Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+58
Urban Naked
StuiterBalletje
Susan
Jip83
_Liv
Auxo
_Lacey_
sokpop
Blond
JD
_Lana_
Rose
Esmee
Pancake
woezel
applestar
Antibes
Isabel_
Huppekee
silly-one
Liadan
Lilypie
Triesje1983
Zonnetje
Manderijn
Fortissimo
Laurientje
Marin
_Blush_
Carra
PeperMunt
Lady Starstruck
Lady4
Bliksem
Snirp
Annouk
Arwyn
Enelya
Hoochie
Summerlovin
madam
Pannetoet
KOL
Vino
Zora
Siamsa
Ragazza
Poubelle
Loes263
Pandora
Pitufo
Leine
Elin
Plien84
Taeda
Ibbeltje
Cow
xxjojootjexx
62 plaatsers

Pagina 24 van 26 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Jip83 do 15 aug 2013 - 0:56

Ik heb vanmorgen 1u20 gelopen en het ging best goed.
Jip83
Jip83
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 209
Registratiedatum : 26-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pannetoet do 15 aug 2013 - 1:12

Blond schreef:Pannetoet, heb je wel sportschoenen? Ik zou namelijk niet zomaar al hardloopschoenen aanschaffen zonder dat je weet of het wel wat voor je is. Ik zou de eerste 3 lessen eerst eens aankijken, of je het wat vindt. Dat is misschien niet echt goed voor je, lopen op gewone sportschoenen, maar het is ook zonde om dure schoenen aan te laten meten die je maar enkele keren draagt. Bovendien wandel je toch veel de eerste lessen.
Ja gewone fitness-schoenen heb ik wel..maar daar heb je inderdaad helemaal gelijk in! 
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Urban Naked do 15 aug 2013 - 1:37

Ik zit op les 21 ondertussen hoewel niet elke les even goed gaat. Zondag ging het echt bagger, was kotsmisselijk en heb daardoor meer gelopen dan gerend. 55 minuten en 5,5 km, lol.

Ik heb trouwens ook zo'n band voor om m'n arm waar m'n telefoon in gaat zodat ik runkeeper kan draaien. Die band is heel erg uitgerekt op de een of andere manier dus ik draag hem net onder m'n knie, dat vind ik wel prettig ook.
En m'n ipod met de evy-podcasts zit in m'n broekzak en m'n snoertje onder m'n shirt. Ipod achter bh-bandje zou ik niet snel doen, als je gaat zweten wordt je ipod ook vochtig.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Auxo do 15 aug 2013 - 1:44

Bij mij is het er ook een beetje bij ingeschoten de laatste dagen. Ik wil jet zaterdag weer oppakken. En vanaf volgende week werk ik weer mijn normale uren dus dan kan ik het beter gaan inplannen. Wil het deze keer wel echt gaan doorzetten.
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Blond do 15 aug 2013 - 20:33

Vanaf donderdag 22 augustus hebben ze weer bij de Lidl hardloopschoenen, voor 20 euro. Misschien een tip voor mensen die net zijn gestart of willen starten! Ik heb ze zelf ook van de Lidl gehad en die waren echt prima om mee te beginnen.

En ze hebben ook voor een mooie prijs hardloopkleding!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan do 15 aug 2013 - 20:34

Ik ben vandaag gaan lopen en het ging echt superslecht, de vorige keer (maandag) ook al. En dat terwijl ik vorige week nog zonder veel moeite 6 km liep. Vandaag moest ik gaan lopen na 3,5 km omdat ik pijn in mijn zij had (had ik de vorige keer ook) en omdat mijn benen niet meer wilden. Ik snap niet waar die pijn in mijn zij opeens vandaan komt, heb ik nooit last van.
Niet echt motiverend zo, maar ik ga zondag toch  maar weer proberen. 
Ik wil eigenlijk op 6 oktober een 10  km kunnen rennen maar het opbouwen schiet zo niet echt op natuurlijk.
Jullie ook wel eens periodes dat het lopen niet lekker gaat?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Plien84 do 15 aug 2013 - 21:48

Ja ik had ook dagen dat ik heel slecht liep.. vond het ook heel demotiverend. Maar 1 tip, doorgaan. Nu een aantal maanden later merk ik dat ik wel veel langer loop en het makkelijker gaat.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Jip83 do 15 aug 2013 - 23:43

Bij mij gaat het zeker ook niet altijd goed. Dan loop ik rustiger of plan extra rust in tijdens de training. Denk altijd dat het aan bioritme oid ligt.
Jip83
Jip83
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 209
Registratiedatum : 26-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Laurientje do 15 aug 2013 - 23:51

Liadan ik heb het altijd een paad dagen voordat ik ongesteld moet worden dan loop ik echt als een krant..
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pannetoet vr 16 aug 2013 - 0:07

Blond schreef:Vanaf donderdag 22 augustus hebben ze weer bij de Lidl hardloopschoenen, voor 20 euro. Misschien een tip voor mensen die net zijn gestart of willen starten! Ik heb ze zelf ook van de Lidl gehad en die waren echt prima om mee te beginnen.

En ze hebben ook voor een mooie prijs hardloopkleding!
Ooohh dan ga ik zeker eventjes kijken! Dankje Very Happy 
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan vr 16 aug 2013 - 0:08

Fijn om te horen dat jullie het ook wel eens hebben. Ik loop nu een jaar en heb wel eens een dag dat het wat minder gaat, maar nu al 2 keer en de 2e keer ging nog minder dan de eerste. 
Maar ik ga zeker door, ik doe 6 okt. weer mee aan een loop, ik hoop dat 10 km me dan lukt, anders wordt het weer 5.

Laurientje, dat had ik dus ook altijd, maar nu ging het lopen 1 dag ervoor heel goed en de 2 keer erna niet goed.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Balloon vr 16 aug 2013 - 2:06

Ik heb net echte hardloopschoenen gekocht. K kreeg gisteren onwijze pijn in beide schenen en nu is het advies om een week rust te nemen. Baal ontzettend want conditioneel gezien ging het super!
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan vr 16 aug 2013 - 2:52

Balen Balloon, ik heb ook vrij snel last van mijn schenen en heb het ook rustig op moeten bouwen (ik denk dat het shin splints waren bij mij). Kijk uit inderdaad dat je niet te snel weer gaat, bij mij scheelde een paar goed aangemeten hardloopschoenen in ieder geval veel.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Balloon vr 16 aug 2013 - 3:33

De verkoopster zei dat het hoogst waarschijnlijk ook door mijn schoenen kwam. Dus heb nu de perfecte schoenen. Moest heel gênant hardlopen in de winkel en dat werd opgenomen op camera. Maar als het goed is heb ik nu de perfecte schoenen voor mijn lichaam. Haha! 

Ik neem nu ff rust en bouw het daarna wat langzamer op. Denk dat ik 1 les maar twee keer ga doen ofzo....
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Jip83 vr 16 aug 2013 - 4:04

Ik vind het niet gênant hoor. Iedereen die hardloopschoenen koopt moet hardlopen in de winkel.

Edit: in een speciaalzaak
Jip83
Jip83
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 209
Registratiedatum : 26-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan vr 16 aug 2013 - 6:30

Ik vond het idee om een stukje in de winkel te lopen ook raar, maar toen ik in de winkel stond maakte het me niks meer uit. En ik vond het ook wel leuk om terug te zien hoe ik loop en de uitleg erbij welke schoen daar dan weer bij hoort.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Plien84 vr 16 aug 2013 - 9:02

Ik moest zelfs naar buiten om te gaan lopen. Dat vond ik wel even wat genant gezien ik zoon action achtig stretch rokje droeg:P

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pannetoet ma 19 aug 2013 - 2:59

Ik ga morgen beginnen! Maar wanneer lopen jullie hard? Smorgens, smiddags of savond? Wat is de fijnste tijd? En waar lopen jullie? Op de stoep of op het fietspad/weg?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  zomer-zon ma 19 aug 2013 - 3:00

Ik sluit mij aan bij dit topic. Ga morgen hardloopschoenen aan laten meten en dan 's avonds weer
beginnen met lopen.


Laatst aangepast door zomer-zon op di 20 aug 2013 - 4:00; in totaal 1 keer bewerkt
zomer-zon
zomer-zon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 20
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Jip83 ma 19 aug 2013 - 3:01

Ik heb gisteren een heerlijke 18,7km gelopen (had mijn gps eens mee..)

Ik loop bijna altijd op asfalt op het fietspad. En soms voor het ontbijt even en daarna nog een keer. Of in de middag of de avond. Maar net hoe het uit komt.
Jip83
Jip83
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 209
Registratiedatum : 26-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pancake ma 19 aug 2013 - 3:57

Ik loop ook bijna altijd op asfalt, gewoon op een weg in de polder waar niet altijd een fietspad is. Soms loop ik in het bos en dan heb ik een wat zachter ondergrondje (van dat harde zand met wat steentjes).

Doordeweeks loop ik meestal 's avonds na het werk en in het weekend loop ik in de ochtend. Ik heb niet echt een voorkeur voor avond of ochtend.

Ik heb gisteren heerlijk in het bos gelopen, 15km. Het was alleen wel erg druk deze ochtend.. hele grote groepen hardlopers die allemaal aan het trainen zijn voor de marathon. En als je die als tegenliggers hebt op van die smalle bospaadjes is niet heel erg relaxed.

Ik heb een vraagje. Doen jullie nog andere sporten naast het hardlopen?
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Balloon ma 19 aug 2013 - 4:19

Plien84 schreef:Ik moest zelfs naar buiten om te gaan lopen. Dat vond ik wel even wat genant gezien ik zoon action achtig stretch rokje droeg:P
Ja, dat ook nog.  Maar we waren waarschijnlijk bij dezelfde winkel Wink 

Heb nu ook last van mijn knie dus hardlopen zit er voorlopig even niet in voor mij.
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Jip83 ma 19 aug 2013 - 4:56

@pancake ik zwem en fiets er nog naast, omdat ik aan triathlon doe. Maar dat wist je al Wink
Jip83
Jip83
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 209
Registratiedatum : 26-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zonnetje ma 19 aug 2013 - 5:33

Pannetoet schreef:Ik ga morgen beginnen! Maar wanneer lopen jullie hard? Smorgens, smiddags of savond? Wat is de fijnste tijd? En waar lopen jullie? Op de stoep of op het fietspad/weg?
Ik loop doordeweeks 's avonds, vlak voor het avondeten of 2 uur na het avondeten, en in het weekend 's ochtends of soms ook aan het eind van de middag. Het maakt mij niet zoveel uit. Ik plan het een beetje in wanneer het mij uitkomt.

Meestal loop ik op asfalt, maar ook wel eens op een bospad.

@ Pancake: Naast het hardlopen doe ik ook nog steps en spinning, allebei 1 keer in de week.

Het gaat bij mij trouwens niet echt goed met het trainen voor de halve marathon. In juni kreeg ik steeds sneller last van de zijkant van een van mijn knieen (of soms van beide). In juli heb ik nauwelijks gelopen door onze bruiloft begin juli en huwelijksreis van drie weken. Toen ik eind juli weer begon, had ik de eerste keer na een kwartier al last van de zijkant van mijn knie. Ik heb sinds die tijd nog een paar keer een half uur gelopen en gisteren 50 minuten, maar ik krijg steeds last van de zijkant van een van mijn knieen. Gisteren wel pas na 35 minuten, dus dat is alweer minder snel dan de eerste keer dat ik liep na die periode dat ik niet gelopen heb. De pijn is niet ontzettend erg, maar niet zo dat ik nog een uur door zou kunnen lopen. Ik heb in juni wel eens een hele tijd met die pijn gelopen en dan kan ik echt nauwelijks meer de trap op die dag en enkele dagen daarna. Ik ben bang dat de halve marathon er niet in zit dit jaar...
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Loes263 ma 19 aug 2013 - 6:59

Ik doe geen andere sport naast lopen. Wel wandel ik veel met de hond.

Ik heb gisteren 20 km gelopen. Op de weg, en een heel klein stukje over een zandpad.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 24 van 26 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum