Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede vochtinbrengende creme

3 plaatsers

Ga naar beneden

Goede vochtinbrengende creme Empty Goede vochtinbrengende creme

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 7:28

Het is weer tijd van het jaar hoor, mijn huid is enorm droog en trekkerig. Ik gebruik 's ochtends altijd dagcreme van Oil of Olaz, maar als ik 's avonds ga douchen wordt het weer heel droog en dan wil ik liever geen dagcreme gebruiken. Dan zou je zeggen, gebruik nachtcreme, maar dat wil ik eigenlijk ook niet haha. Ik zoek dus gewoon een vochtinbrengende gezichtscreme voor een erg droge huid, liever geen huismerk maar ook geen hele dure dingen als Clinique etc. Iemand tips?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede vochtinbrengende creme Empty Re: Goede vochtinbrengende creme

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 7:32

Ja doei, je denkt toch niet echt dat ik genoegen ga nemen met 'dat wil ik eigenlijk ook niet' Very Happy? Waarom wil je geen nachtcrème? Is dat tegen je principes, heb je er last van? Het lijkt me namelijk wel de beste oplossing! Ik merk dat mijn huid in de winter veel minder droog is wanneer ik wél gewoon nachtcrème gebruik smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede vochtinbrengende creme Empty Re: Goede vochtinbrengende creme

Bericht  Beachgirl ma 29 nov 2010 - 7:49

Ik vind die van Dove erg fijn.

Lush heeft ook erge lekkere cremes... maar die zijn vaak wel iets duurder.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede vochtinbrengende creme Empty Re: Goede vochtinbrengende creme

Bericht  Susan ma 29 nov 2010 - 7:52

La Roche-Posay. De Nutritive crème met 2,5% biolipiden voor de droge gezichtshuid en met 5% biolipiden is voor de zeer droge gezichtshuid. Ik gebruik de 5% voor Yrsa's schrale wangen en het is echt een heel fijne crème.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede vochtinbrengende creme Empty Re: Goede vochtinbrengende creme

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 7:53

June schreef:Ja doei, je denkt toch niet echt dat ik genoegen ga nemen met 'dat wil ik eigenlijk ook niet' Very Happy? Waarom wil je geen nachtcrème? Is dat tegen je principes, heb je er last van? Het lijkt me namelijk wel de beste oplossing! Ik merk dat mijn huid in de winter veel minder droog is wanneer ik wél gewoon nachtcrème gebruik smile.

Hahahaha :P Nou, het is eigenlijk een beetje een domme reden haha, maar ik vind het geen fijn idee als mijn huid de hele dag en nacht onder creme "verstopt" zit. Dus eerst dagcreme, en dan douche ik en dan doe ik weer nachtcreme op, en zo door zeg maar. Maar misschien moet ik me er eens overheen zetten en het gewoon proberen, desnoods alleen in de winter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede vochtinbrengende creme Empty Re: Goede vochtinbrengende creme

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 7:58

Darcy schreef:

Hahahaha :P Nou, het is eigenlijk een beetje een domme reden haha, maar ik vind het geen fijn idee als mijn huid de hele dag en nacht onder creme "verstopt" zit. Dus eerst dagcreme, en dan douche ik en dan doe ik weer nachtcreme op, en zo door zeg maar. Maar misschien moet ik me er eens overheen zetten en het gewoon proberen, desnoods alleen in de winter.

Ik snap het wel, zo dacht ik ook lang, maar nu heb ik besloten er maar in te geloven dat het juist iets goeds doet voor mijn huid angel. En eerlijk gezegd is mijn huid er sindsdien ook een stuk beter aan toe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede vochtinbrengende creme Empty Re: Goede vochtinbrengende creme

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 8:12

June schreef:
Darcy schreef:

Hahahaha :P Nou, het is eigenlijk een beetje een domme reden haha, maar ik vind het geen fijn idee als mijn huid de hele dag en nacht onder creme "verstopt" zit. Dus eerst dagcreme, en dan douche ik en dan doe ik weer nachtcreme op, en zo door zeg maar. Maar misschien moet ik me er eens overheen zetten en het gewoon proberen, desnoods alleen in de winter.

Ik snap het wel, zo dacht ik ook lang, maar nu heb ik besloten er maar in te geloven dat het juist iets goeds doet voor mijn huid angel. En eerlijk gezegd is mijn huid er sindsdien ook een stuk beter aan toe.

Goh misschien maar eens proberen dan smile De creme van Susan vind ik er ook heel prettig uitzien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede vochtinbrengende creme Empty Re: Goede vochtinbrengende creme

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 8:23

Je kunt ook eerst gewoon die crème van Susan proberen, want dat is niet tegen je principes. Mocht dat niet werken, kun je altijd nog kiezen voor de vijand: Twisted Evil nachtcrème Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede vochtinbrengende creme Empty Re: Goede vochtinbrengende creme

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 8:27

Maar de nachtcreme is goedkoper (want dan ga ik die gewoon van oil of olaz proberen) Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede vochtinbrengende creme Empty Re: Goede vochtinbrengende creme

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 8:35

Oei.. wat een dilemma. Hoewel, ik zou gewoon voor de nachtcrème gaan denk ik, zeker als de nachtcrème ook nog het goedkoopste is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede vochtinbrengende creme Empty Re: Goede vochtinbrengende creme

Bericht  Susan ma 29 nov 2010 - 8:43

La Roche-Posay is niet zo heel duur hoor, 15,95 per tube.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede vochtinbrengende creme Empty Re: Goede vochtinbrengende creme

Bericht  Susan ma 29 nov 2010 - 8:45

Bij de apotheek waar ik het altijd haal kun je voor 3,50 een klein tasje met proeftubetjes halen, waaronder de Nutritive met 2,5% en de Nutritive met 5%. Er zit een wikkel bij waarmee je dan weer 3,50 korting krijgt als je een van de producten koopt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede vochtinbrengende creme Empty Re: Goede vochtinbrengende creme

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 8:58

Susan schreef:La Roche-Posay is niet zo heel duur hoor, 15,95 per tube.
Ik heb nadat je die tip gaf een proefmonstertje gehaald en ik moet zeggen, het bevalt erg goed dus ik vind die tube wel 15,95 waard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede vochtinbrengende creme Empty Re: Goede vochtinbrengende creme

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 20:09

Purple schreef:
Susan schreef:La Roche-Posay is niet zo heel duur hoor, 15,95 per tube.
Ik heb nadat je die tip gaf een proefmonstertje gehaald en ik moet zeggen, het bevalt erg goed dus ik vind die tube wel 15,95 waard.

I know, ik vind het ook niet te duur hoor smile Maar Oil of Olaz is de helft, dus dan neig ik eerder daarnaartoe (ook omdat ik het al gebruik natuurlijk) Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede vochtinbrengende creme Empty Re: Goede vochtinbrengende creme

Bericht  Flippin' Bitch di 30 nov 2010 - 8:25

Ik gebruik deze nachtcreme:
Goede vochtinbrengende creme 174311_1_Nivea_Visage_Nachtcreme_Herstellend__Droge___Gevoelige_Huid
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede vochtinbrengende creme Empty Re: Goede vochtinbrengende creme

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum