Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Marktplaats irritatie

+16
Mida4you
Susan
Funk
Tania
Parel
Dazzle
Lejow
SarahKey
Lady4
Linnepinnie
Sea of Trees
Roxi3
Nyx
Pommes
Steep
claudiaveronique
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Marktplaats irritatie - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  Aagje! ma 19 aug 2013 - 5:50

Ik kan me hier ook melden Mad 


vorige week woensdag heb ik iemand hier in de buurt een mail gestuurd met de vraag wat ze wilde hebben voor 3 skinny jeans, een rokje, twee shirt en een legging voor mijn dochter. Ze stuurde me terug dat ze er 25 euro + 6,75 verzendkosten voor wilde hebben.

ik heb me bedacht en stuurde vrijwel direct terug: ik zie toch af van de twee shirts en de legging. En ik zou graag de 3 broekjes en het rokje voor 15 euro op willen halen. Ik woon in de buurt en vind het zonde van de verzendkosten, ik zou het dus graag willen halen.

en daarna niets meer. Heb vrijdag een mail gestuurd of hij ontvangen was, ook niets op terug gehad. En ik heb nu net een mail gestuurd, dat ik het wel fijn zou vinden om antwoord te krijgen, ook als ze het niet eens zou zijn met de prijs, want daar hadden we misschien wel uit gekomen.

Heel irritant dit. Van mij mag ze de kleren nu houden. Sad
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  mzcharlotte ma 19 aug 2013 - 6:01

Nyx schreef:En van die onzinbiedingen krijg ik ook het zuur.
Dat vind ik het irritante van biedingen moeten doen zonder indicatie. Ik deed laatst een bieding op een box en die is zonder pardon verwijderd terwijl in de advertentie staat, tegen aannemelijk bod. Ik had graag een e-mailtje ofzo ontvangen met zoiets als 'bedankt voor uw bieding, maar ik wil er graag x voor hebben'. Haar aannemelijk en mijn aannemelijk liggen blijkbaar uit elkaar, dat kan. Die box staat ondertussen nog steeds op marktplaats.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum