Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede crème tegen littekens/pigmentvlekjes

3 plaatsers

Ga naar beneden

Goede crème tegen littekens/pigmentvlekjes Empty Goede crème tegen littekens/pigmentvlekjes

Bericht  Parisienne vr 17 mei 2013 - 11:41

Tijdens mijn zwangerschap kreeg ik aardig last van een onzuivere huid, met name in mijn gezicht. Het was een beetje te vergelijken met acné. Dit heeft wat lelijke littekens en wat pigmentvlekjes achtergelaten. Heeft iemand tips voor een goede crème wat de littekens of vlekjes wat kan doen verminderen?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede crème tegen littekens/pigmentvlekjes Empty Re: Goede crème tegen littekens/pigmentvlekjes

Bericht  Sylvana za 18 mei 2013 - 0:46

Zoek je echt een creme?

Ik denk dat de doux exfoliant lotion van Clarins wel wat voor je is, het is alleen geen creme maar dus een lotion die je gebruikt vóór dat je een creme aanbrengt. Hij exfolieert, dus verwijdert het allerbovenste huidlaagje. Het is geen scrub, het is beter dan dat. Je huid gaat er echt beter van uitzien en stralen. Heb gister m'n 2e flesje gekocht, ik ben fan iig Wink

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede crème tegen littekens/pigmentvlekjes Empty Re: Goede crème tegen littekens/pigmentvlekjes

Bericht  PapillonRose za 18 mei 2013 - 1:31

PCLE crème van Biodermal.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede crème tegen littekens/pigmentvlekjes Empty Re: Goede crème tegen littekens/pigmentvlekjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum