Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg! Empty Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg!

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 23:50

Ik had het idee om het droomresort waar wij in 2006 in Mexico zijn weer te gaan boeken voor dit jaar. Dus wilde ik kijken of het apart te doen was. Via de de hotelsite was het wel te doen qua prijs, maar dan nog de vlucht erbij.
Ik zag een voordelige vlucht bij budgetair en dacht ''nou valt mee zeg'', keek ik verder deed die vlucht er 28 uur over.......................nou nee laat maar zitten.

Haha en ik maar denken ''lekker voordelig''.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg! Empty Re: Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg!

Bericht  Inge di 22 feb 2011 - 0:19

haha wow :O
Veel overstappen? of hele lange overstaptijd?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg! Empty Re: Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg!

Bericht  Caro di 22 feb 2011 - 0:23

Hahha ja dat kan wel eens ja: dat je de goedkoopste hit krijgt maar dan wel met ongeveer vijf overstaps. Je kan natuurlijk ook verder zoeken: de eerste hit is niet altijd de beste. Bij cheaptickets staat het op prijs maar ook het aantal overstaps worden genoemd.

Gewoon goochelen met de tijden etc, en kijk ook naar verschillende sites. Zo hadden wij voor onze vlucht naar Australie uiteindelijk wel dezelfde aanbieding veel sites, maar bij vliegfabriek.nl kon je al je stoel kiezen ipv dat pas bij het online inchecken te doen..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg! Empty Re: Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg!

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 0:55

Inge schreef:haha wow :O
Veel overstappen? of hele lange overstaptijd?

Vanaf A'dam naar Duitland was ongeveer 1 uur waar je dan s'avonds rond 19.00 aankwam en de volgende dag rond 11.00 ga je dan pas weg naar Cancun!!! :shock:
Bij elkaar opgeteld was het opzich wel te doen qua prijs en dan zou ik het resort los boeken op de resortsite.
Maar ik zit gewoon te hopen dat Straus (de enige die dat resort aanbied) omlaag gaat met de prijs net als vorig jaar dus dat geluk hoop ik te hebben. Ach we hebben nog zoveel maanden te gaan.


Caro, nou al met al kan ik het beste gewoon aan pakketreis boeken, want dan ben ik zelf wat goedkoper uit. Dus nee los boeken is bij deze geen optie.
Zit de hele tijd te kijken naar dat resort en er is gewoon een hele spinksplinter nieuwe golfbaan bij gekomen (was in aanbouw toen we er waren) met residences op die golfbaan zelf. Dat zijn dus ''vakantiehuisjes lees = villa's'' voor de rijken onder ons.
Ook hebben ze een special condohotel erbij gebouwd waar het een stuk rustiger is dan op het resort zelf. Ziet er super mooi uit allemaal en ik krijg gewoon zin om erheen te gaan.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op di 22 feb 2011 - 0:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg! Empty Re: Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg!

Bericht  Inge di 22 feb 2011 - 0:58

haha serieus Very Happy
Is het niet mogelijk om alleen de vlucht vanaf Duitsland te boeken dan? (dan heb je niet die ,mega lange overstap)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg! Empty Re: Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg!

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 1:00

Inge schreef:haha serieus Very Happy
Is het niet mogelijk om alleen de vlucht vanaf Duitsland te boeken dan? (dan heb je niet die ,mega lange overstap)

Wil eigenlijk alleen vanaf A'dam.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg! Empty Re: Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg!

Bericht  Inge di 22 feb 2011 - 1:03

Ow oke smile
Duitsland is opzich best prettig hoor. Bij straus krijg je er ook treinkaartje bij naar de luchthaven, wij vonden dat best ideaal. Maar misschien ook omdat het voor ons niet zo uitmaakt of we Amsterdam doen of in Duitsland (naja duitsland is iets verder)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg! Empty Re: Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg!

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 1:15

Ik zeg ''zeg nooit, nooit'' en als het net over de grens is is het geen probleem. Aardig dat ze kaartjes erbij geven of moet je daarvoor betalen?
Nou ik hoop dat de prijs een heel stuk omlaag gaat zoals vorig jaar, want wat had ik een spijt zeg achteraf dat ik het toen niet ahd geboekt.
Vind Straus een fijne organisatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg! Empty Re: Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg!

Bericht  Inge di 22 feb 2011 - 1:21

Nee die zaten er gewoon bij in, hoefde je niks extra's voor bij te betalen.
Ja mee eens smile
Hoop het ook voor je
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg! Empty Re: Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg!

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 1:30

Dank je. Duim je mee?
Ik wil niks anders, ik wil daarheen als ik naar Mexico ga.
We weten wat we kunnen verwachten en dat is meer dan goed. Heb er zo de balen van gehad dat ik een beperkte keuze in het eten had elk jaar weer en daar dus niet.
Eten om te overleven en tuurlijk is dat niet het belangrijkste qua keuze/aantal restaurants, maar voor ons erg van belang. Ik wil gewoon geen ander hotel kiezen omdat ik niet weet wat ik kan verwachten. Tuurlijk zijn anderen ook goed, maar ik weet wat ik wil en dat is die haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg! Empty Re: Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg!

Bericht  Inge di 22 feb 2011 - 1:33

Ik duim mee.
Welk hotel is het? (wie weet voor ooit in de toekomst :P)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg! Empty Re: Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg!

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 1:47

* www.bahia-principe.com

(we zijn in 2006 in het Tulumgedeelte geweest wat het ''minst'' luxe is, maar luxe zat, dan komt Akumal en dan Coba waar ik nu heen moet ehh wil).

* www.bahiaprincipegolf.com

* www.rivieramaya-golfclub.es

* www.bahiaprincipecondohotel.com ( ook te huur, maar ik denk duur Wink en duurder dan een pakketreis waarbij je gewoon op het resort verblijft wat ook uitstekend is en dichterbij alles.
Als je in zo condo verblijft mag je van alle faciliteiten op het resort gebruik maken, wel zo handig!

* www.bahiaprincipecondohotel.com/project.php


Ik heb niks met golfen, maar zo kan je zien dat dat er ook bij hoort en erg groot is.
Het hele terrein totaal is gewoon HUGE.

Het resort zelf van die 3 gedeeltes die ik noemde heeft totaal 2586 kamers. Dat lijkt/is veel, maar doordat het verspreid is heb je niet het gevoel dat het druk is als je bijv. aan het zwemmen/zonnen/ eten of wat dan ook bent.

Dat gevoel heb ik wel bij bijv. Riu hotels die vaak uit 1 groot gebouw bestaan en die zelfs niet eens zoveel kamer hebben.

Het is dus een ECHTE aanrader.
Ik ben helemaal verliefd erop I love you .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg! Empty Re: Zo he, da's een lange vlucht naar Mexico zeg!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum