Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk geurtje heb je vandaag op?

+76
*Bloempje*
Char1
nien
Evalynn
May
Kowalski
dr_oupy
VanillaRose
Minx
Carrie
Sylvana
Snoes
Cow
Joan
Sam
pomsky
Aziraphale
Lien
Rouxxxe
Destino
Punk'd
Bazinga
Mamsie
Rituals_
Prosecco
Plien84
Lady4
Caresses
Juul
Baby Cake
Tyrael
Happy
Jules
Sugarfall
Schism
Frappuccino
SnowWhite
Moon
Arwyn
Mari
Mariposa
blondie29
rozeblond
Toet
Joli86
NerdChic
Ella
lyke
Pannetoet
Roze Roos
Blond
Woezies
Es
ButterflyEffect
GeKKiE
ThinkPink
Carra
Lotus_
Sterre
Eris
Ploen
smooch
SoGood
xxDila
Blueschick
Makamba
VeryCherry
Flippin' Bitch
TNMN
Zonnetje
_DoI
Oasis
Ugly Betty
Pussycat
Lies
Jeanette
80 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 2:25

Liva schreef:En deze wil ik nog heeeeeel graag..

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 D_chanel_coco_mademoiselle

Ik vind deze altijd zoo lekker ruiken bij anderen maar het is gewoon niets voor mij. Hij ruikt te sterk voor mijn huid ofzo, heel apart.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  Ploen vr 3 dec 2010 - 4:35

Liva schreef:En deze wil ik nog heeeeeel graag..

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 D_chanel_coco_mademoiselle

Die heb ik vandaag op, echt HEERLIJK!
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  Eris vr 3 dec 2010 - 4:57

Deze van Sabon
Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 F636c4a7-7c6d-4ada-80a0-47744b3bae78

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 10:06

[quote="Darcy"]Zoals praktisch elke dag de laatste tijd:

Deze is heeeeerlijk he? Vind ik ook! De laatste tijd koop ik dus steeds de bodylotion bij een geur die ik écht heerlijk vind, en dan smeer ik me er helemaal mee in, plus de parfum erbij, heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  smooch vr 3 dec 2010 - 10:10

[quote="Jen_"]
Darcy schreef:Zoals praktisch elke dag de laatste tijd:

Deze is heeeeerlijk he? Vind ik ook! De laatste tijd koop ik dus steeds de bodylotion bij een geur die ik écht heerlijk vind, en dan smeer ik me er helemaal mee in, plus de parfum erbij, heerlijk!

Dat lijkt me ook heerlijk een bodylotion van je favo geurtje, maar helaas kan ik daar niet tegen Sad
Blijft de geur langer hangen.

Die nieuwe van Cloe ruikt zeker lekker? Hoor veel mensen erover.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  Sterre vr 3 dec 2010 - 10:18

Euphoria van Calvin Klein
Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Calvin_Klein_Euphoria_Woman_2

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 10:23

[quote="smooch"]
Jen_ schreef:
Darcy schreef:Zoals praktisch elke dag de laatste tijd:

Deze is heeeeerlijk he? Vind ik ook! De laatste tijd koop ik dus steeds de bodylotion bij een geur die ik écht heerlijk vind, en dan smeer ik me er helemaal mee in, plus de parfum erbij, heerlijk!

Dat lijkt me ook heerlijk een bodylotion van je favo geurtje, maar helaas kan ik daar niet tegen Sad
Blijft de geur langer hangen.

Die nieuwe van Cloe ruikt zeker lekker? Hoor veel mensen erover.

Ja ik vind hem heel lekker. Ik hou van Cloe, de inmiddels klassieker vind ik ook zo lekker (heb ik ook). Het is een hele aparte unieke geur vind ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  Lotus_ za 4 dec 2010 - 3:20

xxDila schreef:Van Gils, her Aura by Night
Vorig jaar kerst in de "glitter"-variant van mijn vriend gekregen. Sindsdien geef ik stille hints aan mijn vriend wanneer hij bijna op is. Ik ben zo erg verliefd geworden op dit geurtje!


Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Nd.5623

Jaah die heb ik ook. Ik gebruik hem al vanaf dat hij op de markt is. Kwam er alleen een paar weken geleden ineens achter hé er zitten glitters in.. Niet erg goed opgelet dus Wink
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 3:59

Flora van Gucci.

@Liva: Je moet die coco mademoiselle via Ebay bestellen.
Doe ik ook altijd.
Scheelt enorm veel en is wel de echte!
Maar komt dan uit Amerika ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 4:04

Vandaag:
Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Dior_jadore_main
Ik voel me alleen niet zo Charlize vandaag, veel te koud Laughing.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 4:07

Vinden jullie trouwens die parfums niet vaak te duur? Die van Dior bv. of Chanel wil ik ook heel graag hebben, maar ik heb eigenlijk geen geld over voor een pot van 70 euro. J'adore heb ik ook gekocht in de reclame en een kortingsbon erbij. Anders had ik het niet gedaan. Hoe doen/zien jullie dat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 5:24

Ploen schreef:
Liva schreef:En deze wil ik nog heeeeeel graag..

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 D_chanel_coco_mademoiselle

Die heb ik vandaag op, echt HEERLIJK!

Deze heb ik ook heel lang elke dag op, heerlijk! Voorheen had ik altijd Chance van Chanel, maar deze is nog net even lekkerder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 5:34

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Nd.306

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 5:37

Gloria schreef:Vinden jullie trouwens die parfums niet vaak te duur? Die van Dior bv. of Chanel wil ik ook heel graag hebben, maar ik heb eigenlijk geen geld over voor een pot van 70 euro. J'adore heb ik ook gekocht in de reclame en een kortingsbon erbij. Anders had ik het niet gedaan. Hoe doen/zien jullie dat?

Een lekkere geur vind ik heel erg belangrijk. Ik houd het echter altijd bij één dure geur. Zoals 212 Sexy kost in de winkel, 30 ml 50 euro. Hier kan ik een jaar mee doen. Eén keer per dag twee spuitjes en ik ruik de hele dag lekker. De reden dat ik duur koop is omdat het langer meegaat, met goedkoop kun je blijven spuiten, en ten tweede omdat ik er dus zolang mee kan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  Carra za 4 dec 2010 - 5:44

PrinsesBo schreef:Flora van Gucci.

@Liva: Je moet die coco mademoiselle via Ebay bestellen.
Doe ik ook altijd.
Scheelt enorm veel en is wel de echte!
Maar komt dan uit Amerika ofzo.

Ik heb net even op ebay gekeken, maar hoe weet je dan zeker dat het de echte is?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  ThinkPink za 4 dec 2010 - 7:49

Flower van Kenzo

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 F4a868c69423ab_kenzo%20flower

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 10:00

Gloria schreef:Vinden jullie trouwens die parfums niet vaak te duur? Die van Dior bv. of Chanel wil ik ook heel graag hebben, maar ik heb eigenlijk geen geld over voor een pot van 70 euro. J'adore heb ik ook gekocht in de reclame en een kortingsbon erbij. Anders had ik het niet gedaan. Hoe doen/zien jullie dat?

Poppedop, investeren in een geur vind ik nooit verkeerd Laughing Sommigen kosten inderdaad een hoop geld, maar daar kijk ik eigenlijk niet naar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  GeKKiE za 4 dec 2010 - 20:29

Ik heb dit geurtje:
Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 V290809

In mei gekocht in Los Angeles en toen ik in oktober in New York was weer ingeslagen!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  ButterflyEffect zo 5 dec 2010 - 3:59

Bobbie schreef:
Ploen schreef:
Liva schreef:En deze wil ik nog heeeeeel graag..

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 D_chanel_coco_mademoiselle

Die heb ik vandaag op, echt HEERLIJK!

Deze heb ik ook heel lang elke dag op, heerlijk! Voorheen had ik altijd Chance van Chanel, maar deze is nog net even lekkerder.

Aahh die heb ik gevraagd voor kerst Very Happy
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 4:02

PrinsesBo schreef:Flora van Gucci.

@Liva: Je moet die coco mademoiselle via Ebay bestellen.
Doe ik ook altijd.
Scheelt enorm veel en is wel de echte!
Maar komt dan uit Amerika ofzo.

Ja, maar dat durf ik niet echt.. ben bang dat het nep is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 4:03

Gloria schreef:Vinden jullie trouwens die parfums niet vaak te duur? Die van Dior bv. of Chanel wil ik ook heel graag hebben, maar ik heb eigenlijk geen geld over voor een pot van 70 euro. J'adore heb ik ook gekocht in de reclame en een kortingsbon erbij. Anders had ik het niet gedaan. Hoe doen/zien jullie dat?

Ik koop dat ook echt niet voor mezelf hoor, haha. Die van Dior die ik hier showde heb ik gekregen voor mijn verjaardag. Ik vind Coco Mademoiselle ook veel te duur, maar stiekem wil ik hem wel heel graag Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 4:06

Oh en hier in het dorp verkopen ze in de zomer vaak de testers van dure geuren. Dan is er echt maar iets uit en dan betaal je er maar 10 euro voor. Merken als Gucci, DKNY, etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 7:55

Carra schreef:
PrinsesBo schreef:Flora van Gucci.

@Liva: Je moet die coco mademoiselle via Ebay bestellen.
Doe ik ook altijd.
Scheelt enorm veel en is wel de echte!
Maar komt dan uit Amerika ofzo.

Ik heb net even op ebay gekeken, maar hoe weet je dan zeker dat het de echte is?

Omdat ik de echte heb en ook eentje voor een vriendin via Ebay besteld.
Exact hetzelfde flesje/doosje met stickers erop enzo.
En allebei de geurtjes op verschillende armen gespoten, roken hetzelfde en ook beide ongeveer even lang.
Je moet idd wel bij een betrouwbare dealer bestellen.
Maar die wij hebben, was zeker echt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 8:28

Jen_ schreef:Poppedop, investeren in een geur vind ik nooit verkeerd Laughing Sommigen kosten inderdaad een hoop geld, maar daar kijk ik eigenlijk niet naar.
Ja, daar heb je ook wel gelijk in, maar het is in een keer zoveel geld. Toch maar leren wat meer geduld hebben en dan sparen voor een goed en duur parfum.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  Es zo 5 dec 2010 - 9:28

Pure poison van Dior!

Vind het wel belangrijk om lekker te ruiken dus heb daar ook wel geld voor over!!
Es
Es
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk geurtje heb je vandaag op? - Pagina 2 Empty Re: Welk geurtje heb je vandaag op?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum