Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+58
Urban Naked
StuiterBalletje
Susan
Jip83
_Liv
Auxo
_Lacey_
sokpop
Blond
JD
_Lana_
Rose
Esmee
Pancake
woezel
applestar
Antibes
Isabel_
Huppekee
silly-one
Liadan
Lilypie
Triesje1983
Zonnetje
Manderijn
Fortissimo
Laurientje
Marin
_Blush_
Carra
PeperMunt
Lady Starstruck
Lady4
Bliksem
Snirp
Annouk
Arwyn
Enelya
Hoochie
Summerlovin
madam
Pannetoet
KOL
Vino
Zora
Siamsa
Ragazza
Poubelle
Loes263
Pandora
Pitufo
Leine
Elin
Plien84
Taeda
Ibbeltje
Cow
xxjojootjexx
62 plaatsers

Pagina 1 van 26 1, 2, 3 ... 13 ... 26  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Snirp vr 29 maa 2013 - 5:18

Goed hoor, Pandora! Had je ook zo'n goed gevoel toen je klaar was?
Ik heb dat nog wel na elke keer, helemaal omat ik mezelf soms echt van de bank af moet hijsen smile.

Net op mijn nieuwe schoenen gelopen, zelfde rondje als woensdag, maar in een kortere tijd smile.
Straks welverdiend lekker sushi halen, haha!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  xxjojootjexx vr 29 maa 2013 - 6:27

Afgelopen maandag liep ik 7x2 met 2 minuten wandelen.
Woensdag 4x1 en 4x 2 met 1 minuut wandelen tussendoor. .
Vanmorgen ineen 18 minuten achter elkaar! Het ging, maar wel heel langzaam. Gemiddeld 7,2 minuten per km.

Wow pandora! Ook 10 minuten, lekker dat het dan lukt he!

Tries, hoeveel km is 4 mijl?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow vr 29 maa 2013 - 7:04

Vreemde opbouw hè jojootje?
Ik heb me er menig les over verbaasd maar voor mij werkt het wel. Maandag 30min
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lady4 vr 29 maa 2013 - 9:38

Ik heb vandaag eindelijk goede schoenen laten aanmeten en er gelijk compressiekousen bij gekocht. Duur grapje, maar wel nodig. Een paar proefloopjes in de winkel was genoeg om weer veel pijn in mijn scheenbeen te krijgen. Op hun advies loop ik daarom voorlopig nog even niet. Jammer, maar beter.

Ik kan nu nieuwe lopers alleen maar aanraden om zo snel mogelijk goede schoenen te laten aanmeten.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  xxjojootjexx vr 29 maa 2013 - 9:42

Ja die opbouw snap ik geen bal van :P
Binnenkort is er een info avond in een sportwinkel en ik krijg dan 20% korting via de sportschool op running artikelen. Ze hebben daar ook zon speciaal systeem om je schoenen aan te meten. Denk dat ik er toch maar heen ga. Ik loop nu op asics, opzich niet verkeerd, maar gewoon zelf gekocht bij scapino, dus misschien helemaal niet goed voor mij.
Al heb ik eigenlijk nooit last van spierpijn oid na het hardlopen.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 29 maa 2013 - 19:16

Het is voor mensen die wat zwaarder zijn, niet lullig bedoelt verder, heel belangrijk ook de juiste schoenen aan de voeten te hebben. Dit voor het behoud van je gewrichten in de toekomst. Dat je nu geen spierpijn oid hebt is natuurlijk fijn, maar zegt niksover de toekomst. Dus top dat je voor schoenen gaat kijken!

Ik ga zo lopen. Morgen een tocht in limburg fietsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 29 maa 2013 - 20:01

Snirp, beetje jammer dat je korte broek nog in de kast kan blijven liggen. Hier sneeuwt het nu gewoon.

Pandora, ik ben blij dat je nog leeft! haha! Fijn he, als je steeds iets meer kunt lopen.

Succes Jip!

Jojootje, jij liep ook hard toen je bv gaf? Had dat invloed op je productie?

Ik ga straks de winkelstraat in, op zoek naar passende sportkleding. Komende week wil ik weer gaan beginnen (als het mooi weer is in elk geval). Ben heel erg benieuwd hoe het gaat Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  xxjojootjexx vr 29 maa 2013 - 20:34

Pluto, nee dit had geen invloed. Een goede sportbh is wel een must.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 29 maa 2013 - 23:14

Zooo heb voordeel van op tijd gaan lopen is dat je nu nog even op de bank kan hangen. Lopen ging lekker :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 29 maa 2013 - 23:17

Ik ga denk ik vandaag nog even. Ben nu een week niet geweest ivm drukke spannende emotionele week.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 29 maa 2013 - 23:29

Moet je doen Ibbel, als in het maar lekker wandelen. Kun je even je hoofd leeg maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Taeda za 30 maa 2013 - 3:59

Meiden ik kom me ook melden! Ik ben weer begonnen en het valt me niks tegen.
Net een rondje van 6 km geweest in 45 minuten. Dat is met opwarmen en uitlopen, dus zo'n 35 actieve minuten. Twee keer gelopen tussendoor. Mijn snelheid over alles is 7,9 km/u, ik heb nooit zin de Runkeeper tussendoor aan te zetten.
Wie heeft ook RK? Dan kunnen we elkaar volgen smile
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 30 maa 2013 - 4:01

Super Teada!


Jip ben nog niet geweest was nog even naar de action. Denk na het eten of anders morgenvroeg. Ja ik weet het ik stel uit haha maar ik ga sowieso dit weekend.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 30 maa 2013 - 4:09

xxjojootjexx schreef:Pluto, nee dit had geen invloed. Een goede sportbh is wel een must.
Daar heb ik nog naar gekeken. Maar jeetje mina wat zijn die krengen duur. 60 euro. Maar als ik misschien 2 weken verder ben kan het best zijn dat mijn borsten weer wat kleiner zijn, en dan vind 60 euro gewoon echt te duur. Ik twijfel dus echt enorm Rolling Eyes Misschien eerst maar eens gewoon sportschool en kijken hoe het gaat. En dan pas gaan hardlopen. Want goede sportbh is idd wel echt nodig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 30 maa 2013 - 9:08

Iemand die ik ken en aan hardlopen doet, geeft bv voor het hardlopen. Schijnt dat het dan minder zwaar is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Plien84 za 30 maa 2013 - 10:26

Ik meld me ook even! Na de evy start to run sessies, ben ik begonnen met uitbouwen. Vandaag voor het eerst 8 km gelopen! Mijn doel van 10 komt in zicht!

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Snirp za 30 maa 2013 - 21:26

Goedemorgen allemaal!

Ik ben deze 1e Paasdag gestart met 50 minuten hardlopen.
Nou ja, 2x 20 min hardlopen en dan 5 minuten wandelen.
Wat een heerlijk begin van de dag!

Nog meer meiden die lekker gaan lopen vandaag?
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow za 30 maa 2013 - 22:01

Dat is een goed begin Snirp!
Ik ga morgen lopen, voor het eerst 30min. Is het verstandig om gelijk door te gaan met 5-10km schema van Evy?
Dat is ook 3x per week en dan iedere 1e les 30min lopen, 2e les +5min (wk1 35min wk2 40min wk4 45min) en les 3 4000m met x aantal versnellingen.
Twijfel of ik gelijk door kan gaan. Zal toch wel?
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pandora za 30 maa 2013 - 23:37

Vanochtend weer een training gelopen, 8 x 2 minuten met tussendoor anderhalve minuut wandelen. Ik dacht echt dat het appeltje, eitje zou worden omdat de training van vrijdag (1 x 10 minuten) zo goed was gegaan maar niets was minder waar! Dit was echt zwaar! Moest echt even mijn grenzen verleggen hoor, maar ik heb hem uitgelopen! Moest nu ook in een iets hoger tempo lopen, dat is wel gelukt maar moet nu echt bijkomen... Neutral

Ben benieuwd wat de training voor dinsdag en de daarop volgende trainingen wordt....
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Elin zo 31 maa 2013 - 2:46

Meiden, ik kom me ook weer eens melden! Moet toch eens wat actiever mee gaan schrijven, ik vind het leuk om jullie verhalen te volgen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? 561177

Het hardlopen gaat prima hier, conditie zit helemaal prima. Alleen heb ik steeds last van mijn lies, 2 weken terug deed ie ineens zeer na het hardlopen. Nu dus maar iets rustiger aandoen, want 21/4 ga ik voor de 10km!
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow zo 31 maa 2013 - 22:27

HOPPA, 30min gelopen!! Laatste 5min waren echt op mn tandvlees maar ik heb ze gelopen! :cheering:

Balen van je lies Elin, ik heb dat ook heel lang gehad jaren geleden geen idee wat ik er toen aan heb gedaan eigenlijk Rolling Eyes
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 ma 1 apr 2013 - 7:48

@ Cow: dankjewel meid! Daarom! Alle beetjes helpen Very Happy.
Denk dat dat wel kan hoor... Goed gedaan!!!!

@ Snirp: Ja, hij is zeker een heel bijzondere man! Mooie schoenen meid!
Was de sushi lekker meid?
Goed bezig meid! Ik ben gisteren begonnen met "uitslapen" en me toen klaarmaken voor mijn werk hahahahaha. Moest om 14.00 uur beginnen...

@ Pandora! Goed zeg!

@ jojootje: 4 mijl is 6,44 km. Very Happy. Je hoeft ook geen spierpijn te krijgen van schoenen meid. Ik heb in het begin op mijn Nike Air Max gelopen, omdat ik eerst wilde zien of het hardlopen écht wel iets voor mij was. Daarna heb ik ze eind vorig jaar (of begin dit jaar, weet het niet meer) aan laten meten en toen bleek dus dat ik met mijn enkels (was te verwachten ook met mijn HMS) naar binnen liep. Nu dus goede schoenen.

@ Lady4: he bah wat balen dat je niet mag lopen voorlopig meid!

@ Pluto: ik loop ook "gewoon" als het niet mooi weer is hoor hihihihihi.

@ sportbh's: van de week weer even naar de Action even 2 sport BH's erbij halen... De mijne gaat stuk nu... (iets te hard getrokken hihihihi).

@ Taeda: ik heb ook Runkeeper meid.

@ Plien: goed bezig meid!

@ Pandora: goed bezig geweest meid!

@ Elin: welkom terug meid! Ik heb dit ook een tijdje gehad, maar dan al tijdens het lopen. Heb toen wat rek/strek oefeningen van mijn man gekregen die hij met de voetbal altijd moest doen als hij last van zijn lies kreeg...

Hier ga ik morgen voor het eerst na mijn ziek zijn weer hardlopen... Ik hoop dat ik nu niet wéér helemaal opnieuw hoef te beginnen... Ik wil nu eindelijk wel eens verder en op naar 8 juni!
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 8:49

Ik heb vandaag wel een heel kwartier gelopen. Gisteren ruim 4uur gefietst, vandaag 2 uur en daarna even lopen voor de overgang. Woensdag pas weer lopen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 di 2 apr 2013 - 4:16

Vanmorgen heerlijk gelopen! 4,35 km in 35 minuten. Het ging niet al te snel vandaag, maarja ben natuurlijk ook ziek geweest, dus liep iets langzamer dan ik gewend ben, maar het was wel weer heerlijk!

Overmorgen weer Very Happy. Morgenmiddag even bodycombatten...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Snirp di 2 apr 2013 - 8:19

Zo, net weer lekker een rondje gelopen met een vriendin.
Hebben 2x 10/2 gedaan (=10 minuten hardlopen, 2 minuten wandelen).
Zij heeft zich nu ook ingeschreven voor de 5km loop op 21 april, dus dat is wel erg leuk!

Deze week niet meer lopen, vanwege tijdgebrek. Van t weekend weer, dan moeten we 25/5/15 (lopen/wandelen/lopen).

Tries, de sushi was heerlijk, kan daar zo van genieten op z'n tijd,haha! Lekker dat je vandaag weer hebt kunnen lopen!
Jip, morgen dus weer lekker lopen? Wat staat er op je programma smile
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 26 1, 2, 3 ... 13 ... 26  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum