Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Shopelle ma 6 mei 2013 - 9:00

ook ik ben aan het dieeten.. Momenteel is er 31 KG af... Ik wil er nog 8 af voor mijn vakantie en dan ben ik toch wel tevreden.. Of ik daarna verder ga met mijn dieet of ga eten volgens de wijze van Amber Alberta weet ik nog niet. Het gaat dan namelijk niet meer om reuze veel KG's.
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx ma 6 mei 2013 - 9:27

Op mijn 17e was ik fanatiek met het skeeleren en daarna mijn skeelers niet meer teruggezien. Tot mijn vader ze vond op zijn zolder en of ik ze mee wilde hebben. Dat wilde ik wel. Ze liggen nu al maanden in de kofferbak. Ik moet ze echt weer eens onderbinden, maar ik durf niet, omdat niemand anders het doet. silent
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gast ma 6 mei 2013 - 9:29

Bliss, je kunt toch ook op de fiets naar het park gaan en dan daar skaten? Dat zie ik enorm veel mensen doen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss ma 6 mei 2013 - 17:51

Pippa schreef:Bliss, je kunt toch ook op de fiets naar het park gaan en dan daar skaten? Dat zie ik enorm veel mensen doen smile

Ja, dat deed ik vorig jaar ook altijd hoor en ga ik nu idd ook gewoon weer doen. Wat meer gedoe, maar is toch beter.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gast ma 6 mei 2013 - 20:37

Mag ik ook weer even meedoen? Ben de laatste weken een paar kg aangekomen, waarschijnlijk combi van medicatie en hongergevoel. Heb ook totaal niet op mijn eten gelet en gegeten tot en met.
Nu zitten mijn broeken ook gewoon niet prettig meer, dus wil ik weer terug op de gezonde toer en zo proberen er een paar pondjes af te krijgen.
Mijn doel is 3 kg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx wo 8 mei 2013 - 19:45

Hoe gaat het hier? Bij mij gaat het goed sinds ik aan het opbouwen ben zak ik weer best wel hard. Ben in een week tijd 1,5 kg afgevallen. Morgen ga ik weer ophogen dan ga ik naar de 1500 kcal.

Zit nu op de 70,2 ik eet in ieder geval wel heel erg gezond en van mijn pds heb ik eigenlijk geen last en dat is wel heel erg fijn
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pandora wo 8 mei 2013 - 21:18

Ik woog vanochtend 72,1. Morgen weer naar de consulente toe en denk dat ik nog één keer een blokje van tree weken ga doen. Hoop dan onder de 70 te zitten en ga dan afbouwen. Hoop dan voor eens en altijd onder de 70 te blijven.

Waarom stop je jojootje?
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss wo 8 mei 2013 - 22:54

Yeah, net 11.2 km geskatet, een nieuw record! Was gesloopt daarna joh. Nu gauw douchen, want er komt zo een vriendin en dan gaan we nog een strandwandeling maken. Vanmorgen 87.9 weer helaas, wel weer wat zwaarder, maar ben ook ongesteld geworden dus dat zal ermee te maken hebben. Ga vanavond een paar dagen naar mn moeder, dus dan kan ik niet echt wegen. Wil er wel goed op letten de komende dagen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Siamsa do 9 mei 2013 - 0:13

Charles schreef:Bah! Ik weeg gewoon weer bijna 72 kilo!

Dat is balen! Weet je ook hoe het komt?
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx do 9 mei 2013 - 0:40

Gaat lekker met skaten hè bliss smile. Ik ga straks een paar halen. Je hebt hier in de buurt mooie lange routes die je kan skaten smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  May zo 12 mei 2013 - 20:06

Goed na mijn nieuwe start van een paar weken geleden ging het gewoon belachelijk slecht.
Maar sinds afgelopen week ben ik weer goed bezig. Ben in een week tijd 2.1 kilo kwijt. Wel moet ik erbij zeggen dat ik vorige week wel ongesteld was, dus dat verklaard wel mede waarom het zoveel in 1 week is. Maar het is weer een goede motivator. Nog 14.4 kilo.
Ik zit al klaar in mijn sportkleding, dus even ontbijten en dan op naar de sportschool!

Ik zal nu proberen het hier ook beter bij te houden! Succes allemaal deze week!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss zo 12 mei 2013 - 20:40

Nou, ik was weer eens aangekomen, 200 gram t.o.v. vorige week. Niet veel, maar ik hoopte dat er wat af was! Ben wel net ongesteld geweest, dus misschien wordt het nog minder. Vanavond móet ik echt gaan sporten, body combat! Vannacht erg slecht geslapen, dus waarschijnlijk sta ik vanavond op het punt om af te haken, maar ik MOET Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 3079029344

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx zo 12 mei 2013 - 20:43

Kom op bliss je kan het

May goed bezig smile

Ik zit hier inmiddels op 70,4 dus 2 ons meer als donderdag. Donderdag zijn we uit eten geweest en toen was ik een halve kg aangekomen en vandaag dus weer iets gezakt. Wel prettig om te merken dat ik ondanks het ophogen wat ik de dag erna gedaan heb uiteindelijk toch weer ga zakken. Vanavond weer spinnen en dan begint mijn rare week.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pannetoet ma 13 mei 2013 - 2:09

Olá señorita's!

Ik meld mij ook maar weer eens.. :P

Lieve, lieve Bliss..ik heb je lijf in bikini gespot in het andere topic en jee meid, je hebt een pracht figuur! Mijn figuur is een stuk dramatischer neem dat van mij aan!

Hoe gaat het opbouwen Minx? Blijf je nog steeds afvallen?

***
Goed..ik ben echt knettertje druk met stage! Jeetje wat is dat vermoeiend! Naja waarschijnlijk ben ik gewoon niets gewend denk ik want mijn vader vond dat ik mij aanstelde laughcry Nah mijn vader sucks. Maar stage helpt wel mee aan een regelmatig eetpatroon! Ik heb bijna geen buikpijn meer, heel fijn! En ik blijf al weken op hetzelfde gewicht :P. Ik zou vorige week naar cambridge consulent gaan maar dit heb ik even verzet naar 23 mei omdat het nu met de feestdagen (Hemelvaart&pinksteren) topdrukte is.. dus ik hoop op een afvalrace als ik begin met CB smile Het sporten is 0.0 maar ik vind het wel prima want ik heb er gewoon geen tijd voor en ook geen puf voor haha.
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx ma 13 mei 2013 - 2:25

Stabiel blijven is ook prima toch smile.

Ja ik blijf afvallen vorige week donderdag zat ik op 70,2 toen 3 dagen op 70,7 en vanochtend op 70,4. Donderdag ben ik uit eten geweest dat was dus die halve kg toen vrijdag omhoog gegaan in kcal en nu zak ik dus weer. Dus zelfs op 1500 kcal blijf ik zakken. Morgen zal het wss wat meer zijn maar dat zijn mijn sport onsjes.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss ma 13 mei 2013 - 2:37

Ondertussen ben ik een Cornetto, een bonbon en een cakeje verder Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 394967Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 394967Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 394967

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Reva ma 13 mei 2013 - 2:41

Volgens dokter Oz is soep eten goed om af te vallen, dus ik sta nu terwijl dr Oz nog praat een tomatensoep te improviseren laughcry

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 2:43

Reva schreef:Volgens dokter Oz is soep eten goed om af te vallen, dus ik sta nu terwijl dr Oz nog praat een tomatensoep te improviseren laughcry
Gebonden en/of creme soep niet neem ik aan? En dat is de enigste soep die ik lekker vind laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Reva ma 13 mei 2013 - 2:54

Stof schreef:
Reva schreef:Volgens dokter Oz is soep eten goed om af te vallen, dus ik sta nu terwijl dr Oz nog praat een tomatensoep te improviseren laughcry
Gebonden en/of creme soep niet neem ik aan? En dat is de enigste soep die ik lekker vind laughcry

Haha ligt eraan hoe denk ik Very Happy niet met slagroom gok ik :cheering:

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Snirp ma 13 mei 2013 - 3:02

Zo dames, ook ik meld me weer even!
Ben een tijdje op gewicht gebleven, maar na een weekje vol etentjes en een orkestreisje van een paar dagen, zitten er vrolijk weer wat pondjes aan...
Vooral (denk ik) ook doordat ik door een blessure tijdelijk niet meer hard kan lopen.
Wel het Vierdaagse-wandelen flink aan het oppakken.

Vanaf vandaag weer strak in het regime, heb zelfs het idee dat ik een suikerdipje heb nu.
Gister in de bus echt teveel snoep en chips gegeten...

Vandaag heb ik dit gegeten/ga ik dit eten
O: 250 gram yoghurt met cruesli
T: Time-Out
L: 3 crackers met kipfilet (1x) en smeerkaas (2x) en een opkikker
T: banaan
D: Rijst met kipfilet en kerriesaus en doperwtjes

Hopelijk komende week ook wat meer in beweging komen, door wat meer te fietsen, te sporten bij de fysio voor mijn knie, evt. wat skaten en van het weekend 2x 30km lopen.

Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pandora wo 15 mei 2013 - 1:43

Ondanks mijn uitspatting van zaterdag (vrijgezellenfeestje met wijn en eten bij de wok) woog ik vanochtend 71,6!
Nog maar 1,7 kilo..... :cheering:
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  xxjojootjexx wo 15 mei 2013 - 2:00

@Pandora, Ik stop met CB, omdat het mij teveel geld kost wat ik er niet meer voor over heb.


Heb mij nu aangemeldt voor WW.
Na een weekend veel eten, drinken en weinig slaap, maar minimaal aangekomen. Zal zo mijn ticker even aanpassen, woensdag wordt mijn weegdag en er stond vanmorgen 83 op de teller.

Vraag mij echt af hoe ik aan de punten ga komen hoor, maar daarover meer in het ww topic;)

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  May vr 17 mei 2013 - 0:00

Vanochtend voor de derde keer deze week naar de sportschool geweest. Krachttraining ging iets minder, maar dat kwam niet door mijn lichaam. Gister nogal klote nieuws gehad, dus het was meer dat doordat mijn gedachten daar naar afbleven dwalen. Maar in totaal wel een uur op vol tempo gesport.
Waar ik ook wel trots op ben is dat ik niet ben gaan eten naar het klote nieuws van gisteren. Normaal ga ik dan echt eten in slechte dingen, en had zoiets ik haal lekker een patatje. En ik had nog een pakje tuc liggen. Maar geen van beide gedaan, alleen een half blokje chocola gehad. Dus daar ben ik wel trots op smile
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pannetoet di 21 mei 2013 - 6:58

Joeeehoeee meiden! Leven we nog? :P
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx di 21 mei 2013 - 7:08

Ja haha ik leef nog, de afgelopen dagen zeer slecht. Morgen kijken wat de schade is en dan er vanaf morgen vol voor gaan smile

En weer afkicken van de suikers.... Gister geleefd op koeken en chips. Ach ja morgen weer gezond
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum