Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

+80
Sterre
Sunshine
Jasmine
kwak
Arwyn
Luce
Exogenesis
Eep
Steep
NerdChic
Sissi
Destino
Gioia
Tiana
rapa nui
Engelse Drop
Sneeuwvlok
Kamperseboekenwurm
ThinkPink
Sam
Cato
Davinia
Winegum
Fortissimo
Laurientje
Roodkapje
Ilovethe90s
Red Velvet
Melis1985
*Bloempje*
Plien84
Mees
Feline
Blond
Mida4you
luisa
Enelya
_Femme
Kreeftje
Suus
Pommes
VeryCherry
Kannibaal
Zininzon
ShallY
Sarah1985
Parisienne
Rouxxxe
Pannetoet
Petteflet
Tsjip
Snirp
stella.nova
Siamsa
Snoes
sabje
SoGood
Rush
Poubelle
Katrien
Punk'd
Ragazza
Caramba
Pompoen
silly-one
flower
Beachgirl
Happinaz
Caribbeanlover
Middleme
Atelier Madame
Marin
Zonnetje
Roxi3
Rebecca
Summerlovin
Aziraphale
Burn
Barbabella
Mizz_S
84 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Poubelle zo 23 jun 2013 - 20:56

Ik ga naar Wolverhampton voor een bruiloft en naar Solar!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Rush zo 23 jun 2013 - 20:58

Wij gaan niet op vakantie.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  SoGood zo 23 jun 2013 - 21:00

Ik ga met een vriendin naar China en als ik op mijn vriend moet wachten om onze vakantie te plannen dan gaan we nergens heen. Ik vraag het niet meer aan hem, graag of niet.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  sabje zo 23 jun 2013 - 21:32

Wij gaan naar Argeles-Sur-Mer. Ik ga met mijn man en zoontje. Voor het eerst met de auto en op de caming (wel in een stacaravan). Gaan zondag al!
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Snoes zo 23 jun 2013 - 23:18

Ik heb nog geen flauw idee. Enerzijds willen we wel graag een zonvakantie in het buitenland, maar anderzijds ook weer niet. Ik gok dat we gewoon hier en daar een hotelletje gaan boeken voor ons drietjes.

En als alles goed gaat met de (nu nog ongeboren) baby van mijn zus, gaan we in september met z'n 6-en (mijn vriend en ik, mijn zus en haar vriend en onze baby's van dan 9 maanden en 2,5 maand) een lang weekend weg. Maar dat moeten we ook nog zoeken en boeken.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Mizz_S zo 23 jun 2013 - 23:36

Er komen leuke en ook veel verschillende dingen voorbij zeg! smile Maar ik vind mijn eigen plannen nog steeds het leukst haha! Wink


Laatst aangepast door Mizz_S op zo 23 jun 2013 - 23:47; in totaal 1 keer bewerkt
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Siamsa zo 23 jun 2013 - 23:42

Wij gaan 2 weken naar het Griekse eiland Kefalonia! :cheering:
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  stella.nova ma 24 jun 2013 - 0:07

Ik ga over 2 weken een weekje naar Kos met een vriendin. En in September 1 week alleen naar New York :cheering:
stella.nova
stella.nova
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 82
Registratiedatum : 30-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Blond ma 24 jun 2013 - 0:47

Ik ga half september voor 13 dagen naar Corfu, Gouvia. Samen met een goede vriendin. En mijn ouders zitten in die periode ook op Corfu.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Snirp ma 24 jun 2013 - 0:56

Ik ga een week naar Groesbeek (loop de Nijmeegse Vierdaagse).
Daarna rijden we door naar Guillestre (Zuid-Frankrijk) en zijn we daar nog ruim 1,5 week.
Daarna snel naar huis, sleutel van het nieuwe huis in ontvangst nemen, klussen en verhuizen Very Happy
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Tsjip ma 24 jun 2013 - 1:01

Wij gaan 2 weekjes met de auto naar Italië. De eerste week zitten we in Toscane tussen Florence en Pisa in. In die week wil ik Lucca, Pisa, Sienna en Florence bezoeken. De 2e week zitten we onder Rome. Een beetje tussen Rome en Napels in. Dan wil ik naar Rome, Napels, Pompeï en de Vesuvius. Tussen de stedenbezoekjes door gaan we lekker relaxen bij het zwembad bij ons appartement. 

Het lijkt totaal niet op de vakanties die we altijd hebben gehad samen maar toch heb ik er enorm zin in!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Petteflet ma 24 jun 2013 - 1:04

Oh wat een heerlijke vakanties hebben jullie in het vooruitzicht. Ik heb ook niets te klagen overigens; gaan 3 weken op vakantie, waarvan 2 weken met de vouwwagen op een camping in Kroatie en de 3e week gebruiken we om heeeeeeel rustig terug naar NL te rijden.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Pannetoet ma 24 jun 2013 - 2:01

Ik ga half september met vriendlief 16 dagen naar de Dominicaanse Republiek Very Happy
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Rouxxxe ma 24 jun 2013 - 6:22

3 weken rondreizen door West Amerika met mn lover Very Happy
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Parisienne ma 24 jun 2013 - 6:54

Ik ga 20 juli twee weken naar de Ardeche, met mijn familie (vriend moet helaas nog werken). We zitten in een vakantiehuis vlakbij de camping waar mijn zusje momenteel een half jaar lang in het animatieteam werkt. 

Half augustus gaan we nog als gezin drie weken op vakantie. Hebben een vakantievilla gehuurd in de Cote d'Azur, in de buurt van St. Tropez. Een échte villa, voorzien van alle luxe, prachtig terras en veranda en met privé zwembad. De eerste week komt een bevriend stel van ons, de tweede week de moeder van m'n vriend, zijn broertje en een vriend van mijn vriend. De derde week gaan we naar de Ardeche, in een stacaravan op de camping waar m'n zusje werkt. Voor haar is dat de laatste week na een half jaar stage, wij nemen haar dus ook gelijk mee naar huis. 

In de meivakantie ben ik al samen met N. (en mijn familie) een week naar m'n zusje in de Ardeche geweest. Ik heb het dus erg goed dit jaar. Ik ben de afgelopen drie/vier jaar niet op vakantie geweest, dat haal ik dit jaar weer even in Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Sarah1985 ma 24 jun 2013 - 7:37

wij zijn in april al naar turkije geweest. En gaan in juli 4 dagen naar londen verder niet meer jammer genoeg
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  ShallY ma 24 jun 2013 - 8:26

Wij zouden eigenlijk niet op vakantie gaan omdat we al een flinke uitgaven hebben gehad omdat we pas verhuisd zijn. Maar waarschijnlijk gaan we toch een dag of 7/8 weg en dan willen we naar Santorini. Is mijn vriend zijn idee, en ik zeg natuurlijk geen nee:lol:

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Zininzon ma 24 jun 2013 - 8:42

Wij gaan met de auto door Duitsland (waarschijnlijk stop in Dresden) en Tsjechie (zeker stops in Praag en Ostrava) naar Polen (Krakau en Auschwitz). Wat we onderweg nog doen, staat nog open.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Kannibaal ma 24 jun 2013 - 8:46

Ik ga met mijn man en zijn broer cruisen in Noorwegen smile
Kannibaal
Kannibaal
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 51
Punten : 57
Registratiedatum : 16-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  VeryCherry ma 24 jun 2013 - 10:07

Wij gaan naar Luxemburg en mijn broer(tje) en schoonzus(je) gaan ook mee. En we hebben een camping waar ook geitjes rondlopen I love you
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Snoes ma 24 jun 2013 - 19:35

Naar welke camping gaan jullie, VeryCherry?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Pommes ma 24 jun 2013 - 20:16

Wij gaan met mijn familie eind augustus een weekend naar Oostenrijk. Ik zou ook graag in september/begin oktober nog weg willen maar dat ligt eraan of ik dan weer werk heb.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Suus ma 24 jun 2013 - 20:33

Wij hebben niks geboekt dit jaar. Tegen de tijd dat ik vakantie heb zal ik behoorlijk zwanger zijn :lol:Mijn schoonouders zitten in een mooi huisje in Frankrijk, misschien dat we daar nog een weekje langsgaan, maar dat zien we tegen die tijd wel.
Wij hebben onze portie vakantie begin dit jaar ook al zo'n beetje gebruikt met onze huwelijksreis naar Sri Lanka Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Kreeftje ma 24 jun 2013 - 23:36

Blond schreef:Ik ga half september voor 13 dagen naar Corfu, Gouvia. Samen met een goede vriendin. En mijn ouders zitten in die periode ook op Corfu.
Oh leuk, wij gaan ook naar corfu in september. Ben je er al ooit geweest? Wij nog nooit, wel andere Griekse eilanden. Maar omdat het dus dicht bij Italië ligt, hoor ik van veel mensen dat je echt de Italiaanse invloeden ziet. Daar ben ik heel benieuwd naar!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Gast di 25 jun 2013 - 0:26

Wij gaan naar een camping in Spanje. Ook willen we nog naar Frankrijk, Italie of Zwitserland. We twijfelen tussen deze drie landen. Alle drie zijn ze te combineren met Spanje, dus we kijken nog even.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 2 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum