Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor een keukenapparatuur is handig?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wat voor een keukenapparatuur is handig? Empty Wat voor een keukenapparatuur is handig?

Bericht  Twellie wo 1 mei 2013 - 11:06

Ik heb hier echt heen weinig verstand van, dus het zal wel niet zo'n slimme vraag zijn.

Maar ik maak regelmatig gladde soepjes, bijvoorbeeld broccoli-cremesoep of linzensoep die ik glad maak met een blender. Ik ga er tenminste even vanuit dat het een blender heet, het is zo'n beker waarin messen ronddraaien en de boel pureren. Maar het is een oud geval en ook niet zo heel goed schoon te maken en ook niet goed af te sluiten, dus ik wil wat anders.

Wat is nu handig om aan te schaffen? Ik wil er naast soepen ook shakes mee gaan maken. Heb ik nu een blender / keukenmachine / staafmixer / ... nodig? En wat is dan gelijk een goede? Ik wil er best wat meer voor betalen als het goede kwaliteit is omdat ik het vaak zal gebruiken.

Wie heeft er tips?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor een keukenapparatuur is handig? Empty Re: Wat voor een keukenapparatuur is handig?

Bericht  Tania wo 1 mei 2013 - 18:17

Ik doe soep met de staafmixer, dan kan het gewoon in de pan blijven en hoef ik het ook niet over te gieten. Shakes kun je daar ook mee maken. Dan doe je alles in de plastic beker die erbij zit en dan even de staafmixer erop.

Ik heb er eentje van Braun met een roestvrij stalen onderkant. Ik had er hiervoor eentje van de Hema maar die had een plastic onderkant en was een stuk minder krachtig. Dat ging niet goed met hardere dingen (appel bijvoorbeeld).

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor een keukenapparatuur is handig? Empty Re: Wat voor een keukenapparatuur is handig?

Bericht  minoessepoes wo 1 mei 2013 - 19:06

Helemaal eens met Tania eens. Ik heb een staafmixer en zet die gewoon zo in de pan om soepen en sauzen glad te maken en pak de litermaat of de beker die bij de staafmixer hoort om smoothies e.d. te maken. Je hebt weinig afwas en je hoeft geen hete soepen en sauze over te gaan gieten wat dan weer spetterd en rommel geeft.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor een keukenapparatuur is handig? Empty Re: Wat voor een keukenapparatuur is handig?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum