Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Irritatie

2 plaatsers

Ga naar beneden

Irritatie Empty Irritatie

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 22:03

Even zeiken hoor, want ik baal gewoon even van het ongeduld dat sommigen kunnen hebben. Afgelopen di-dg kreeg ik een telefoontje over een contract in Frankrijk en daar waren wat onduidelijkheden. Nou prima, ik zoek het uit en kom er z.s.m. op terug. Wo-dg was ik vrij, omdat ik telkens zulke lange weken maak en gewoon moe ben, maar bovenal veel last heb van RSI (KANS).

Gisteren me een slag in de rondte gewerkt, doordat ik de landen van een collega erbij moest doen en er allerlei problemen waren qua taalbarrières met Spanje en komt net een collega binnenlopen met de tekst: 'Guattari, ik had net iemand aan de lijn uit Frankrijk. Ze is nogal over de pis en vindt dat je d'r negeert sinds woensdag. Ze heeft je gemaild en je hebt nog niet gereageerd en nu wil ze liever niet meer dat jij haar nog verder helpt.' Dat laatste gaat niet lukken, want ik ben degene die over Frankrijk gaat, maar los daarvan vind ik het echt heel vervelend als iemand op die manier over me klaagt. 't Is helaas niet zo'n feest dat ik hier lekker achterover kan leunen. Haar probleem stond op m'n to-do list van vandaag, maar ze is domweg niet de enige en heb een vastgestelde termijn waarin ik iets moet behandelen en hou me daar altijd aan.

Nu moet ik haar dus zo bellen en ik merk aan mezelf nu al geïrriteerd te zijn en me nu al schuldig te voelen dat ik 1 dagje vrij heb genomen, omdat ik het soms gewoon slecht trek doordat ik pijnklachten heb en ook even wilde opladen voor volgende wk, waarin ik alleen ben en als ik alles dan op de rit wil houden ben ik zo 60-70 uur aan het werk. Wo-dg voelde ik me even heel fijn een dagje rust te hebben en als ik merk dat ik daardoor anderen boos maak, voel ik me alsnog rot. Thnx dagboek voor het lezen.;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Irritatie Empty Re: Irritatie

Bericht  Melis_je do 23 jun 2011 - 22:09

Zolang je maar geen 'sorry' of iets in die strekking gaat zeggen. Jij moet je eens wat minder rot voelen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritatie Empty Re: Irritatie

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 22:15

Melis_je schreef:Zolang je maar geen 'sorry' of iets in die strekking gaat zeggen. Jij moet je eens wat minder rot voelen.

En dus beter naar jou luisteren.;-)

Ik heb ook besloten dat ik niet begin met excuses aanbieden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Irritatie Empty Re: Irritatie

Bericht  Sterre do 23 jun 2011 - 22:46

Guattari schreef:
Melis_je schreef:Zolang je maar geen 'sorry' of iets in die strekking gaat zeggen. Jij moet je eens wat minder rot voelen.

En dus beter naar jou luisteren.;-)

Ik heb ook besloten dat ik niet begin met excuses aanbieden.

Goed zo! Als je toch de behoefte voelt om haar iets beter te laten voelen, zeg dan: vervelend dat dit probleem zo urgent voor u blijkt te zijn. Dat ligt aan haar, niet aan jou!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritatie Empty Re: Irritatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum