Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

+80
Sterre
Sunshine
Jasmine
kwak
Arwyn
Luce
Exogenesis
Eep
Steep
NerdChic
Sissi
Destino
Gioia
Tiana
rapa nui
Engelse Drop
Sneeuwvlok
Kamperseboekenwurm
ThinkPink
Sam
Cato
Davinia
Winegum
Fortissimo
Laurientje
Roodkapje
Ilovethe90s
Red Velvet
Melis1985
*Bloempje*
Plien84
Mees
Feline
Blond
Mida4you
luisa
Enelya
_Femme
Kreeftje
Suus
Pommes
VeryCherry
Kannibaal
Zininzon
ShallY
Sarah1985
Parisienne
Rouxxxe
Pannetoet
Petteflet
Tsjip
Snirp
stella.nova
Siamsa
Snoes
sabje
SoGood
Rush
Poubelle
Katrien
Punk'd
Ragazza
Caramba
Pompoen
silly-one
flower
Beachgirl
Happinaz
Caribbeanlover
Middleme
Atelier Madame
Marin
Zonnetje
Roxi3
Rebecca
Summerlovin
Aziraphale
Burn
Barbabella
Mizz_S
84 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Gioia ma 1 jul 2013 - 9:14

Ik ga samen met mijn vriend naar Kroatië voor 14 dagen. Ben al aan het aftellen, super veel zin in!
Gioia
Gioia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 20
Registratiedatum : 24-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Destino do 4 jul 2013 - 0:38

Dit jaar gaan we naar Afrika; Zanzibar en een safari in Tanzania.
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Sissi do 4 jul 2013 - 8:21

Na vier jaar niet op vakantie geweest te zijn, gaan we dit jaar voor het eerst weer een keer weg. Niet ver en niet lang; een midweekje naar Noord-Holland. Maar dan zijn we er tenminste weer even uit.
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Mizz_S do 4 jul 2013 - 9:04

Nou onze plannen zijn alweer een beetje gewijzigd, aangezien het niet helemaal realistisch bleek. We doen nu een rondreisje Estland, en buiten Estland doen we Helsinki en een stadje in Letland aan. Het viel niet helemaal goed te combineren met Sint Petersburg (en we zijn wel wat laat met het regelen, daar kwam het ook door), dus dat laten we er voor nu maar even uit. We hebben al wel besloten dat we dan ter compensatie in de herfst 5 dagen naar Sint Petersburg willen.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  rapa nui do 4 jul 2013 - 9:13

Mizz_S schreef:Nou onze plannen zijn alweer een beetje gewijzigd, aangezien het niet helemaal realistisch bleek. We doen nu een rondreisje Estland, en buiten Estland doen we Helsinki en een stadje in Letland aan. Het viel niet helemaal goed te combineren met Sint Petersburg (en we zijn wel wat laat met het regelen, daar kwam het ook door), dus dat laten we er voor nu maar even uit. We hebben al wel besloten dat we dan ter compensatie in de herfst 5 dagen naar Sint Petersburg willen.

Gaan jullie met de boot naar Helsinki? en dan voor een dagje of paar dagen? Ik heb hier dit jaar ook eerst aan gedacht maar wilde ook te veel doen: alle Baltische staten en dan ook nog paar dagen Helsinki vanuit Estland. Uiteindelijk is het iets heel anders geworden. Ik ben straks wel heel benieuwd hoe jullie het gehad hebben. Ik heb het topic niet doorgespit: maar jullie reizen toch vaak met het OV? of doen jullie dit met de auto.

Sint Petersburg is trouwens wel fantastisch daar ben ik afgelopen mei geweest.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Caribbeanlover do 4 jul 2013 - 10:09

Destino schreef:Dit jaar gaan we naar Afrika; Zanzibar en een safari in Tanzania.

Zanzibar is Tanzania en andersom Wink 

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Destino do 4 jul 2013 - 18:30

Het hoort bij elkaar ja, maar het is totaal niet hetzelfde smile
Tanzania is het land en Zanzibar hoort bij en valt onder Tanzania.
Maar je kunt andersom niet Tanzania Zanzibar noemen :P

Daarnaast is het natuurlijk een eiland, dat altijd met eigen naam genoemd wordt.
Heb nog nooit iemand horen zeggen: "Ik ga naar Tanzania." Als diegene naar Zanzibar ging :P


Laatst aangepast door Destino op do 4 jul 2013 - 18:48; in totaal 2 keer bewerkt
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  NerdChic do 4 jul 2013 - 18:37

3 weken rondreizen door zuid/westen van Amerika samen met mijn vriend. Zin in!!Very Happy
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Mizz_S do 4 jul 2013 - 23:29

rapa nui schreef:
Mizz_S schreef:Nou onze plannen zijn alweer een beetje gewijzigd, aangezien het niet helemaal realistisch bleek. We doen nu een rondreisje Estland, en buiten Estland doen we Helsinki en een stadje in Letland aan. Het viel niet helemaal goed te combineren met Sint Petersburg (en we zijn wel wat laat met het regelen, daar kwam het ook door), dus dat laten we er voor nu maar even uit. We hebben al wel besloten dat we dan ter compensatie in de herfst 5 dagen naar Sint Petersburg willen.

Gaan jullie met de boot naar Helsinki? en dan voor een dagje of paar dagen? Ik heb hier dit jaar ook eerst aan gedacht maar wilde ook te veel doen: alle Baltische staten en dan ook nog paar dagen Helsinki vanuit Estland. Uiteindelijk is het iets heel anders geworden. Ik ben straks wel heel benieuwd hoe jullie het gehad hebben. Ik heb het topic niet doorgespit: maar jullie reizen toch vaak met het OV? of doen jullie dit met de auto.

Sint Petersburg is trouwens wel fantastisch daar ben ik afgelopen mei geweest.

We gaan inderdaad met de boot naar Helsinki, voor 1 dag ('s morgens vroeg heen en 's avonds terug). Het scheelt dat we al eens eerder in Tallinn geweest zijn, dan hebben we daar niet zo veel dagen nodig en kunnen we makkelijk een dag besteden aan Helsinki. We wilden er eerst een paar dagen heen overigens, maar omdat iedereen in Finland op dat moment dat wij gaan vakantie heeft zijn de prijzen zo ongeveer 3 keer zo hoog als normaal. Dat was niet zo leuk voor ons budget dus dan maar zo.
Verder gaan we inderdaad ook alles met het OV reizen, de bussen zijn erg goed in Estland over het algemeen en de treinen minder, dus vooral veel busreisjes. We gaan in ieder geval naar het eiland Saarema, dat hebben we ook al geboekt. Verder denken we nu aan Tartu, Parnu of Narva, en aan Cesis in Letland. Maar dat moeten we nog even precies plannen.
Het scheelt ook dat we al eens eerder in de Baltische Staten zijn geweest, mede daarom slaan we nu bijvoorbeeld Riga over (vond ik eerlijk gezegd ook niet zo leuk vergeleken met de rest) en gaan we helemaal niet naar Litouwen.


Laatst aangepast door Mizz_S op vr 5 jul 2013 - 0:31; in totaal 1 keer bewerkt
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Steep vr 5 jul 2013 - 0:09

We moeten nog boeken maar we willen naar Normandie eind juli voor 2 weken.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Eep za 6 jul 2013 - 3:32

Wij gaan dit jaar naar Italië. We rijden eerst naar Pisa, daar blijven we 2 nachten. Dan rijden we door naar een camping tussen Rome en Napels. Na 2 weken vertrekken we weer richting huis, met nog een tussenstop van 3 dagen bij Lago Maggiore (het Zwitserse deel).
Eep
Eep
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 85
Registratiedatum : 26-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Caribbeanlover za 6 jul 2013 - 4:17

Destino schreef:Het hoort bij elkaar ja, maar het is totaal niet hetzelfde smile
Tanzania is het land en Zanzibar hoort bij en valt onder Tanzania.
Maar je kunt andersom niet Tanzania Zanzibar noemen :P

Daarnaast is het natuurlijk een eiland, dat altijd met eigen naam genoemd wordt.
Heb nog nooit iemand horen zeggen: "Ik ga naar Tanzania." Als diegene naar Zanzibar ging :P

Maar als ik op reissites Z kies, dan gaat die automatisch op T en andersom. Weer wat geleerd.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Exogenesis za 6 jul 2013 - 5:47

Geen reis. Wel dagjes weg.

Afgelopen mei zijn we naar Egypte geweest en wegens zwangerschap wil ik nu niet meer op vliegreis. Omdat het hier in Nederland bijna mooier weer is dan in het met de auto gemakkelijk bereikbare zuiden, blijf ik maar thuis.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Luce za 6 jul 2013 - 5:54

Tjeetje, wat een reizen allemaal zeg!  Wij hebben net een midweekje kust in NL geboekt en daar ben ik al blij mee! We zouden eigenlijk niet gaan, maar nu toch een paar dagen uitwaaien op het strand! Very Happy
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Exogenesis za 6 jul 2013 - 5:56

Heerlijk toch Luce?! Dat gaan wij ook vast en zeker doen. Lekker dagen weg, misschien ook weekendjes, naar het strand, naar de dierentuin, etc.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Arwyn za 6 jul 2013 - 5:59

Wij gaan hopelijk naar Oostenrijk! Wilden we vorig jaar ook al, maar toen voorspelden ze alleen maar regen en om daar nou de hele dag voor in de auto te zitten.. Hopelijk is het er dan gewoon 2 weken lang weer zoals hier nu Very Happy
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Burn za 6 jul 2013 - 7:47

Ik heb vanmiddag een ticket geboekt naar Kreta en ik vlieg dinsdag al! smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  kwak za 6 jul 2013 - 8:07

Wij gaan 10 dagen naar Renesse nerd 
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Jasmine za 6 jul 2013 - 9:23

Ik ga een paar dagen all-inclusive naar Harderwijk en het kost me geen cent!



Zo klinkt het nog best leuk, als ik het zo zeg. In werkelijkheid ga ik niet op vakantie, maar ga ik deze zomer bevallen in het ziekenhuis. Na de bevalling moet ik nog een paar dagen blijven. Maar in die dagen hoef ik niet te koken, geen huishouden te doen en mag ik zo lang in bed liggen als ik wil.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Sunshine za 6 jul 2013 - 20:41

Ik ga 16 dagen naar Indonesie en Bali. 
Super veel zin in! Very Happy
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Sterre za 6 jul 2013 - 20:52

Leuk Sunshine! Ga je naar Java en Bali? 

Ik ben al terug van 10 dagen Algarve, en het was heer-lijk! Echt een uitrustvakantie. We zijn naar vijf verschillende strandjes geweest, hebben vooral veel gave rotskusten gezien en coole surferspots, en verder lekker veel uit eten. Oh en een ongepland dagje waterpretpark met vrienden die toevallig in de buurt zaten. Dat zou ik normaal niet zo snel doen maar het was hilarisch smile.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Chocoholic za 6 jul 2013 - 22:45

Hier nog geen concrete plannen, al ben ik wel veel aan het rondkijken voor ideetjes. Een cruise waarbij je meerdere plaatsen aandoet lijkt me erg leuk, maar ook vliegen naar Rome en vanuit daar met de trein naar Milaan en dan bv Nice is ook zeker een optie. Ik wil in ieder geval altijd te veel. Yes Maar ik heb nog even om er over na te denken, we gaan pas in september.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Snoes di 9 jul 2013 - 6:46

Wij gaan uiteindelijk een kleine week weg. Eerst 4 dagen naar Scheveningen en daarna 3 dagen naar Hoscheid (Luxemburg). Beide hotelkamers met een jacuzzi op de kamer :cheering: 

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Exogenesis di 9 jul 2013 - 6:49

Wij gaan in ieder geval 2 nachten naar een badhotel in Noordwijk. Voor de rest houden we het bij dagjes uit, denk ik.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  kajaka88 di 16 jul 2013 - 20:35

Wij zouden niet op vakantie, ivm de bouw van een garage, de baby enz. Maar we gaan toch!! :cheering:  Eind augustus lekker 8 daagjes naar Mallorca. Ik heb er zin in!
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic! - Pagina 5 Empty Re: Waar gaan jullie heen deze zomer? Vakantieplannentopic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum