Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

+80
Sterre
Sunshine
Jasmine
kwak
Arwyn
Luce
Exogenesis
Eep
Steep
NerdChic
Sissi
Destino
Gioia
Tiana
rapa nui
Engelse Drop
Sneeuwvlok
Kamperseboekenwurm
ThinkPink
Sam
Cato
Davinia
Winegum
Fortissimo
Laurientje
Roodkapje
Ilovethe90s
Red Velvet
Melis1985
*Bloempje*
Plien84
Mees
Feline
Blond
Mida4you
luisa
Enelya
_Femme
Kreeftje
Suus
Pommes
VeryCherry
Kannibaal
Zininzon
ShallY
Sarah1985
Parisienne
Rouxxxe
Pannetoet
Petteflet
Tsjip
Snirp
stella.nova
Siamsa
Snoes
sabje
SoGood
Rush
Poubelle
Katrien
Punk'd
Ragazza
Caramba
Pompoen
silly-one
flower
Beachgirl
Happinaz
Caribbeanlover
Middleme
Atelier Madame
Marin
Zonnetje
Roxi3
Rebecca
Summerlovin
Aziraphale
Burn
Barbabella
Mizz_S
84 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Mizz_S zo 23 jun 2013 - 7:55

Waar ga je heen, hoe lang en met wie? Ik ben benieuwd, vind het altijd leuk om te lezen!

Wij zijn weer laat met onze plannen (maar vergeleken met de afgelopen jaren valt het nog mee). We hadden dit jaar nog geen concrete plannen, we zaten te denken aan Italie omdat we dit jaar wel een keer een wat rustigere vakantie wilden, en veel bestemmingen op ons wensenlijstje al hadden afgewerkt de afgelopen jaren, maar daar werden we uitiendelijk toch niet echt heel enthousiast van. Ook nog gedacht aan Noorwegen en Zweden, maar dat zien we toch niet zo zitten met de auto die we nu hebben dus dat schuift voorlopig maar even op. Maar nu hebben we een heel gaaf idee vinden we zelf, we gaan een rondje Helsinki - Sint Petersburg - Estland maken. In Estland gaan we iig naar Tallinn, maar daar blijven we dan kort omdat we daar al eens geweest zijn, en verder denken we aan Tartu en Saaremaa (een eiland). Hoe de route precies gaat lopen en hoe lang we dan waar willen verblijven weten we nog niet, dat zijn we nu aan het uitzoeken, maar ik hoop dat het lukt want ik heb er nu al zin in.

Oja, en over twee weekjes gaan we ook nog een weekendje naar Arras, Noord-Frankrijk. Daar gaan we in ieder geval 1 dagje naar het Main Square Festival, zijn we vorig jaar ook geweest en dat was erg leuk. Verder gewoon een beetje de omgeving verkennen. Vorig jaar zijn we naar Lille geweest en naar Arras zelf en dat waren mooie steden, dit jaar misschien even een andere stad in die omgeving bekijken.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Gast zo 23 jun 2013 - 7:58

Deze zomer nergens, we houden ons een beetje kalm. In het najaar gaan we waarschijnlijk een weekje naar Gran Canaria.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Gast zo 23 jun 2013 - 8:02

Wow Mizz S! Dat klinkt echt gaaf Very Happy.


Laatst aangepast door Zus op zo 23 jun 2013 - 17:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Barbabella zo 23 jun 2013 - 8:10

Ik zit op dit moment in Calpe, Costa Blanca. Heerlijk ! Nog een werk te gaan maar zou hier nog maanden kunnen blijven !
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Burn zo 23 jun 2013 - 8:28

**


Laatst aangepast door Burn op vr 5 jul 2013 - 4:18; in totaal 1 keer bewerkt

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Aziraphale zo 23 jun 2013 - 8:46

Ik ga met mijn moeder een midweek naar Parijs! Verder hebben mijn man en ik geen vakantieplannen, we zijn in de meivakantie al twee weken naar Griekenland geweest smile Waarschijnlijk gaan we in de herfstvakantie een stedentrip maken.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Summerlovin zo 23 jun 2013 - 8:50

Half juli een lang weekend naar Rome met mijn vriend. Dat had ik voor mijn verjaardag gehad. Ik kan echt niet wachten. Wil al zo lang een keee naar Rome!!
Begin augustus ga ik naar centerparcs bispingerheide in duitsland met mijn vriend, broer en schoonzus. Kijk ik ook erg naar uit.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Rebecca zo 23 jun 2013 - 8:50

Ik ga met mijn dan man 2 weken naar Corsica, heel veel zin in! We gaan met de auto, nemen rustig de tijd voor de heen en terugweg en hebben daarvoor al hotelletjes geboekt. Op het eiland hebben we een huisje. Binnenkort nog even de boekjes bekijken, zien wat we allemaal gaan doen/zien daar!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Roxi3 zo 23 jun 2013 - 8:56

Ik ga eind juli met mijn man naar Amerika en Canada. We gaan eerst een week naar New York en daarna twee weken naar familie in Edmonton en Sandy Beach.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Zonnetje zo 23 jun 2013 - 9:16

Wat een gave vakanties allemaal!

Wij gaan 3 weken op huwelijksreis naar Bali. We gaan daar lekker naar het strand, maar ook rondtrekken en vanalles bekijken, in ieder geval verschillende tempels, vulkanen, Ubud, de rijstvelden, op dolfijnentocht en snorkelen. We gaan ook nog 2 nachten naar de Gili-eilanden.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Gast zo 23 jun 2013 - 9:26

Roxi3 schreef:Ik ga eind juli met mijn man naar Amerika en Canada. We gaan eerst een week naar New York en daarna twee weken naar familie in Edmonton en Sandy Beach.

Wat leuk zeg! Gaan jullie ook naar de Finger Lakes om wijn te drinken? Of alleen naar NYC?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Marin zo 23 jun 2013 - 9:29

4 t/m 7 juli: Lang weekend Hamburg in m'n eentje. Of althans, naar een vriendin toe, voor haar vrijgezellenfeest, maar ik reis alleen.
1 t/m 4 augustus: Lang weekend Hamburg met vriend. De bruiloft van die vriendin en gewoon lekker samen paar daagjes weg.

En dan gaan we in de herfst nog langs mijn zusje in Berlijn die daar stage loopt. Dus veel Duitsland dit jaar.

En in de winter pas echt op grote reis naar Kuala Lumpur en Myanmar.

Zonnetje: Gaaf! Heel veel plezier!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Atelier Madame zo 23 jun 2013 - 9:31

We gaan van de zomer goedkoop weg: een week naar Limburg, paar dagen Franse Ardennen en Luxemburg. Tot slot de zwarte cross.

In november 10 dagen new york en Washington :cheering:
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Middleme zo 23 jun 2013 - 9:40

Naar een nieuw huis :cheering:
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Caribbeanlover zo 23 jun 2013 - 10:02

Geen idee, maar denk voor 99% Mexico. Wil het liefst naar Jamaica, maar da''s te duur.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Happinaz zo 23 jun 2013 - 10:25

Op goed geluk heb ik dit jaar 2 weken Terschelling geboekt in plaats van de zon.
Ik had behoefte aan een korte reis, veel lezen, beetje uitrusten, op terrasjes hangen en wat in de rondte fietsen.
En oh, vermaak voor de kids.

Nou! Dat moet goed gaan komen denk ik.....  *kijkt met spijt naar buiten* :O
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Beachgirl zo 23 jun 2013 - 10:33

Ik ga met mn vriend naar Rhodos deze zomer
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  flower zo 23 jun 2013 - 10:57

Wij gaan 3 weken naar indonesie, 2 weken Java, 1 week Bali!
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  silly-one zo 23 jun 2013 - 17:55

Nergens heen. Beetje tennissen en motorrijden. Misschien nog een weekend rijden in Sauerland in Duitsland, maar dat moet nog afgesproken worden.  \

In het najaar ga ik met mijn moeder een weekje naar Jordanie. Dat staat al vast, maar is nog niet geboekt.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Pompoen zo 23 jun 2013 - 19:23

Happinaz schreef:Op goed geluk heb ik dit jaar 2 weken Terschelling geboekt in plaats van de zon.
Ik had behoefte aan een korte reis, veel lezen, beetje uitrusten, op terrasjes hangen en wat in de rondte fietsen.
En oh, vermaak voor de kids.

Nou! Dat moet goed gaan komen denk ik.....  *kijkt met spijt naar buiten* :O

Wanneer ga je?

Ik ga drie weken naar Terschelling, ik heb er geen spijt van al hoop ik natuurlijk op een beetje mooi weer, maar ik vind het er hoe dan ook heerlijk!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Happinaz zo 23 jun 2013 - 19:35

Ik PM je even Pompoen!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Caramba zo 23 jun 2013 - 19:43

Wij hebben 3 weken vakantie en de eerste week gaan wij naar Italië.
We gaan met mijn schoonfamilie, heb er nu al zin in. De overige 2 weken zien we wel wat we gaan doen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Ragazza zo 23 jun 2013 - 20:01

Ik ga met mijn vriend in Frankrijk kamperen. We willen graag richting het centraal massief (omgeving Clermont-Ferrand) of naar de Chartreuse (omgeving Grenoble) en daarna door naar de Cevennen. En mocht het qua weer drama zijn in Frankrijk dan gaan we gewoon naar Slovenië/Istrië.

We hebben 3 weken de tijd, maar blijven meestal rond de 2 weken / 2.5 week weg.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Punk'd zo 23 jun 2013 - 20:04

Dikke twee weken naar Barcelona in een appartement met een mega dakterras (dat moet gezegd worden haha Laughing )

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Katrien zo 23 jun 2013 - 20:36

Wij gaan ook kamperen in Frankrijk. Als het weer een beetje goed lijkt in de Franse Alpen dan willen we daar eerst naartoe (maar dat kan nog veranderen). In de 2e week van de vakantie 'moeten' we naar het zuiden, aan de voet van de Mont Ventoux, daar hebben we een aantal dagen een plekje gereserveerd. Daarna zien we wel of we nog langer blijven, doorgaan naar de Middellandse zee of via de Ardèche teruggaan richting Nederland.

Ik ga samen met mijn man, in de 2e week staan we een paar dagen op dezelfde camping als mijn schoonouders. We gaan pas eind augustus weg, maar ik ben nu al aan het aftellen.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum