Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle

3 plaatsers

Ga naar beneden

Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle Empty Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 4:22

Ik heb echt altijd Coco Mademoiselle op, ik kan verder echt geen geurtje vinden wat echt bij mij past. Nu heb ik een kadobon van Ici Paris gekregen en wil eens een ander geurtje gaan proberen (ik heb vorige week net nieuwe Coco Mademoiselle gekocht).

Is deze van DKNY lekker?

Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle Images?q=tbn:ANd9GcSVhMuLoBzcqcLZ366N1ZiRsP78q9QKoyXKuhaK0IJSKmKGqYd9ZQ

Ik ga natuurlijk wel testen, maar het is handig als ik alvast wat ideetjes heb. Ik zoek iets wat poederachtig ruikt, niet te zwaar en bloemig en niet zo fris als die andere van DKNY (die hoge smalle fles) en L'eau D'Issey. Hopelijk snappen jullie wat ik een beetje bedoel. Wie heeft tips?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle Empty Re: Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle

Bericht  Arwyn ma 30 jan 2012 - 4:39

Ik heb niet echt verstand van geurtjes, maar vind deze zelf wel lekker.
Heeft iets van vanille, waar ik erg van houd ik geurtjes.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle Empty Re: Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle

Bericht  Blond ma 30 jan 2012 - 4:41

Ik vind die van DKNY niet zo lekker. Wat dacht je van Chanel no 19 poudre? Die is poederachtig, erg lekker!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle Empty Re: Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 4:52

_Chance schreef:Ik vind die van DKNY niet zo lekker. Wat dacht je van Chanel no 19 poudre? Die is poederachtig, erg lekker!
Die wilde ik ook zeggen, heerlijke poedergeur!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle Empty Re: Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 5:48

Klinkt goed, die Chanel no 19 ga ik eens testen! Vanille vind ik niet zo lekker, dus dan vrees ik dat ik DKNY niet zo lekker vind. Ik verwachtte bij het flesje meer zo'n "schone was geur". Toch weer Chanel dus, voorheen had ik altijd Chance (gek genoeg ruikt bij mijn collega de Chance precies zo als de Coco Mademoiselle bij mij ruikt! De Chance ruikt bij mij iets harder zeg maar, minder poederig).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle Empty Re: Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 6:47

Flowebomb! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle Empty Re: Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 6:50

Bobbie schreef:Klinkt goed, die Chanel no 19 ga ik eens testen! Vanille vind ik niet zo lekker, dus dan vrees ik dat ik DKNY niet zo lekker vind. Ik verwachtte bij het flesje meer zo'n "schone was geur". Toch weer Chanel dus, voorheen had ik altijd Chance (gek genoeg ruikt bij mijn collega de Chance precies zo als de Coco Mademoiselle bij mij ruikt! De Chance ruikt bij mij iets harder zeg maar, minder poederig).

Als je voor poederig gaat, zou ik Chloe en Chloe Love eens proberen als ik jou was. Naast Coco Chanel Mademoiselle een van mijn favorieten!

Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle LoveChloe_butterboom
Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle Chloe-eau-de-parfum

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle Empty Re: Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle

Bericht  Blond ma 30 jan 2012 - 8:14

Oeh ja, die onderste die Carrie post van Chloe is ook erg lekker!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle Empty Re: Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle

Bericht  Blueschick ma 30 jan 2012 - 8:22

Anna van Anna Yake,geweldig geurtje! Ook Valentina van Valentino vind ik heerlijk.
Blueschick
Blueschick
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle Empty Re: Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 1:20

Ik ben net even gaan ruiken, heb een tester gevraagd van Chloe (niet de Love, maar de gewone), die vond ik erg lekker. Hij zit nu op mijn linkerpols. Op mijn rechterpols zit Chanel no 19 Poudre, die vond ik in de winkel niet super, maar nu (2 uur later) vind ik hem heerlijk! Dus ik denk dat ik toch weer voor een Chanel geurtje ga. bedankt voor het meedenken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle Empty Re: Lekker geurtje ipv Coco Mademoiselle

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum