyline maken. Ben nog aan't denken over tips, maar het is alweer 3 jaar geleden dat we daar waren.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  Marin za 27 jul 2013 - 21:51

Ah goeie deal dan Maple! Super leuk! Hotel ziet er ook leuk uit, lekker modern.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  Gympie za 27 jul 2013 - 22:41

Gaaf!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  Maple zo 28 jul 2013 - 6:24

mickey schreef:Niagara Falls zijn wij overdag geweest, met wijnproeverij inderdaad. Tussendoor ook nog even vrije tijd gehad in een superschattig dorpje, maar ik weet niet meer hoe het heet Sad .  Een leuk toeval bij die dagtrip, was dat de gids een nederlander was die al 40 jaar ofzo in Canada woonde. We moesten hem op een gegeven moment aangeven dat hij beter in het engels zijn info kon geven, hij was in het Nederlands door de microfoon aan't praten Laughing   Kaartje voor de boot naar Toronto Islands kun je ter plekke kopen. Probeer bij het instappen achteraan te blijven, dan kun je de mooiste foto's van de skyline maken. Ben nog aan't denken over tips, maar het is alweer 3 jaar geleden dat we daar waren.

Ik denk dat jij Niagara on the Lake bedoelt met dat dorpje smile Daar zijn we vorige keer niet geweest, maar als dat de moeite waard is, lijkt me dat ook wel leuk om dat erbij te boeken. En wat leuk van die gids!

Bedankt voor de tip mbt de boot, dat is inderdaad wel handig! Ben benieuwd of je op nog meer tips kunt komen, voor mij is die kant van Canada al 7 jaar terug Wink
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  Takkie zo 28 jul 2013 - 22:07

Wat gaaf en stoer dat je dit alleen gaat doen. Mooi hotel ook! Je kunt vast niet wachten tot het zover is Very Happy
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  Maple do 1 aug 2013 - 13:21

Ohhh, zucht...

http://m.youtube.com/watch?v=CKIqlrpn3bs

Ik kan niet wachten! Wel een raar idee om zo alleen in zo'n grote stad te lopen...
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  Maple za 10 aug 2013 - 8:09

Ennn het krijgt allemaal steeds meer vorm :cheering: Dagtour naar de Falls is geboekt. Kwam er vandaag ook achter dat het hotel een shuttle-service heeft van en naar het vliegveld, dom dat ik daar nooit eerder naar gekeken heb. Meteen geboekt, nu word ik voor 40 euro totaal op dag 1 naar m'n hotel gebracht en op dag 5 weer terug naar de luchthaven. Scheelt nogal, anders zou ik de taxi moeten pakken en dat zou me neerkomen op ruim 60 euro per rit.

Ik heb er hoe langer hoe meer zin in, vriend stimuleert me ook in álles. Heb vandaag bijvoorbeeld een SD-card reader gekocht voor de iPad, ik twijfelde maar ik moest hem toch echt maar kopen van 'm, wamt dan kon ik op de terugweg alvast foto's bewerken in het vliegtuig enzo. Kofferlabel en kofferriem voor me uitgezocht. Die kleine dingetjes. En hij vindt het toch wel moeilijk dat ik ga hoor, maar hij zei vanmiddag wel trots te zijn. Op mij, dat ik ga, maar ook op zichzelf, dat hij me zomaar dúrft te laten gaan.

Voor het vliegen ben ik trouwens wel 'bang'. Ik vind vliegen altijd wel spannend, maar dan was er steeds iemand bij me. Nu ga ik alleen en als er wat gebeurt, dan ben ik ook helemaal alleen. Niet dat die kans groot is, maar ik haal wel doemscenario's in m'n hoofd laughcry 
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  Burn za 10 aug 2013 - 8:11

Het alleen vliegen valt heel erg mee! Het was mijn eerste keer vliegen, en dan ook gelijk alleen, maar je hebt altijd iemand naast je zitten tegen wie je kunt kletsen, en dat vond ik al heel erg fijn!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  Maple za 10 aug 2013 - 8:12

Whahaha, ik ben bang dat er iemand naast me zit die gewoon niet eens Engels spreekt, dan ben je gauw uitgepraat Laughing
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  Roza za 10 aug 2013 - 8:12

Super stoer van je Maple! 

Waar ben jij eigenlijk heen geweest Burn?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  Burn za 10 aug 2013 - 8:13

Whaha, dat kan, maar ik had ook m'n MP3 speler mee, zodat ik daar naar kon luisteren, tijdschriften mee en klaar! smile

Roza, ik ben naar Malia (Kreta) geweest! smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  Roza za 10 aug 2013 - 8:21

Cool Burn! Via waar heb je geboekt? Gewoon via een reisbureau en dan 1 persoon ingeven? Veel hotels vallen bij mij af als ik 1 persoon intik? Die willen dus minimaal 2 personen? Ik ben ook rond aan het kijken.

Zijn jullie niet bang voor de avonden alleen? Overdag red ik me vast prima, maar 's avonds.. Het avondeten alleen en de avonden zelf lijken mij vreselijk. Ik ben bang dat ik me heel alleen ga voelen.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  Burn za 10 aug 2013 - 8:24

Ik ben het reisbureau ingelopen, ik wil binnen nu en 4 dagen in het vliegtuig zitten.. En ik ga alleen op vakantie, ik wil ergens naar toe waar het warm is, blablabla..

De avonden zelf vond ik ook niet heel erg fijn, het uit eten gaan vond ik saai, en we mochten 's avonds niet meer zwemmen.. Dus het was allemaal zo dood.. Maar ik heb me er wel om vermaakt, ik ging lekker muziekje luisteren, borreltje drinken, al later uit eten, zodat ik niet meer zo lang hoefde voordat ik op bed ging.. boek lezen..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  Maple za 10 aug 2013 - 8:27

Ik denk dat dat wel meevalt. Ik heb besloten om 's avonds desnoods wat te gaan winkelen, ik heb een groot winkelcentrum om de hoek die elke doordeweekse avond open is tot 21:00. Het eten alleen komt wel goed, desnoods boek of tijdschrift mee en ik vermaak me wel. En ik wilde sowieso een hotel met wifi zodat ik met vriend kan whatsappen en (en skypen als ik me écht eenzaam voel), forummen, Facebook, etc etc.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  Roza za 10 aug 2013 - 8:41

Dat is wel fijn Maple, zo'n winkelcentrum bij je om de hoek. Dat 'dood' toch de avonden wat inderdaad.
Misschien moet ik gewoon wat lef van jullie overnemen en het ook doen. Maar eerst even vakantie regelen op het werk.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  Roza za 10 aug 2013 - 8:41

Slim Burn, gewoon het reisbureau inlopen.. Dat ik daar niet aan heb gedacht.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  Maple za 10 aug 2013 - 9:26

Weet je, ik twijfelde ook hoor. Mij vriend vind uiteindelijk dat ik het gewoon moest doen, en als ik erover nadenk: het is ook wel zo. Vind ik het niet leuk, nou, dan zit ik even vijf dagen niet lekker in mijn vel, maar dan heb ik het wél geprobeerd. Vijf dagen zijn wat dat betreft niks en het is zo weer voorbij. En naderhand vind ik mezelf vast sowieso stoer :P
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 3 Empty Re: Shit...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum