Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Shit...

+16
mickey
Pineco
GeKKiE
June
Maple
Burn
Eris
Blixum
rapa nui
Minx
Snoopy
Davinia
iloverocknroll1984
Lynn_
Marin
*Bloempje*
20 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  Snoopy di 16 jul 2013 - 23:50

Oh dankzij jouw topic ben ik tickets aan het kijken en kom een ticket tegen voor 500 euro naar Indonesie Very Happy
Is alleen boeken voor middennacht....
Zou overigens alleen gaan, want heb niemand die zo maar even in november een week weg kan en het geld heeft.
Ben wel van de spontane acties dus wie weet Very Happy
Zelf nog nooit daar geweest, dus eerst maar even researchen!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  iloverocknroll1984 wo 17 jul 2013 - 1:04

Ja zag dat ticket ook al inderdaad, naar Medan op Sumatra he? Zat er zelf ook aan te denken een weekje heen te gaan in oktober of november, maar vraag me af of het niet te kort is.

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  Snoopy wo 17 jul 2013 - 2:51

iloverocknroll1984 schreef:Ja zag dat ticket ook al inderdaad, naar Medan op Sumatra he? Zat er zelf ook aan te denken een weekje heen te gaan in oktober of november, maar vraag me af of het niet te kort is.

 Ja die ja! Geldt alleen voor november.
Maar ik ga toch maar niet. Ik zou graag willen duiken, maar zie dat dat juist daar niet echt mogelijk is!
Liefst vlieg ik naar Perth Very Happy Maar dat is alsnog veel geld, ondanks de goed aanbieding. En dan zou ik minstens 3 weken willen ivm de lange vlucht!
Hopelijk komen er nog meer leuke aanbiedingen binnenkort!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  Gast vr 19 jul 2013 - 7:52

Weet je? Ik voel me toch wel heel schuldig hoor. Ik merkte de afgelopen dagen tussen alle regels door dat m'n vriend zich toch wel erg had verheugd op Gran Canaria. Dat had hij me nooit echt laten merken, en ik merk wel dat hij het ergens toch heel erg jammer vindt dat we niet samen gaan vliegen. Hij geeft zelf ook wel aan dat dit wel het meest logische is eigenlijk, hij geeft zelf aan het geld voor de vakantie niet te hebben, echt liever niet te willen dat ik betaal. Maargoed, hoeveel zin ik er ook in heb, het schuldgevoel zit er wel. Ik vind het gewoon zo sneu Sad Hij kan héél misschien volgend jaar goedkoop naar Engeland voor 6 dagen, die kans is vrij nihil, (hij is er vandaag ook heen, vanmiddag vertrokken en zondagochtend vroeg alweer terug, dus nu maar kort) maar ergens hoop ik wel dat dat doorgaat zodat hij ook iets heeft om naar uit te kijken.

Ik ben al wel plannen aan het maken wat ik allemaal wil doen, heb al een heel centraal gelegen betaalbaar hotel op het oog, ik wil liever wel in een hotel ipv een hostel. Ben erg op mezelf dus ik vind 's avonds die ruimte om me terug te trekken en alleen de dag te overdenken en foto's terug te kijken wel erg fijn. Denk ik laughcry  Nu alleen nog even kijken voor een ticket. Eigenlijk hoop ik op een aanbieding bij ticketspy. Goedkoopste ticket wat ik tot nu toe gezien had was 522 euro, valt heel erg mee, maar hopelijk kan het nog goedkoper.

Marin, welke lenzen had jij destijds mee voor in NY? Ik zit nu al na te denken of ik de 55-250 of de 70-300 wel écht nodig heb. Hooguit voor de skyline als ik Lake Ontario op ga, maar zelfs dat is denk ik leuker als ik gewoon de 18-55 gebruik, en niet teveel inzoom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  Marin vr 19 jul 2013 - 8:04

Maar hij is nu toch zelf in Engeland zonder jou?

Ik zou je niet ál te schuldig gaan voelen hoor. Gun jezelf ook het gaafste van het gaafste. Dat gunt hij jou ook, heus wel.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  rapa nui vr 19 jul 2013 - 8:05

Lennox ik snap best wel dat je je schuldig voelt maar ik zou denk ik toch de kans pakken nu je het nog kunt doen. Die kans komt echt niet zo snel weer met de kinderwens die je hebt en de ontwikkelingen op je werk en evt. andere financiële tegenslagen die je evt nog kunt krijgen. Je wilt graag een keer de ervaring om alleen een reis te doen en misschien moet je nu een keer niet gaan dimdammen maar je zelf eens voor het blok zetten en gewoon gaan boeken. Er zijn altijd wel weer excuses te bedenken maar sommige momenten/dingen moet je pakken als je de kans hebt/het nog kunt doen. Ik heb van geen enkele reis nog spijt gehad, ik heb juist best veel geleerd van een reis alleen, je leert jezelf soms op een andere manier kennen en bent een ervaring rijker die je vast jaren bij blijft. Juist ook op momenten dat je je dit soort dingen niet meer kunt veroorloven of kunt doen ivm bv een kindje. En natuurlijk begrijp ik dat het sneu is voor je vriend maar de kans om de komende jaren een leuke reis samen te doen is vast groter dan de mogelijkheid voor jou om een droom te realiseren.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  Marin vr 19 jul 2013 - 8:07

Lennox schreef:

Marin, welke lenzen had jij destijds mee voor in NY? Ik zit nu al na te denken of ik de 55-250 of de 70-300 wel écht nodig heb. Hooguit voor de skyline als ik Lake Ontario op ga, maar zelfs dat is denk ik leuker als ik gewoon de 18-55 gebruik, en niet teveel inzoom.

 Ik had destijds alleen nog maar m'n 18-55) en m'n groothoek 10-24. Op AL m'n stedentripjes altijd gebruikt en altijd genoeg aan gehad. Ik heb sowieso nog nooit meer dan 55 zoom gehad, nu ook niet en totaal niet nodig (behalve op safari dan natuurlijk, maar dat is zo uitzonderlijk). Voor stadsbeeld is de 18-55 echt het makkelijkste. Ik heb tegenwoordig de 17-55 en ik gebruik echt 95%, misschien 99% van de tijd die lens.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  Gast vr 19 jul 2013 - 8:28

Ja, hij is alleen in Engeland, maar dat is bij elkaar opgeteld nog geen twee dagen, en natuurlijk ook niet met het vliegtuig ;)Vliegtuig-gek als hij is vindt hij dát natuurlijk nog het meest jammer, dat dat er nu even niet in zit, maar dat ik tegelijkertijd wel minimaal 7 uur ga vliegen :)Maargoed, ik heb het er veel met hem over, vraag (te) veel bevestiging of hij het echt, echt, ècht wel oké vindt. Maar hoewel hij keer op keer zegt dat ik het gewoon moet doen, ik krijg die knop van het schuldgevoel niet omgedraaid. Ik ga wel, zeker zolang hij vindt dat ik moet gaan, dus ik laat me er niet door tegenhouden.

Edit: de financiële kant houdt me ook bezig. Ik heb het geld, geen probleem. Maar ik ben 'bang' dat ik straks in de hotelkamer zit met het gevoel van 'waar ben ik mee bezig?', omdat m'n vriend misschien nog geen baan heeft en het hoger beroep misschien niets opgeleverd heeft, we op dat moment echt amper geld hebben om van te leven en ik op dat moment alles bij elkaar m'n halve belastingteruggave heb uitgegeven voor die 5-6 daagjes.

Ik voel me nu wel een ongelofelijke zeikerd, maar het houdt me wel steeds bezig. Ik wil graag, zó graag. Maar al die ja, maars...

Haha, oké, dat scheelt weer extra zeulen met een overbodige lens, dank je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  Blixum vr 19 jul 2013 - 9:40

Ow, Lennox! Doen! Hij biedt het niet zomaal aan en het is jouw geld en jouw droom. Natuurlijk zou hij graag op vakantie gaan en natuurlijk willen jullie ook samen, maar ga er voor. Als hij eenmaal een baan heeft kunnen jullie altijd nog samen op vakantie.
Ik ben er niet tegen om voor een partner te betalen, helemaal niet juist, maar ik vind dat je dit echt moet gaan doen.
 
Ik gun het je zo!
 
In deze situatie zou ik dit mijn partner ook écht gunnen en mijn eigen vakantiewensen, net als jouw partner, aan de kant zetten.
Blixum
Blixum
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  Gast vr 19 jul 2013 - 9:54

Blixum, wat een lieve reactie, dank je! Ben jij een oude bekende?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  rapa nui vr 19 jul 2013 - 9:55

Ik snap dat geld probleem ook wel en dat lijkt me een lastige keuze. Ik zie het op mijn werk in de bouwsector ook waar sommige mensen juist niet op vakantie gaan want stel dat we onze baan kwijt raken terwijl anderen juist verder of langer weggaan om die droomreis te maken die ze altijd al wilden doen want we kunnen het nu nog doen en niet meer als we geen baan meer hebben/financiele problemen krijgen. Maar dan zou je ook beter die andere vakantie met zijn tweeën ook niet kunnen doen want dan had je achteraf misschien ook beter kunnen sparen en niets kunnen uitgeven. Is gewoon erg lastig lijkt me. Maar ik zou het gewoon doen en accepteren dat je vriend je deze kans ook gunt.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  Eris vr 19 jul 2013 - 11:05

Lennox, op Paperflies is nu een aanbieding Amsterdam - Toronto voor 525. Dit is een teken zou ik haast zeggen. Doen, volg je wensen nu het kan!

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  Marin vr 19 jul 2013 - 11:14

Eris schreef:Lennox, op Paperflies is nu een aanbieding Amsterdam - Toronto voor 525. Dit is een teken zou ik haast zeggen. Doen, volg je wensen nu het kan!

Zo jij bent er snel bij haha! Ik zag m ook net (kijk altijd de nieuwe dag deals na 0.00) en wilde m hier ook al plaatsen maar je was veel sneller haha

Maar mee eens, dit is je kans!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  Eris vr 19 jul 2013 - 11:20

Haha ik kreeg de mail op het moment dat ik op het forum zat. Moest gelijk aan Lennox denken Wink

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  Gast vr 19 jul 2013 - 11:29

Haha, nu wordt het wel heet onder m'n voeten hoor Wink Ik sla hem even op, kijk er morgen even naar want ik wilde net naar bed gaan. Superfijn dat jullie zo meedenken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  Burn vr 19 jul 2013 - 11:37

Ik zou gaan! Je hebt nu de kans om het te doen!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  Gast vr 19 jul 2013 - 12:02

Heuh, hij vliegt op YTO ipv YYT, da's een hele andere luchthaven. Wel in Toronto, dat wel smile Maar het meeste komt op YYT binnen, ik dacht dat de andere luchthavens in Toronto altijd werden gebruikt voor binnenlandse vluchten. Ik slaap er even een nachtje over, het is ook een week later dan ik van origine wilde gaan. Maar wel een goeie deal idd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  Maple vr 26 jul 2013 - 9:40

Waaaah, ik heb geboekt! Dit hotel, en toch vluchten met overstap. Heen 1,5 uur Zürich en terug 4,5 uur Frankfurt. Was óf 4,5 uur, of 3 kwartier...

Ik heb geboekt via expedia, kan iemand me vertellen hoe dat zit met de tickets? Komen die tzt via de mail? Dat kon ik namelijk niet uit de bevestigingsmail opmaken.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  Blixum vr 26 jul 2013 - 9:45

Maple schreef:Waaaah, ik heb geboekt!
Shit he... cheers 
Blixum
Blixum
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  June vr 26 jul 2013 - 10:21

Maple schreef:Waaaah, ik heb geboekt! Dit hotel, en toch vluchten met overstap. Heen 1,5 uur Zürich en terug 4,5 uur Frankfurt. Was óf 4,5 uur, of 3 kwartier...

Ik heb geboekt via expedia, kan iemand me vertellen hoe dat zit met de tickets? Komen die tzt via de mail? Dat kon ik namelijk niet uit de bevestigingsmail opmaken.

 Wat leuk voor je!

Moet je niet gewoon digitaal inchecken (vanaf) veertien dagen ervoor? Daarna kun je dan je ticket printen.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  Maple vr 26 jul 2013 - 10:23

Hmm, dat kan misschien ook nog, zal er komende week even over bellen. Vind het toch wel heel spannend, nu het definitief is...
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  June vr 26 jul 2013 - 10:24

Maple schreef:Hmm, dat kan misschien ook nog, zal er komende week even over bellen. Vind het toch wel heel spannend, nu het definitief is...

 Staat dat niet gewoon in de mail?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  June vr 26 jul 2013 - 10:25

http://support.expedia.nl/app/answers/detail/a_id/2736/session/L3RpbWUvMTM3NDg3Mzg5OS9zaWQvSGVQYkdjd2w%3D

http://support.expedia.nl/app/answers/detail/a_id/5925/related/1
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  Maple vr 26 jul 2013 - 10:25

Nee, niet dat ik het kan vinden, in elk geval..
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  June vr 26 jul 2013 - 10:29

In mijn links staat dat je gewoon online in kunt checken en dat je dan je boarding pass krijgt.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...  - Pagina 2 Empty Re: Shit...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum