Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mexico in oktober?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Mexico in oktober? Empty Mexico in oktober?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 9:59

Zijn er mensen die in oktober in Mexico zijn geweest?
Waar? Hotel/appartement? Lekker weer gehad? Wat is leuk om te doen?
We zijn op zoek naar een plekje voor onze huwelijksreis en dit lijkt ons misschien wel iets...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexico in oktober? Empty Re: Mexico in oktober?

Bericht  Mscene wo 9 maa 2011 - 10:17

Ja! Afgelopen oktober. Het was súper!!!!!!! Very Happy Echt een fantastische vakantie gehad. Ik was samen met mijn vriend naar Playa del Carmen. Via Martinair gevlogen naar Cancun en terug. 2 weken vertoeft in hotel Reef Playacar. Dat is op loopafstand van het centrum (wel een stukje, maar het is goed te lopen, al hebben wij 9 vd 10 keer de taxi genomen). Ze hebben ook een heerlijk strand. Het is vrij rustig in Oktober, maar dat vond ik echt ideaal. Qua weer hadden we het echt perfect. We vertrokken op de dag voordat er een orkaan langskwam. Wat dat betreft hadden we mazzel, maar dat is 1 dag en daarna is het weer prachtig mooi warm weer. We hadden voor het eerst all inclusive geboekt en dit was wel ideaal. We hebben 3 dagen in het centrum gegeten, want het eten was prima in het hotel en we hebben alle cocktails geprobeerd Wink

Zie hier het hotel: http://www.zoover.nl/mexico/quintana-roo/playa-del-carmen/the-reef-playacar/hotel

Succes met kiezen! Ik raad het in ieder geval absoluut aan!!
Mscene
Mscene
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 84
Registratiedatum : 21-12-10
Woonplaats : Omgeving Schiphol

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexico in oktober? Empty Re: Mexico in oktober?

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 10:18

thnx voor je reactie! foto's op kieskeurig zien er echt gaaf uit!
zal zaterdag eens gaan informeren bij het reisbureau..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexico in oktober? Empty Re: Mexico in oktober?

Bericht  Travelgurly vr 11 maa 2011 - 0:09

Mexico is super!
Ik heb in alle RIU hotels daar gezeten. De beste vond ik Riu Palace Mexico. Maar je mag trouwens van alle Riu's gebruik maken.
Bijna elk hotel in mexico is goed. Viva Wyndham maya is ook ergg goed.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexico in oktober? Empty Re: Mexico in oktober?

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 4:10

just me only me schreef:Zijn er mensen die in oktober in Mexico zijn geweest?
Waar? Hotel/appartement? Lekker weer gehad? Wat is leuk om te doen?
We zijn op zoek naar een plekje voor onze huwelijksreis en dit lijkt ons misschien wel iets...

Pm me even. Ben er 3x geweest en kan wel veel vertellen mbt hotels. Wel all in .Wil je dat wel?

www.bahia-principe.com

Hier zijn wij in 2006 geweest en het is echt GEWELDIG SUPER MOOI en LUXE daar! Very Happy
Ik kan je dat ten zeerste aanraden en als je vragen hebt, vraag maar raak haha.

Ben helemaal verliefd op dat superresort dat ik er dit jaar weer heen wil en hopelijk gaat dat ook gebeuren.

Het is zelfs zo erg dat ik echt elke dag, ja echt elke dag kijk of het in prijs is gedaald.
Vorig jaar zijn we naar de DR gegaan en toen we hadden geboekt zag ik dat Bahia Principe Coba in Mexico heel laag geprijsd was en normaal was het veeeeel duurder.

Overigens zijn het 3 gedeeltes van minst luxe naar luxeste zijn dat Tulum (waar wij toen zaten), Akumal en de luxeste Coba.
Btw, Tulum was luxe zat voor ons, we keken onze ogen uit, maar wil nu naar Coba gaan omdat dat nog uitgebreider is.

Voor die prijs wat ik toen zag is dat niet duur voor hetgeen wat je ervoor krijgt.
Ik baalde als een stekker dat we al hadden geboekt en dus niet meer terug konden.
Ook tijdens de vakantie baalde ik en zat ik regelmatig met mijn man Bahia Principe te vergelijken met waar we vorig jaar zaten.
Overigens doen we dat elk jaar wel haha.

Voor ons kan geen een er tegenop.
Wij houden van luxe op vakantie en om eerlijk te zijn heb ik er wel kijk op/verstand van dus ik weet waar ik het over heb Laughing .
Dus als ik zeg dat het super is, dan is dat ook zo en zeker voor een honeymoon.

Tuurlijk zijn er veel luxere/mooiere/beter etc etc etc maar die zijn dan ook veel duurder voor ons iig wel Wink .
Deze is in zijn prijsverhouding nog te doen en je leeft maar 1x dus ik wil er iig nog 1x naartoe.

Ik droom ervan.....................zucht! angel

Boek dat hotel en ik weet zeker dat je geen spijt zult krijgen en anders mag je me slaan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexico in oktober? Empty Re: Mexico in oktober?

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 8:42

Caribbeanlover schreef:
just me only me schreef:Zijn er mensen die in oktober in Mexico zijn geweest?
Waar? Hotel/appartement? Lekker weer gehad? Wat is leuk om te doen?
We zijn op zoek naar een plekje voor onze huwelijksreis en dit lijkt ons misschien wel iets...

Pm me even. Ben er 3x geweest en kan wel veel vertellen mbt hotels. Wel all in .Wil je dat wel?

www.bahia-principe.com

Hier zijn wij in 2006 geweest en het is echt GEWELDIG SUPER MOOI en LUXE daar! Very Happy
Ik kan je dat ten zeerste aanraden en als je vragen hebt, vraag maar raak haha.

Ben helemaal verliefd op dat superresort dat ik er dit jaar weer heen wil en hopelijk gaat dat ook gebeuren.

Het is zelfs zo erg dat ik echt elke dag, ja echt elke dag kijk of het in prijs is gedaald.
Vorig jaar zijn we naar de DR gegaan en toen we hadden geboekt zag ik dat Bahia Principe Coba in Mexico heel laag geprijsd was en normaal was het veeeeel duurder.

Overigens zijn het 3 gedeeltes van minst luxe naar luxeste zijn dat Tulum (waar wij toen zaten), Akumal en de luxeste Coba.
Btw, Tulum was luxe zat voor ons, we keken onze ogen uit, maar wil nu naar Coba gaan omdat dat nog uitgebreider is.

Voor die prijs wat ik toen zag is dat niet duur voor hetgeen wat je ervoor krijgt.
Ik baalde als een stekker dat we al hadden geboekt en dus niet meer terug konden.
Ook tijdens de vakantie baalde ik en zat ik regelmatig met mijn man Bahia Principe te vergelijken met waar we vorig jaar zaten.
Overigens doen we dat elk jaar wel haha.

Voor ons kan geen een er tegenop.
Wij houden van luxe op vakantie en om eerlijk te zijn heb ik er wel kijk op/verstand van dus ik weet waar ik het over heb Laughing .
Dus als ik zeg dat het super is, dan is dat ook zo en zeker voor een honeymoon.

Tuurlijk zijn er veel luxere/mooiere/beter etc etc etc maar die zijn dan ook veel duurder voor ons iig wel Wink .
Deze is in zijn prijsverhouding nog te doen en je leeft maar 1x dus ik wil er iig nog 1x naartoe.

Ik droom ervan.....................zucht! angel

Boek dat hotel en ik weet zeker dat je geen spijt zult krijgen en anders mag je me slaan Wink


Thnx voor je super enthousiaste reactie!! Afgelopen zaterdag was ik bij het reisbureau om boeken te gaan zodat we gewoon eens even lekker kunnen bladeren. Daar raadden ze ons af om naar Mexico te gaan in oktober omdat je dan in het orkaanseizoen zit.
Weet nu even niet wat of we wel moeten gaan...
Wanneer ben jij geweest?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexico in oktober? Empty Re: Mexico in oktober?

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 9:29

Ik ga al 7 jaar achter elkaar naar elkaar naar de caribbean Mexico en de Dominicaanse Republiek in september.
Klanten weten vaak zelf wel wanneer het orkaanseizoen is dus hoeft een reisbureau ze daar niet ook nog eens aan te herinneren.
Het is nog altijd de klants eigen beslissing om te gaan.
Buiten van heel af en toe een bui die daarna zo weg is en dan is het strak blauw en zonnig hebben wij nooit iets ergs meegemaakt.

Dus trek je niks aan ervan en je ziet aan mij dat het gewoon goed kan gaan.

Bovendien is het orkaanseizoen onderhand een half jaar dus dat zou betekenen dat ze klanten die lange periode afraden om te gaan en naast Mexico zijn er nog veel meer landen die het ook hebben.
Bovendien zie ik elk jaar steeds zoveel mensen die toch gaan en ook eenmaal op de bestemming.
Dus als het echt zo erg was, dan was het overal leeg in het caribisch gebied.

Pmen mij anders maar als je nog vragen hebt, want dat is misschien makkelijker aangezien topics op den duur gaan zakken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexico in oktober? Empty Re: Mexico in oktober?

Bericht  Travelgurly ma 14 maa 2011 - 21:54

Klopt wel, als klanten bij mij komen voor in aug,sept of okt naar Mexico of de carribbean te boeken...zeg ik ook altijd wel dat het orkaanseizoen is. Verder is dan de keuze bij mijn klant.
Het orkaan seizoen begint steeds vroeger vandaar ook aug al.
De prijzen zijn in deze maanden hierdoor ook goedkoper dan andere periodes.

Maar.....dat neemt niet weg dat het nog WEL veel geboekt wordt. Thja je hebt er een kans op.....maar ook veel mensen die wel in die maanden zijn geweest hebben niks gehad.
lastig.....ik zou het zelf geloof ik niet doen.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexico in oktober? Empty Re: Mexico in oktober?

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 22:17

Je hebt gelijk idd, maar het komt bij mij zo over dat als een reisorganisatie dat zegt ''ga maar niet, ga maar een andere keer''.
Het orkaanseizoen duurt zeker een half jaar en dat zou betekenen dat je ervoor of erna of beiden Wink kan gaan.

Ervoor wil ik niet omdat je het dan al gehad hebt als iedereen nog gaat en erna is in november en dan is het een stuk duurder dan in sept. heb ik gemerkt en dat kunnen we niet betalen.

Dus gaan we altijd in sept. en bovendien heeft mijn man al die maand vrij gekregen dus kan hij het ook niet omzetten in juni ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexico in oktober? Empty Re: Mexico in oktober?

Bericht  Travelgurly ma 14 maa 2011 - 22:33


Nou als ik zoiets tegen mijn klanten zeg, is dat meer omdat ik niet wil dat ze met een shit gevoel daarzitten als er WEL een orkaan is geweest. Zou het rot vinden als ze zeggen dat ze dat niet wisten en niet door mij daarover geinformeerd zijn.
Dus het is niet van 'ga maar niet, ga maar een andere keer''.
maar wil het gewoon eerlijk tegen mijn klanten gezegt hebben.

Soms heb je maar 3 dagen regen.....of zit je met gebivakkeerde deuren en ramen. Maar de kans dat als je er zit er geen orkaan komt....kan natuurlijk ook! En inderdaad CL de prijzen in die periode zijn een goedkoper daarom.

nee en zomaar je vrijedagen omzetten kan niet altijd nee.
Waarom ga je niet naar het Bahia Hotel op Jamaica? dan weet je dat je goed zit toch omdat je al eerder naar een hotel van deze keten bent geweest toch?
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexico in oktober? Empty Re: Mexico in oktober?

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 22:43

Ik begrijp je wel en het is ook wel goed dat je ze informeert, maar zoals ik al zei het hoeft niet zo te zijn zie mijn 7 jaar achter elkaar naar de caribbean in sept.
Zelf ben je toch ook op de DR geweest in het orkaanseizoen of niet?
Vind het dat niet riskant?

Antwoord Jamaica zie hierboven Wink

Wat de prijzen betreft zijn die voor sept. aanzienlijk lager dan in juni, okt. en nov. dus dat scheelt weer voor ons.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexico in oktober? Empty Re: Mexico in oktober?

Bericht  Live Laugh Love di 15 maa 2011 - 1:01

Wij gaan in augustus, maar blijven maar 1 nachtje rondom Canun. Daarna met de backpack verder! Heb er ontzettend veel zin in!
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexico in oktober? Empty Re: Mexico in oktober?

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 7:18

Kijk nog zo durfal als ik Wink. Zo kan het ook. Leuk backpacken. Niks voor mij, maar jij veel plezier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexico in oktober? Empty Re: Mexico in oktober?

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 1:43

Ben je er al uit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexico in oktober? Empty Re: Mexico in oktober?

Bericht  studiebol vr 25 maa 2011 - 1:27

Wij komen er net vandaan en we vonden het geweldig!! Wij zaten ook in playa del carmen! En hebben het heel leuk gehad! Echt gave dingen gezien, dus ik zou het wel aanraden als vakantie Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mexico in oktober? Empty Re: Mexico in oktober?

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 7:40

Wat fijn zeg dat je het zo leuk hebt gehad. Welk hotel zat je? Mexico is leuk he. Was dit je 1e keer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexico in oktober? Empty Re: Mexico in oktober?

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 7:56

just me only me schreef:Zijn er mensen die in oktober in Mexico zijn geweest?
Waar? Hotel/appartement? Lekker weer gehad? Wat is leuk om te doen?
We zijn op zoek naar een plekje voor onze huwelijksreis en dit lijkt ons misschien wel iets...

Ben nou toch wel erg benieuwd of je een besluit hebt kunnen maken. Laat je nog even wat van je weten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexico in oktober? Empty Re: Mexico in oktober?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 8:19

Caribbeanlover schreef:
just me only me schreef:Zijn er mensen die in oktober in Mexico zijn geweest?
Waar? Hotel/appartement? Lekker weer gehad? Wat is leuk om te doen?
We zijn op zoek naar een plekje voor onze huwelijksreis en dit lijkt ons misschien wel iets...

Ben nou toch wel erg benieuwd of je een besluit hebt kunnen maken. Laat je nog even wat van je weten?

Oh sorry, computer even niet meer zoveel aan gehad. Denk dat het toch geen Mexico wordt voor ons. Wat het wel gaat worden weten we nog niet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexico in oktober? Empty Re: Mexico in oktober?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 0:41

Aha jammer hoor, Mexico is SUPER!
Als je naar de caribbean wilt in oktober, dan blijft er niet veel over omdat jij in die tijd niet wilt toch ivm het orkaanseizoen.
Maar zoals ik al zei hoef je er niet perse last van te hebben, zie mijn jarenlange ervaringen daarheen in september.
Misschien is Curacao wat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexico in oktober? Empty Re: Mexico in oktober?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 9:31

Curaçao zijn we vorig jaar mei geweest, was echt fantastisch!!
Maar om daar nu alweer terug te gaan...
Ach, we hebben de tijd, komen vanzelf wel iets leuks tegen denk ik zo!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexico in oktober? Empty Re: Mexico in oktober?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 9:33

Een 2e keer kan ook leuk zijn. Misschien een ander nederlandse antillen eiland?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mexico in oktober? Empty Re: Mexico in oktober?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum