Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Marktplaats irritatie

+16
Mida4you
Susan
Funk
Tania
Parel
Dazzle
Lejow
SarahKey
Lady4
Linnepinnie
Sea of Trees
Roxi3
Nyx
Pommes
Steep
claudiaveronique
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Marktplaats irritatie

Bericht  claudiaveronique za 13 apr 2013 - 7:47

Ik ben een beetje ongeduldig maar word soms echt zo gek van marktplaats. Ik heb gister 2 berichtjes naar iemand gestuurd over laarzen. De eerste gewoon met wat vragen over de laarzen maar na een uurtje dacht ik, ik gok het gewoon en stuurde dat ik de laarzen graag wilde overnemen en dat ik ze gelijk vandaag of morgen op kon komen halen. En ik hoor gewoon niks van de verkoper... Je zit daar toch omdat je van je zooi af wil of begrijp ik het nou niet? Wat moet ik doen, gewoon maar afwachten?
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  Steep za 13 apr 2013 - 7:51

Dat heb ik ook. Heb er een bank op staan. Mensen bieden en mailen, ik reageer daarop en ik krijg geen reactie. Ook niet als ik zeg dat ik akkoord ga met het bod. Gewoon geen reactie terug. Wat is er zo moeilijk aan om ff te reageren dat je er toch vanaf ziet?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  Gast za 13 apr 2013 - 7:52

Ik zou geduldig zijn, het is weekend, misschien hebben die mensen wel wat anders te doen dan de hele dag hun mailbox refreshen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  Pommes za 13 apr 2013 - 7:52

Haha hier hetzelfde. Ik zoek een jasje voor F en verschillende verkopers gemaild hoehet jaaje valt e.d. en inderdaad van een aantal hoor je gewoon niks.
De verkopers klagen vaak dat ze niks meer horen van de bieder/geinteresserde maar zelf doen ze het ook
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  Nyx za 13 apr 2013 - 7:53

Ik kom gewoon niet van mijn 'troep' af.

En van die onzinbiedingen krijg ik ook het zuur.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  Roxi3 za 13 apr 2013 - 7:54

Sorry maar als je gisteren een berichtje hebt gestuurd dan vind ik wel dat je ongeduldig bent. Die mensen hebben waarschijnlijk ook gewoon dingen te doen op vrijdagavond en zaterdag (zoals de meeste mensen). Ik zou nog even afwachten.


Laatst aangepast door Roxi3 op za 13 apr 2013 - 7:55; in totaal 1 keer bewerkt

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  claudiaveronique za 13 apr 2013 - 7:55

Pffff en ik wil die laarzen al moet ik haar smeken :nopompom:
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  Sea of Trees zo 14 apr 2013 - 1:15

Roxi3 schreef:Sorry maar als je gisteren een berichtje hebt gestuurd dan vind ik wel dat je ongeduldig bent. Die mensen hebben waarschijnlijk ook gewoon dingen te doen op vrijdagavond en zaterdag (zoals de meeste mensen). Ik zou nog even afwachten.
Eens.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  Linnepinnie zo 14 apr 2013 - 2:00

Ik zou vandaag nog even afwachten. Ik ga er vanuit dat er best snel een reactie zal komen.
Zij heeft die laarzen er niet voor niets op gezet.
Maar ik ken dit soort Marktplaats irritaties. Heb het ook vaak als je al een afspraak hebt gemaakt.
Mensen komen niet opdagen of reageren niet meer. Marktplaats is wat dat betreft nog iets te anoniem volgens mij. Heel makkelijk om niets te laten horen.
Linnepinnie
Linnepinnie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 62
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  Lady4 zo 14 apr 2013 - 2:35

Ik heb het andersom. Mensen bieden of mailen en als ik reageer met een akkoord dan hoor ik ineens niks meer.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  SarahKey zo 14 apr 2013 - 8:27

Ik zou sowieso niet zo ongeduldig zijn in het weekend. Niet iedereen zit 24/7 achter de pc/tablet/oid.

Nu moet ik eerlijk zijn dat als ik iets op marktplaats ben ik altijd wel nieuwsgierig ben of er al mensen hebben gereageerd of geboden hebben Wink
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  Lejow zo 14 apr 2013 - 8:32

SarahKey schreef:Ik zou sowieso niet zo ongeduldig zijn in het weekend. Niet iedereen zit 24/7 achter de pc/tablet/oid.

Nu moet ik eerlijk zijn dat als ik iets op marktplaats ben ik altijd wel nieuwsgierig ben of er al mensen hebben gereageerd of geboden hebben Wink

Dit heb ik ook..

Heb het van beide kanten meegemaakt.
Jij bied, of mailt en hoort nooit meer wat. Of iemand biedt op iets van jou, je reageert praktisch gelijk en je hoort ook nooit meer wat terug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  Dazzle zo 14 apr 2013 - 9:33

Lejow schreef:Heb het van beide kanten meegemaakt.
Jij bied, of mailt en hoort nooit meer wat. Of iemand biedt op iets van jou, je reageert praktisch gelijk en je hoort ook nooit meer wat terug

Dit gebeurt mij ook vaak ja, hoor het ook wel terug van vriendinnen. Heel irritant, want wat is de moeite om een reactie terug te geven.

Dazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 17
Registratiedatum : 14-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  Parel zo 14 apr 2013 - 19:40

Ik snap je irritatie wel, tegenwoordig heeft praktisch iedereen een smartphone, en krijgen hun mail op hun telefoon binnen. Maar goed, zat mensen kijken hun mail via de laptop, en dat kan even duren vaak, na 5 dagen ofzo zou ik de hoop opgeven.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  SarahKey zo 14 apr 2013 - 19:44

Ik stuur dan altijd terug: wat fijn dat mensen even laten weten dat ze geen interesse meer hebben....
En soms krijg ik netjes een antwoord terug, soms ook een hele pinnige hahaha.

Van het weekend had ik bioscoopkaartjes op marktplaats gezet en gereserveerd. Krijg ik een mail: over een uur rijd ik langs jouw woonplaats, ik bied 8 euro en geen cent meer, kijk maar of je ze verkopen wil of niet.
Ik heb er even hartelijk om gelachen en gemaild: wat fijn dat u straks langs mijn woonplaats komt gereden. Ik heb de kaartjes gereserveerd voor iemand anders, veel plezier met het kijken naar *naam woonplaats* en succes met het vinden van nieuwe bioscoopkaartjes.
Niets meer van gehoord, raar Marktplaats irritatie 1578173417
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  Gast wo 8 mei 2013 - 5:58

Ik heb nu een (gebrekkig Nederland typende) meneer die iets gekocht heeft van mij. Hij heeft betaald en bij de mededelingen een adres neergezet. Met mijn domme hoofd heb ik niet gezien dat het een ander adres is dan wat hij in de mail schreef. Ik heb het dus naar het adres van de afschrift gestuurd en volgens track en trace is het bezorgd.

Die twee adressen zijn 700meter van elkaar vandaan.

Nu gaat hij dus zeggen dat hij zijn geld terug wil, omdat hij het niet gehad heeft. De toon wordt steeds vervelender. Ik ga geen geld terug geven, hij heeft twee adressen opgegeven. Ik heb een vermoeden dat als ik het naar het adres uit de mail had gestuurd hij was begonnen over dat het naar het adres van de overschrijving had gemoeten.

Wat nu?

Ik heb als laatste gemaild dat hij verwarrend is dat hij twee adressen opgegeven heeft, hij geen geld terug kan krijgen, de twee adressen 700meter van elkaar liggen en hij het daar op kan halen en hem succes ermee gewenst...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  Tania zo 21 jul 2013 - 4:19

Even een upje.

Ik heb via marktplaats voor mijn zoontje een pakket Diego speelgoed besteld. Daar stond bij zo goed als nieuw en een foto van wat er allemaal bij zat. Het opsturen duurde allemaal erg lang en uiteindelijk kreeg ik na twee weken de spullen (terwijl ze had gezegd dat ze het de maandag na het weekend dat ik betaald had op de post zou doen).
Maar nou zit weer niet alles erbij. Er missen 4 van de 8 poppetjes, er zitten wat voertuigen en andere dingen niet bij en het is echt verre van zo goed als nieuw. Nou is dat natuurlijk niet een vaststaand iets maar van de poppetjes is de verf af, de rugzak zit echt vol met krassen en vlekken enz.
Ik heb natuurlijk al een mailtje gestuurd en daarin gevraagd wanneer ze de rest op gaat sturen maar uiteraard weet ik dat ze dat niet meer gaat doen. Kan ik hier nu nog wat aan doen? Zou je hier aangifte van kunnen doen? Ik begrijp dat ik daar mn geld of spullen niet van terugkrijg maar misschien dat andere mensen dan gewaarschuwd worden ofzo.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  Funk zo 21 jul 2013 - 4:23

Tania schreef:Even een upje.

Ik heb via marktplaats voor mijn zoontje een pakket Diego speelgoed besteld. Daar stond bij zo goed als nieuw en een foto van wat er allemaal bij zat. Het opsturen duurde allemaal erg lang en uiteindelijk kreeg ik na twee weken de spullen (terwijl ze had gezegd dat ze het de maandag na het weekend dat ik betaald had op de post zou doen).
Maar nou zit weer niet alles erbij. Er missen 4 van de 8 poppetjes, er zitten wat voertuigen en andere dingen niet bij en het is echt verre van zo goed als nieuw. Nou is dat natuurlijk niet een vaststaand iets maar van de poppetjes is de verf af, de rugzak zit echt vol met krassen en vlekken enz.
Ik heb natuurlijk al een mailtje gestuurd en daarin gevraagd wanneer ze de rest op gaat sturen maar uiteraard weet ik dat ze dat niet meer gaat doen. Kan ik hier nu nog wat aan doen? Zou je hier aangifte van kunnen doen? Ik begrijp dat ik daar mn geld of spullen niet van terugkrijg maar misschien dat andere mensen dan gewaarschuwd worden ofzo.
Melden bij marktplaats misschien? Wel waardeloos zeg en vervelend!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  Tania zo 21 jul 2013 - 4:24

Ja echt jammer, ik had er toch 35 euro voor betaald. Ik wilde het al liever nieuw maar het is nergens te krijgen in Nederland. Gelukkig zitten er nog wel spullen bij waar hij gewoon leuk mee kan spelen en hij zit toch niet of het nieuw is of niet maar ja ik vind het zelf wel een beetje jammer.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  Funk zo 21 jul 2013 - 6:50

Tania schreef:Ja echt jammer, ik had er toch 35 euro voor betaald. Ik wilde het al liever nieuw maar het is nergens te krijgen in Nederland. Gelukkig zitten er nog wel spullen bij waar hij gewoon leuk mee kan spelen en hij zit toch niet of het nieuw is of niet maar ja ik vind het zelf wel een beetje jammer.
Dat begrijp ik goed. Het is ook geen 5 euro waar je het over hebt. Ik vind het zelf altijd zo flauw als mensen beweren dat iets z.g.a.n. is en dat het dan helemaal niet zo blijkt te zijn.
Dat haalt de lol er wel een beetje van af.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  Susan zo 21 jul 2013 - 6:57

Oh ja, dat heb ik ook wel eens gehad, met een Teletubbie-huis dat ook zogenaamd zo goed als nieuw was. Precies hetzelfde verhaal, delen die ontbraken, verf die eraf gebladderd was, de originele verpakking zat er niet eens meer bij. Zo goed als nieuw is voor sommige mensen een erg ruim begrip.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  Mida4you zo 21 jul 2013 - 7:34

Het is inderdaad heel jammer dat ze er dan bij vermelden dat het zgan is terwijl het haast in de kliko kan. Ik heb het ook weleens gehad met speelgoed voor Z. Heb het ook weleens gehad met een shirtje van Dora die nooit is binnen gekomen terwijl ze zweerde dat hij was opgestuurd. Ze gaf postnl de schuld omdat hun wel vaker 'laat zijn'  het is nu inmiddels 4 maand geleden en nooit meer wat van terug gezien...
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  girli ma 22 jul 2013 - 0:31

Mida4you schreef:Het is inderdaad heel jammer dat ze er dan bij vermelden dat het zgan is terwijl het haast in de kliko kan. Ik heb het ook weleens gehad met speelgoed voor Z. Heb het ook weleens gehad met een shirtje van Dora die nooit is binnen gekomen terwijl ze zweerde dat hij was opgestuurd. Ze gaf postnl de schuld omdat hun wel vaker 'laat zijn'  het is nu inmiddels 4 maand geleden en nooit meer wat van terug gezien...
Het kan natuurlijk ook gewoon waar zijn. Het zal niet de eerste keer zijn dat PostNL wat kwijt is. Zo hebben ze al 2 maanden mijn retourpakket in behandeling. Gelukkig heeft het bedrijf al wel mijn geld teruggegeven.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  Sea of Trees ma 19 aug 2013 - 5:21

Ik up dit topic even. Mensen die niet reageren zijn zo irritant Mad ik had super mooie laarzen gezien voor vrij weinig, dus ik mailde de verkoopster dat ik ze wilde hebben en dat ik ze deze week op wilde halen. Ze mailde terug dat dat goed was en dat ze toevallig in mijn wijk woonde. Ik mailde direct daarna terug dat ik ze maandagavond op wilde halen (vanavond dus) en of ze dan kon. Inmiddels nog niks gehoord, ook niet na een mail die ik vanmorgen stuurde of ze even kon reageren.

Gruwelijk irritant dit.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  Rush ma 19 aug 2013 - 5:36

Dat is inderdaad echt irritant SoT. En dan vanavond laat reactie krijgen dat het wel had gekund zeker.. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats irritatie Empty Re: Marktplaats irritatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum