Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geurtje

5 plaatsers

Ga naar beneden

Geurtje Empty Geurtje

Bericht  Kowalski ma 18 feb 2013 - 5:13

Ik wil dus een nieuw geurtje gaan kopen, maar hoe doe ik dat? Ik bedoel, ik heb nu al een hele tijd dezelfde die ik erg lekker vind, maar ik wil toch weer eens een andere, maar hoe vind ik tussen tienduizend geurtjes eentje die ik lekker vind? Waar begin ik? Er zijn hier genoeg topics geweest met 'welk geurtje vind jij lekker?', maar een geurtje is zo persoonlijk dat ik daar eigenlijk niks aan heb (toch?).

Hoe doen jullie dat?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geurtje Empty Re: Geurtje

Bericht  Antibes ma 18 feb 2013 - 5:15

Flink neuzen en snuiven bij de Douglas en een proefje vragen van één of twee luchtjes die je wel lekker vindt?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geurtje Empty Re: Geurtje

Bericht  Bisq ma 18 feb 2013 - 5:16

Ik laat me altijd adviseren bij bijvoorbeeld de DA beauty (andere goede parfumzaken hebben ze hier in het dorp niet Geurtje 394967) aan de hand van geurtjes die ik ooit al eens gehad heb en lekker vind. Meestal snappen ze dan wel welke richting ik op wil en meestal kom ik dan thuis met een nieuw lekker geurtje.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geurtje Empty Re: Geurtje

Bericht  Gast ma 18 feb 2013 - 5:20

Ik vind bepaalde noten in parfums erg lekker. Je zou eens kunnen kijken naar de opbouw van je huidige luchtje, en kijken welke parfums die noten nog meer hebben. Ik vind warme, zware luchtjes heel lekker. Vaak zitten er in zulke parfums patchoeli, musk, amber etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geurtje Empty Re: Geurtje

Bericht  Kowalski ma 18 feb 2013 - 5:33

Jaa dat is inderdaad wel een goeie Antibes, maar ik weet dat gewoon niet waar ik moet beginnen. Ik kan toch niet overal aan gaan snuiven? Na drie verschillende geurtjes ben ik de draad al kwijt!

Ik kan inderdaad wel eens kijken wat er in de geurtjes zit die ik eerder heb gehad, die flesje heb ik nog wel. En in een parfumerie weten ze daar vast wel raad mee toch? Dat zal ik eens proberen, gewoon zeggen dat ik een bepaald geurtje lekker vind, maar dat ik iets nieuws wil. Ik weet alleen echt niet welke richting ik op wil, ik weet niet of ik een bepaald 'soort' lekker vind of dat het maar net is hoe het uitkomt Geurtje 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geurtje Empty Re: Geurtje

Bericht  Antibes ma 18 feb 2013 - 5:38

Ohh, ik begin gewoon ergens hoor.. Snuif gewoon aan een hoop dingetjes, de meeste vind ik toch niet lekker, dus ik heb er wel een stuk of 15 gesnoven voor ik er 2 heb die ik interessant vind.. :P
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geurtje Empty Re: Geurtje

Bericht  Carra ma 18 feb 2013 - 5:44

Laat je adviseren! Zeg welke je nu hebt, en dus lekker vindt, snuif aan een paar en spuit er een op. Dan ga je weer weg en blijf je een paar keer snuiven. Als je hem na een tijdje nog steeds lekker vindt, heb je je match!!
Ik koop nooit een luchtje in één keer. Moet altijd even wennen.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geurtje Empty Re: Geurtje

Bericht  Sam ma 18 feb 2013 - 5:44

Ik ga altijd naar de Mooi in Ehv.
Zeg ik wat ik voor geur lekker vind en dan dragen hun vanalles voor. En dat klopt dan meestal wel Wink
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geurtje Empty Re: Geurtje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum